20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Barclays Premier League 2011/12  (Lest 455524 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Barclays Premier League 2011/12
« Svar #1710 på: 02. Jan. 2012, 21:20 »
Det er forskjell på å banne inn i et kamera og å si det til en spiller og at det tilfeldigvis blir plukket opp av et kamera?

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1711 på: 02. Jan. 2012, 21:30 »

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1712 på: 02. Jan. 2012, 21:34 »
Det er forskjell på å banne inn i et kamera og å si det til en spiller og at det tilfeldigvis blir plukket opp av et kamera?

imo er det verre å si det til en spiller. Mer personlig da, men ser poenget ditt. Har spilt fotball selv og vet at det kan koke litt i topplokket i kampens hete  :coloccini:

Fantastisk Wenger-gif btw  :lol:
Same old Shearer, always scoring!

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1713 på: 02. Jan. 2012, 21:49 »
Hvor episk hadde det ikke vært om Bellamy hadde fått 8 kampers karantene for rasistiske ytringer mot nederlenderen Krul? :frenetisk:

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1714 på: 02. Jan. 2012, 22:04 »

Hahahahaha såg det sama :lol:

Sende du epost til Schauen og Aune i FK Fotball? :)

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1715 på: 02. Jan. 2012, 23:31 »
Hate to say I told you so - men følte meg helt sikker på at ting ville normalisere seg. Våre største rivaler er og blir Villa, Stoke, Everton og muligens et par andre som kan få en oppsving utover våren. Eksempelvis vil jeg på ingen som helst måte avskrives Martin O'Neill's Sunderland. Åpenbart at våre klare mangler og svakheter i stallen kontra topp 6 ville vises etterhvert. Og vi har ikke en eier som ønsker satse nok for at vi skal sikre topp 7 sånn helt uten videre.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1716 på: 03. Jan. 2012, 01:30 »
Ji, faktisk. Av alle som er på banen så er det Ji som scorer. JI!?

Han scora jo på overtid mot Chelsea også. :P Jeg synes han er god, og burde bli brukt oftere!

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1717 på: 03. Jan. 2012, 08:25 »
Der er jeg faktisk enig Thomas. Når man tar alder og nasjonalitet/språkutfordringer med betraktningen så er det ingen tvil om at potensialet er kjempestort.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1718 på: 03. Jan. 2012, 09:21 »
Idioten Barton.  Det røde kortet kostet sannsynligvis QPR tre verdifulle poeng. Og i tillegg mister han tre kamper. En spiller som netter 80 i uka skal jo dra klubben opp av myra, og ikke ned i den

MLerbakk

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1719 på: 03. Jan. 2012, 09:39 »
Irriterende at jeg ikke får sett Joey Barton live! Skal på St. James denne kampen, og vi gledet oss til å høre hvordan responsen fra hjemmepublikumet mot Barton ville være. Ironisk nok er han suspendert...

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1720 på: 03. Jan. 2012, 10:15 »
Tipper den blir fjernet rimelig kjapt. Johnson sier jo at det var den vonde ånden til Barton som gjorde at han gikk bakover.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1721 på: 03. Jan. 2012, 12:05 »
Så vel ut som om det i større grad var navnet til Barton som skaffa han kortet der. Uten at jeg fikk sett det mer enn en gang så det overhodet ikke ut som noen nedskalling ihvertfall.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1722 på: 03. Jan. 2012, 12:28 »
http://www.youtube.com/watch?v=qlHqAzrIp9M&feature=player_embedded
Spørs om ikke Bellamy får straff etter denne drittslenginga mot Krul.
Selvfølgelig får han ingen straff for det.

Neivel, Bellamy gjorde visst ikke no galt.
Gjorde han noe galt a? Sånn drittslenging som det der er det masse av i hver eneste kamp og hvis man skulle begynne å straffe spillere for det så hadde det blitt tynt rundt omkring i lagene.

http://www.nrk.no/sport/fotball/premier_league/1.7938379

Eg meinar han bør verte straffa. Og det ser jo ut som han kan verte det. Teink om det hadde vorte sagt; "di afrikanske f***e"...

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1723 på: 03. Jan. 2012, 13:13 »
Men det der sier jo Bellamy flere millioner ganger i løpet av en kamp. Han har garantert kauka "you norwegian c***" til alle nordmenn som har spilt i Premier League. Og John Arne Riise har nok fått høre det enda flere ganger. De har jo tross alt vært golfkamerater. :P

Jeg ser ikke helt hvorfor Bellamy skal straffes for det der. Det er vanskelig å argumentere for at det er rasisme, og det er alltid noe han sier i kampens hete. ALLTID!

Bellamy er din verste fiende på banen, og din beste venn utenfor banen.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1724 på: 03. Jan. 2012, 13:17 »
Men det der sier jo Bellamy flere millioner ganger i løpet av en kamp. Han har garantert kauka "you norwegian c***" til alle nordmenn som har spilt i Premier League. Og John Arne Riise har nok fått høre det enda flere ganger. De har jo tross alt vært golfkamerater. :P

Jeg ser ikke helt hvorfor Bellamy skal straffes for det der. Det er vanskelig å argumentere for at det er rasisme, og det er alltid noe han sier i kampens hete. ALLTID!

Bellamy er din verste fiende på banen, og din beste venn utenfor banen.

Dette tror jeg det er delte meninger om.