20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Barclays Premier League 2011/12  (Lest 457558 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Peter

• Gjest
Sv: Barclays Premier League 2011/12
« Svar #2445 på: 12. Feb. 2012, 15:54 »
Wayne Hennesey maa vaere PLs daarligste keeper. Helt syke tabber han varter opp med hver eneste runde!

Stangi

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2446 på: 12. Feb. 2012, 16:02 »
Han gjør veldig mye rart ja! Mange unødvendige tabber som har kostet Wolves mye poeng! Veldig underholdende kamp da! Bølger skikkelig fram og tilbake! :)
Winning isn't everything, it's the only thing!

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2447 på: 12. Feb. 2012, 16:05 »
Wayne Hennesey maa vaere PLs daarligste keeper. Helt syke tabber han varter opp med hver eneste runde!

Akkurat det jeg også har sagt lenge nå. Han er helt elendig når han ikke har dagen. Og det er nokså ofte.

Christian

• Gjest
« Svar #2448 på: 12. Feb. 2012, 16:17 »
Fin rebound kamp, etter gårdagens 5-0 tap. Var litt lei fotball igår kveld.  :-\

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2449 på: 12. Feb. 2012, 16:23 »
Her går det foreløpig i hopprenn, men satser på at City maltrakterer Villa etterpå.

Peter

• Gjest
« Svar #2450 på: 12. Feb. 2012, 16:39 »

Akkurat det jeg også har sagt lenge nå. Han er helt elendig når han ikke har dagen. Og det er nokså ofte.

Japp, stort sett hver eneste runde... han pleier ofte å spille bra i 60 min, før han gjør en brøler av dimensjoner i det 61. minuttet. Ufattelig ustabil keeper, og lett den dårligste i ligaen.
Morsom kamp for den nøytrale tilskuer uansett! WBA er dødsfarlige på kontringer!

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2451 på: 12. Feb. 2012, 16:45 »
Ray Wilkins bare bekrefter det som ble sagt her i går. Glimrende ekspert! Den beste de har henta over til nå i sesongen, selv om jeg også liker Phil Thompson på alt annet enn Liverpool-kamper.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2452 på: 12. Feb. 2012, 16:48 »
Ray Wilkins bare bekrefter det som ble sagt her i går. Glimrende ekspert! Den beste de har henta over til nå i sesongen, selv om jeg også liker Phil Thompson på alt annet enn Liverpool-kamper.

Hva sa han?

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2453 på: 12. Feb. 2012, 16:51 »
Blitt mye tabber for Hennesey denne sesongen, men han er en forholdsvis ung keeper og har vist at han har et bra toppnivå inne. Har også et forsvar foran seg som er helt krise, og den tabben hans i dag må forsvarspillerene ta sin del av skyld også. Når man ikke presser ballfører åtte meter fra mål og det står en passiv vegg mellom ball og keeper, så er det for dårlig også. Tittelen for PL´s dårligste keeper gir jeg til Paddy Kenny.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2454 på: 12. Feb. 2012, 16:54 »

What??

Mannen er en komplett idiot.

Skjellte jo ut Yohan Cabaye på direkten etter at han hadde blitt kvestet av Shaun Derry forrige måned. Mente Cabaye burde være mann nok til å reise seg opp igjen, eller noe sånt.....

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2455 på: 12. Feb. 2012, 16:57 »

What??

Mannen er en komplett idiot.

Skjellte jo ut Yohan Cabaye på direkten etter at han hadde blitt kvestet av Shaun Derry forrige måned. Mente Cabaye burde være mann nok til å reise seg opp igjen, eller noe sånt.....

Da snakker du om Thompson ikke sant? Joda, ikke mest fotballfaglig jeg synes han er bra, men mer når det gjelder humor og friske uttalelser.

Hva sa han?

Virker generelt meget reflektert og har åpenbart peiling på hva han prater om så vidt jeg kan skjønne.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2456 på: 12. Feb. 2012, 16:59 »
Fullstendig uenig. Nå satt han nettopp og mente at Villa kommer til å vinne dagens kamp fordi de vil avgjøre på cornere og dødballer. Ja, han snakker om Villa som ikke har scora et eneste mål på corner denne sesongen! :lol:

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2457 på: 12. Feb. 2012, 17:00 »
 :lol:

Kanskje jeg skal følge bedre med? Det fikk jeg ikke med meg.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2458 på: 12. Feb. 2012, 17:01 »
Nei, jeg snakker selvsagt om Wilkins.

Phil Thompson klarer jeg ikke å ta seriøst, han blir bare en klovn i studio, men blir ålreit tv av det iblandt.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2459 på: 12. Feb. 2012, 17:02 »
Fullstendig uenig. Nå satt han nettopp og mente at Villa kommer til å vinne dagens kamp fordi de vil avgjøre på cornere og dødballer. Ja, han snakker om Villa som ikke har scora et eneste mål på corner denne sesongen! :lol:

Sykt hvis han sa det, bekrefter bare det jeg sier. Villa er jo det laget som slipper inn desidert flest mål på cornere også.