20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Barclays Premier League 2011/12  (Lest 457433 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Sv: Barclays Premier League 2011/12
« Svar #2430 på: 11. Feb. 2012, 17:52 »
Roxdaddy: Det er sikkert usannsynlig at Newcastle kommer til CL, men det er allikevel mer sannsynlig enn at Sunderland (seks poeng bak Liverpool) kommer til Europa League gjennom en eventuell sjetteplass. Hvis det er viktigere for deg å sikre EC til neste sesong bør du jo håpe at Arsenal avgir så mange poeng som mulig, da Sunderland sannsynligvis ikke kommer til å konkurrere om de plassene uansett, mens Arsenal gjør det.

Og der gikk Arsenal opp i ledelsen og vi falt én plass på tabellen. Men det er bare å slippe jubelen løs, folkens! Sunderland er nå 9 poeng i stedet for 8 bak (med en kamp mindre spilt)! Dessverre ser Fulham, en annen av våre arge konkurrenter, ut til å vinne også. Bare å håpe at Liverpool knuser dem i en eventuell kamp. Det vil kanskje sette oss ned til en sjetteplass, men da er i hvert fall Fulham fortsatt på en trygg 12-15-poengsavstand, og vi kan puste lettet ut!

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2431 på: 11. Feb. 2012, 17:54 »
Alex og Daglish etter kampen:

http://www.whoateallthepies.tv/man_utd/110094/hes-a-disgrace-he-shouldnt-play-for-liverpool-again-sir-alex-gives-suarez-both-barrels-video.html

Evra er ikkje so mykje betre. Er heilt einig i at dei burde teke kvarandre i handa. Det som skjer etter kamp viser jo at begge to er nokre dritsekkar.

Jon87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2432 på: 11. Feb. 2012, 17:55 »
Ganske enig med Olav her, selv om han naturligvis setter det litt på spissen  :fisk:

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2433 på: 11. Feb. 2012, 18:00 »
Jeg også. I realiteten er det vel kun Sunderland jeg har sett på som en liten trussel for sjuendeplassen, men etter tapet i dag er de også ett skritt nærmere eliminering.

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #2434 på: 11. Feb. 2012, 18:12 »
Arshavin med ein herlig assist i dag.  :) Flott goal av Henry! Godt å sjå Sunderland tape igjen, men samtidig surt  at Arsenal tek 3 poeng.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2435 på: 11. Feb. 2012, 18:15 »
For min del var borteseier det nest beste resultatet vi kunne få på Stadium of Shite. Avstand til Sunderland er viktig, vi vil ha færrest mulig å konkurrere med. Og med formen de har vist under MO'Ns ledelse er fryktinngytende. Dette er vel første kampen de har tapt etter Bruce fikk fyken?  Og det er fremdeles bare ett poeng opp til Arsenal. Får vi U i kveld, er vi a poeng med både dem og Chelsea. Med seier er vi foran.

Vi har fremdeles en fantastisk mulighet til både CL og EL. Og ærlig talt, blir vi topp 7 bør vi strengt tatt være ganske godt fornøyde.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

roxdaddy

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #2436 på: 11. Feb. 2012, 18:17 »
Roxdaddy: Det er sikkert usannsynlig at Newcastle kommer til CL, men det er allikevel mer sannsynlig enn at Sunderland (seks poeng bak Liverpool) kommer til Europa League gjennom en eventuell sjetteplass. Hvis det er viktigere for deg å sikre EC til neste sesong bør du jo håpe at Arsenal avgir så mange poeng som mulig, da Sunderland sannsynligvis ikke kommer til å konkurrere om de plassene uansett, mens Arsenal gjør det.

Og der gikk Arsenal opp i ledelsen og vi falt én plass på tabellen. Men det er bare å slippe jubelen løs, folkens! Sunderland er nå 9 poeng i stedet for 8 bak (med en kamp mindre spilt)! Dessverre ser Fulham, en annen av våre arge konkurrenter, ut til å vinne også. Bare å håpe at Liverpool knuser dem i en eventuell kamp. Det vil kanskje sette oss ned til en sjetteplass, men da er i hvert fall Fulham fortsatt på en trygg 12-15-poengsavstand, og vi kan puste lettet ut!

Mulig jeg ikke gjorde det klart nok at jeg ønsket uavgjort, IKKE tre poeng til noen av lagene. 1 poeng ville vært for lite for begge to, og bra for Newcastle. Kall det gjerne en slags helgardering ;)

Vi får trøste oss med at vi fra nå av styrer showet selv. Vinner vi kampene mot S'land, Arsenal og L'pool, skal jeg også i slutten av mars begynne å tenke på muligheter for cl. Før det er hovedprioritet at lagene bak 7.plass avgir poeng. Kall meg gjerne defensiv og tilbakeholdende. Kanskje litt vel klok på erfaring? Hehe. Når det er sagt, forstår jeg virkelig tankegangen din Olav. Likevel prøver jeg virkelig å begrense meg inntil videre.

Hans J

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2437 på: 11. Feb. 2012, 18:22 »
Dette er vel første kampen de har tapt etter Bruce fikk fyken?

Niks. Tapte 1-0 mot både Tottenham og Chelsea i hhv. desember og januar.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2438 på: 11. Feb. 2012, 18:29 »
Jeg er helt enig i din tankegang, roxdaddy. Jeg mener vår hovedprioritet er å havne holde våre hovedkonkurrenter Liverpool og Sunderland på armlengdes avstand. Så må vi tåle at vi ikke alltid kan ligge i førersetet i forhold til Arsenal og Chelsea.

Uavgjort hadde vært perfekt, men for meg er det som sagt viktigere å holde Sunderland bak oss, enn å ta fjerdeplassen og få CL-plass. For meg er en topp 7-plassering pri 1
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2439 på: 11. Feb. 2012, 22:08 »
Jeg har topp 6 som mål foran Pool. Tror vi kan klare det.

Stangi

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2440 på: 11. Feb. 2012, 22:12 »
 :thumbu: Det er det jeg også håper på! Å komme over Lpool på tabellen! Det tror jeg er ett ganske realistisk mål!
Winning isn't everything, it's the only thing!

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2441 på: 12. Feb. 2012, 01:03 »
Paper Talk: Bayern target Hoilett swoop
Blackburn's Junior Hoilett is bound for Bayern Munich, Stephen Ireland is an LA Galaxy target and Cristiano Ronaldo could return to England.

Andre Villas-Boas is fighting to save his Chelsea career as there are worrying splits in the Stamford Bridge camp.

John Terry planned to announce his retirement from international football after Euro 2012.

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2442 på: 12. Feb. 2012, 01:04 »
Småpent mål av Hoilett i dag btw!

Peter

• Gjest
« Svar #2443 på: 12. Feb. 2012, 01:39 »
Småpent mål av Hoilett i dag btw!

Det var selvmål av Onhoua  ;)
Yakubus mål derimot var digg! Kunne vært morsomt å hatt han i stallen neste sesong! Kunne rotert med Cisse og Ba  :drool:

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2444 på: 12. Feb. 2012, 11:58 »
Vakkert selvmål da. ::p