20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Barclays Premier League 2011/12  (Lest 457432 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Peter

• Gjest
Sv: Barclays Premier League 2011/12
« Svar #2310 på: 06. Feb. 2012, 23:16 »
Er Defoe tilbake til kampen mot oss?

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2311 på: 06. Feb. 2012, 23:25 »
John Terry is on his way to Liverpool after hearing there is a pussy at Anfield.

:whistle:

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2312 på: 07. Feb. 2012, 02:03 »
Nei.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2313 på: 07. Feb. 2012, 08:31 »
Synes også den taklinga var grei faktisk. Han går inn hardt, men kontrollert og fordi ballen er i lufta er han nødt til å løfte benet, da kommer knottene opp automatisk. Den andre foten hans er pent og pyntelig på bakken. Ikke treffer han Bale veldig klart heller....

Spiller ingen rolle. Han går inn med en fot høyt, knottene vises og farten er høy. At han er fullt konsentrert om ballen og treffer den marginalt før han kommer borti Bale, som Thompson argumenterer for, er det største vås. Det er skadepotensialet FA nå skal slå ned på. Hadde han truffet Bales kne i stedet for leggen ville Bale med stor sannsynlighet blitt alvorlig skadet. Dessverre har det vært slik at dommere dømmer etter utfallet: Går det bra med spilleren blir det gult, ser man leggen dingle blir det rødt. Tror ganske mange på dette forumet hadde klikket om en Skertel hadde utført samme takling på en av våre spillere.

Og Suarez er fortsatt en ufyselig spiller..Herregud for en idiot... En spiller som har spilt så mye fotball bommer ikke med en meter. Forøvrig, om han hadde vært interessert i å treffe ballen ville han sett opp på den og ikke rett på parker...

« Siste redigering: 07. Feb. 2012, 08:55 av Thomas »

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2314 på: 07. Feb. 2012, 09:28 »
Einig Thomas! Det er berre å sjå Suarez sitt spark i reprise. Kunne godt ha gitt raudt for den eller straff i etterkant. Uansett om det er tilsikta eller ikkje.

Skertel er ein fjott og hadde det vore for eksempel ein spelar med eit verre rykte so kunne han fort ha vorte utvist. Sei Ballotelli eller Barton. Den taklinga er stygg og soleklart frispark. Det er jo nettopp slike taklingar ein har fokuset på å slå hardt ned på.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #2315 på: 07. Feb. 2012, 15:30 »
Ikke sett dette helt enda.
Men vist ballen er på vei ned er det direkte rødt kort, dette fordi han ikke har øynene på andre enn Parker og det ser ut til at det er bevist.
Vist ballen er på vei oppover ser det ut til at det ikke er helt med overlegg.

Ellers har vi o dette, den er stygg og kunne gitt Parker skader i øyet?
http://www.nrk.no/sport/fotball/premier_league/1.7986468

Rett og slett en jeg ikke greier og like.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Mariusen

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #2316 på: 07. Feb. 2012, 15:34 »
Suarez er en grisespiller på et nivå ingen andre i PL er. Det er ikke greit å holde på slik han gjør, få han ut av ligaen. God spiller, for all del, men slikt blir jeg kvalm av.

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2317 på: 07. Feb. 2012, 15:35 »
Ballen er på vei ned. Dette er vel noen hundredeler før Parker bare header den unna.
Jævlig type, og for ikke å snakke om oppskrytt. Suarez er et godt eksempel på hvorfor jeg hater Liverpool. Var på Tempest forrige helg og begynte en diskusjon med en Pool-supporter hvor han helt seriøst (med medhold fra andre) kunne soleklart påstå at Suarez er bedre enn Ba, etter hva man har sett av de to.
Er bare helt natta liksom!
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2318 på: 07. Feb. 2012, 15:59 »
Ballen er på vei ned. Dette er vel noen hundredeler før Parker bare header den unna.
Jævlig type, og for ikke å snakke om oppskrytt. Suarez er et godt eksempel på hvorfor jeg hater Liverpool. Var på Tempest forrige helg og begynte en diskusjon med en Pool-supporter hvor han helt seriøst (med medhold fra andre) kunne soleklart påstå at Suarez er bedre enn Ba, etter hva man har sett av de to.
Er bare helt natta liksom!

Vet. De er helt desillusjonerte.  Fordi King Kenny har forsvart Suarez har de mistet all evne til å tenke selv. Alt Kenny sier er jo sannhet. Å evaluere en spiss' kvaliteter er veldig enkelt: Gode spisser skårer mål, punktum.   At Suarez har kun skårt 9 mål på 33 kamper gjør ham til en middelmådig spiss rett og slett . Til sammenligning har Holt skårt 7 mål på 23 kamper for et vesentlig dårligere lag. Og det er ikke slik at Suarez ikke kommer til sjanser. Ja motstanderkeeperen har hatt noen gode redninger, men når man i upresset posisjon header ballen en meter utenfor har du ingen andre enn deg selv å skylde på.  Jeg var glad Bellamy ble tatt av i går. Han hadde satt sjansen Suarez hadde på slutten av omgangen.  Per dags dato er Ba en mye, mye bedre spiss. Han trenger nesten ikke sjanser, han er dominerende selv mot de beste lagene (i motsetning til suarez) og evner til og med å være med i det oppbyggende spillet på en fortreffelig måte. Bas prestasjoner hjemme mot Scum var noe av det råeste jeg har sett av en nufc-spiss.    24 mål på like mange kamper som Suarez for et lag som skaper færre muligheter (LFC er det laget som har skapt flest sjanser om jeg ikke tar helt feil) er bare en spinnvill statistikk. Det er bare de ubersubjektive LFC-supporterene som presterer å si noe annet.
« Siste redigering: 07. Feb. 2012, 16:01 av Thomas »

Panzer Stormo

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2319 på: 07. Feb. 2012, 16:16 »
http://fotball.adressa.no/england/article223374.ece 

Le Saux med støtte til homofile spillere. Skjønner godt at ingen tør å stå frem, blir jo hetsa nok allerede rundt forskjellige stadioner.

Klippet viser Le Saux albue ned Fowler etter at sistnevnte gjør åpenbare homofile tilnærminger til Le Saux. Usmakelig type han Fowler, i samme gate som Suarez og Fowler. Liverpool ass.

http://www.dailymotion.com/video/x2myf0_le-saux-elbows-fowler-in-the-head-9_sport
Bobby Robson:
"We didnt underestimate them ,they just were a lot better then we thought"

http://www.last.fm/user/Panzer_Stormo/

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2320 på: 07. Feb. 2012, 16:34 »
Fowler kalles atpåtil gud. Usmakelig både han og Suarez.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2321 på: 07. Feb. 2012, 17:00 »
Fowler var en drittsekk, en grisespiller og hva verre er. Men likevel var han ikke en brøkdel så ille som Suarez er.
Har hatet Suarez siden den dagen han sendte Ghana ut av VM (jepp, jeg nekter fremdeles å skylde på noen andre enn Suarez), og hatet blomstrer stadig like sterkt. Kan ikke fordra sånne spillere.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2322 på: 07. Feb. 2012, 23:05 »
http://www.youtube.com/watch?v=DBz6fVPx7Uk&feature=player_embedded

Her er sparket for de som ikke har sett det.
Same old Shearer, always scoring!

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #2323 på: 07. Feb. 2012, 23:08 »
Min dom etter å ha sett antall ganger i meget sakte tempo er følgende? Rødt kort.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

oyvind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2324 på: 08. Feb. 2012, 10:25 »
Vi har en spennende helg i møte. Lørdagen består av flere godbiter. Man Utd-Liverpool / Everton-Chelsea og Sunderland-Arsenal samt vår kamp mot Tottenham.

Jeg håper Man Utd slår liverpool, at everton slår chelsea. Kampen mellom Sunderland og Arsenal er jeg mer usikker på. Sunderland har fått med seg mange poeng etter Oneill ansaettelse. De har klatret godt på tabellen og hadde kanskje vært greit på om de gikk på en smell mot arsenal slik at de ikke kommer på st. James Park med enda mer selvtilitt om noen få uker. I motsatt tilfelle går arsenal forbi newcastle om de vinner. Vrient.

Helgen nærmer seg i hvertfall og jeg er spent på utfallet, særlig i tottenham kampen. Blir en vannskelig kamp, men etter denne har vi 2 hjemmekamper.
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.