20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Barclays Premier League 2011/12  (Lest 456112 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Barclays Premier League 2011/12
« Svar #1890 på: 16. Jan. 2012, 20:16 »
?@PremiershipUK: Swansea's Leon Britton has better passing stats than Xavi.

Liker Britton!

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1891 på: 16. Jan. 2012, 20:36 »
Har virkelig sansen for Brendan Rodgers jeg. En manager NUFC skulle hatt.
Selvfølgelig etter at Pardew har gitt seg.....

Peter

• Gjest
« Svar #1892 på: 16. Jan. 2012, 20:42 »
Du ville bytta Rodgers mot Pardew?
Han har for all del gjort en fantastisk jobb i Swansea, har en morsom og risikofyllt spillestil, annerleder enn hva andre lag har og ville gjort, og oppnår samtidig resultater. Men vi skal heller ikke glemme at Pardew har gjort en outstanding jobb her i Newcastle foreløpig, og har opnådd veldig gode resultater utifra spillermatrialet. Pardew har også innført en mer ballbesittende og teknisk spillestil i laget, noe som har vært mangelvare i mange år.
Skal man veie dem opp mot hverandre, Pardew og Rodgers, ville jeg satt en liten knapp på Pardew, selv om jeg skal innrømme at Rodgers hadde vært morsomt det og!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1893 på: 16. Jan. 2012, 20:43 »
Eneste er jo at jeg mener vi hadde dratt nytte av å være enda nærmere Rodgers sin filosofi - det betyr at Pardew fortsatt spiller en veldig direkte stil når vi faktisk har ganske gode ballbesittende egenskaper i laget.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1894 på: 16. Jan. 2012, 20:43 »
Han skriver vel at han eventuelt ville hatt han etter Pardew, gjør han ikke?

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1895 på: 17. Jan. 2012, 14:01 »
http://www.nrk.no/sport/fotball/premier_league/1.7957396

Det hadde vært så utrolig rått! Solskjær som ManU-manager - relativt uvirkelige saker.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

FarmerFrank

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #1896 på: 17. Jan. 2012, 14:30 »
Skjer det så blir jeg overrasket, mildt sagt:)
Dog, ingen tvil om at Solskjær er en habil trener osv, men manager for en klubb på størrelse med Man United...det hadde vært vel heftig..

Liker veldig godt måten han håndterer spillera på i Molde, de som vil ut av klubben lar han gå, han tvinger ingen til å være osv..enormt god på å tolke spillera sine, og virker til å skape en veldig harmonisk spillergruppe. Fortsetter han slik, og har sånn fremgang og ro på stallen sin så tror jeg Molde kan bli veldig gode og dominerende framover.

Håper NUFC nå klarer å stabilisere spillet sitt igjen sånn vi gjorde i den gode sesong-starten..var etter den heftige jule-runden, da vi tapte for Man United Og LFC, Norwich og WBA at vi knakk litt under, fikk skade på nøkkel-spillere osv...nå virker det som vi har fått litt ro der bak igjen med Santon, Williamson og Colo der..så får Simmy holde på som han gjør..hehe..Så lenge vi avslutter blant topp 8 så er jeg mer enn fornøyd, alt over tar jeg som en bonus! Blir bra å få Ba og Tiote og tilbake igjen, få "toppa" laget og trilla ball igjen!

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #1897 på: 18. Jan. 2012, 23:26 »
"Jenta fra Wales". Hva er egentlig det store problemet med Savage? At han har langt hår, og spiller gode kamper mot gode lag?
Eh??? Hva er IKKE problemet med Girlie Savage?

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #1898 på: 18. Jan. 2012, 23:30 »
Ser litt på terminlisten til Liverpool nå. Kjeder meg mens jeg venter på at El Classico skal bli ferdig! :P

Liverpool har faktisk fryktelig mange vanskelige kamper på rad fremover.

Bortsett fra Bolton borte nå på lørdag, har de City onsdag 25 i LC, og Man Utd i FA-cupen lørdag 28. Deretter kommer Wolves (b), Spurs (h), Man Utd (b), Everton (h), Arsenal (h) og Sunderland (b). Kampen på SOS er 10. mars, så ca 1,5 mnd med tøffe kamper. Wolves på Molineux er ikke lett, Merseyside-derbyet og mackems under O'neill som jeg er redd blir bedre og bedre. Her kan Liverpool fort få det tøft.

Så poenget mitt er at hvis vi virkelig har litt flaks, og spiller opp mot våres beste mens vi mangler Demba x2 og Tiote, plukker bra med poeng, så bør vi ha mulighet til å kapre 6.  plassen i mai. Eneste kampen jeg tror vi virkelig kommer til å savne våre afrikanske diamanter, er mot spurs på WHL 11. feb. Man får håpe at ihvertfall enten Elfenbenkysten eller Senegal ikke kommer til finalen.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1899 på: 19. Jan. 2012, 10:28 »
"Jenta fra Wales". Hva er egentlig det store problemet med Savage? At han har langt hår, og spiller gode kamper mot gode lag?
Eh??? Hva er IKKE problemet med Girlie Savage?
At han har langt hår, og ikke lenger kommer til å rundspille Newcastle  :D
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

MLerbakk

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1901 på: 19. Jan. 2012, 12:26 »
 :ler:
Nei.

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1902 på: 19. Jan. 2012, 12:27 »
 :yaoscared:

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1903 på: 19. Jan. 2012, 12:40 »
Er det derre ekte saker?! Herregud  :frenetisk:

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon