20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Barclays Premier League 2011/12  (Lest 456676 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Barclays Premier League 2011/12
« Svar #1605 på: 26. Des. 2011, 21:42 »
Vorm fortjener å være der spør du meg. Vært alldeles fantastisk for Swansea - rå keeper. Har jo holdt Krul på benk for Nederland også.
Ellers ser jeg at Vikestad faktisk mener at Cabaye burde vært med i førsteelleveren.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #1606 på: 26. Des. 2011, 22:05 »
For meg kan alle disse gjerne ramle ut av lista, så ingen kommer med rubler og gull for å kjøpe dem :p

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1607 på: 26. Des. 2011, 22:12 »
En smerte å se Stoke-Villa. Fy faen så kjedlig.

Skrudde av no, så da renner vel målene inn tenker jeg.

Peter

• Gjest
« Svar #1608 på: 26. Des. 2011, 22:22 »
Krul er også en fantastisk shot-stopper, men selv om han ikke er helt på linje med Vorm der, tar han det igjen med feltarbeidet. Han gjør aldri tabber i feltet, og er helt konge. Vorm er mer strekspiller, og dårligere i dueller.

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1609 på: 27. Des. 2011, 00:56 »
Og nå har vi heller ikke Saylor der til å "stjele" redninger fra Krul. ::)

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
« Svar #1610 på: 27. Des. 2011, 05:33 »
Forstår ikke hvorfor Cabaye er med i slike diskusjoner. Han har taklet PL-nivået bra, men har likevel vært langt fra fantastisk. Har vel vært "grei" i de siste 10 kampene han er spilt. Savner heller Coloccini som har vært en gud i alle kampene bortsett fra mot WBA for en uke siden,
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1611 på: 27. Des. 2011, 11:33 »
Forstår ikke hvorfor Cabaye er med i slike diskusjoner. Han har taklet PL-nivået bra, men har likevel vært langt fra fantastisk. Har vel vært "grei" i de siste 10 kampene han er spilt. Savner heller Coloccini som har vært en gud i alle kampene bortsett fra mot WBA for en uke siden,

Litt einig. Det har vel noko med at han er ein av dei som spring mest i PL og at han er ein spelartype som me har sakna. Sjølv om Guthrie var minst like god når han fekk spela.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1612 på: 27. Des. 2011, 13:05 »

Litt einig. Det har vel noko med at han er ein av dei som spring mest i PL og at han er ein spelartype som me har sakna. Sjølv om Guthrie var minst like god når han fekk spela.

Litt vanskelig å sammenligne. Guthrie har vært god ja, men Guthrie spilte pga Tiotes fravær. Det betydde at Cabaye fikk større ansvar defensivt fordi han er bedre i duellene i Guthrie. Det var Guthrie som fikk lov å involvere seg fremover, mens Cabaye måtte holde tilbake Når Tiote spiller sammen med Cabaye er disse rollene byttet på. I det partnerskapet blir Cabayes bidrag mer synlige, enn når han spilte med Guthrie.

Guthrie har imponert med med sine generelle ballfordelingsegenskaper og løpskapasitet. På den andre side mangler han de terrieregenskapene Cabaye besitter. Og  Cabaye i stand til å slå magiske pasninger ut av intet. Den pasningen til Bas utligning mot Norwich var rett og slett helt fantastisk. Jeg så den ikke komme for å si det sånn.

Simmi

• Gjest
« Svar #1613 på: 27. Des. 2011, 13:17 »
Veldig enig med Thomas her.

De pasningene til Cabaye  :wub: :wub: :wub: :wub:

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1614 på: 27. Des. 2011, 14:02 »
Jeg syns vel egentlig to stoppere for oss kunne vært med i beregningen fremfor Cabaye, jeg også. Syns faktisk Taylor burde hatt en lignende plass som Lucas Leiva. Begge var helt rå før de ble langtidsskadd.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1615 på: 27. Des. 2011, 14:11 »
Jeg syns vel egentlig to stoppere for oss kunne vært med i beregningen fremfor Cabaye, jeg også. Syns faktisk Taylor burde hatt en lignende plass som Lucas Leiva. Begge var helt rå før de ble langtidsskadd.

Støttes! Hadde jo flest blokkeringer før skaden tok han og hadde flere viktige involveringer som den susende taklingen på Rooney inni egen 5 meter 10 min før slutt på Old Trafford. Kanskje vår aller beste spiller frem han måtte ut i Chelsea kampen.
Har uten tvil kostet NUFC opptil flere poeng.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1616 på: 27. Des. 2011, 15:40 »
Mener Krul skulle vært på dette laget. Har spilt bedre enn Vorm totalt sett etter min mening. Krul har ikke gjort noen tabber i år, og han er langt bedre ute i feltet.

S.Taylor og Colo har begge vært vel så gode som Phil Jones som var inne der, men er enig med Wikestad - plassen ved siden av Kompany burde gått til Ledley King.

Demba Ba har gjort seg fortjent til plassen, men det er et drøss med spisser som har levert varene i høst. Det kunne likesågodt vært Rooney, Aguero, Balotelli....men Demba har vært helt der oppe han!
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1617 på: 27. Des. 2011, 16:03 »

Taylor og Colo har vært gode, men hele midtbanen og spissene jobber også  mye bakover. Det er med å forklare hvorfor vi har vært gode.

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1618 på: 27. Des. 2011, 16:40 »

Støttes! Hadde jo flest blokkeringer før skaden tok han og hadde flere viktige involveringer som den susende taklingen på Rooney inni egen 5 meter 10 min før slutt på Old Trafford. Kanskje vår aller beste spiller frem han måtte ut i Chelsea kampen.
Har uten tvil kostet NUFC opptil flere poeng.

Mener du taklingen på Young da Young hadde åpent mål? Den var rå!

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1619 på: 27. Des. 2011, 17:16 »
Mulig det var Young, trodde det var Rooney som hadde sjansen jeg.