20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Barclays Premier League 2011/12  (Lest 455713 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kristian T

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Barclays Premier League 2011/12
« Svar #1530 på: 20. Des. 2011, 22:09 »
For en flott julegave fra FA! :D

Panzer Stormo

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1531 på: 20. Des. 2011, 22:11 »
En som skriver at hvis ikke de får gjennom anken så må de sparke Suarez, er vel ikke nødvendig det vel? Selv om jeg hadde digga det  ;)
Bobby Robson:
"We didnt underestimate them ,they just were a lot better then we thought"

http://www.last.fm/user/Panzer_Stormo/

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1532 på: 20. Des. 2011, 22:13 »
De må ikke, så vidt jeg har skjønt. Men om anken ikke går igjennom, så må burde Liverpool kvitte seg med han om de vil fremtå som en seriøs klubb.
Nei.

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1533 på: 20. Des. 2011, 22:16 »
Fanny Dalglish elsker suarez, så aldri i livet om de sparker han.
Same old Shearer, always scoring!

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1534 på: 20. Des. 2011, 22:38 »
Yack attack er i god gammel form igjen ser jeg. Moyes er en god manager, men av og til skjønner jeg ikke hans spissprioriteringer. Yack var god for dem før kneskaden.  Johnson var heller ikke så verst heller før han ble rammet av samme . Da de kom tilbake  fikk de ikke tiden de trengte på å komme tilbake i god gammel form. Yack herjet vel også for boro. Husker at jeg lyst at NUFC skulle kjøpe ham da han dro fra boro til everton,.

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1535 på: 20. Des. 2011, 22:42 »
Blackburn har fremstått som et helt annet lag etter at de fikk Hoilet ut på kanten.
Nei.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1536 på: 20. Des. 2011, 22:45 »
Inkompetent dommer som vanlig. hvordan er det mulig å ikke dømme straffe der. Atkinson står 2 meter fra situasjonen og en boltonspiller går inn i taklingen med to strake føtter..:ler: Tempoet i Pl er alt for høyt til at de engelske dommerene klarer å følge med.

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1537 på: 20. Des. 2011, 22:50 »
Jupp. Rimelig håpløst, som vanlig.
Nei.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1538 på: 20. Des. 2011, 23:03 »
Ja sånn går det når man ikke setter offsidefellen rett gutter  :P. Situasjonen til Cahill var omtrent identisk med Simpsons. Og ikke uventet var ikke gutta i studio særlig imponert over Cahills prestasjoner.  Simpsons feil var kanskje enda verre i og med at han hadde full oversikt over resten av forsvarslinja.

Hvordan er det mulig å ikke dømme straffe der for Blackburn??Herregud. Ballens ballbane var jo uforandret, hvilket den ikke ville ha vært om blackburnspilleren hadde vært borti den
« Siste redigering: 20. Des. 2011, 23:07 av Thomas »

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1539 på: 20. Des. 2011, 23:05 »
Yack attack er i god gammel form igjen ser jeg. Moyes er en god manager, men av og til skjønner jeg ikke hans spissprioriteringer. Yack var god for dem før kneskaden.  Johnson var heller ikke så verst heller før han ble rammet av samme . Da de kom tilbake  fikk de ikke tiden de trengte på å komme tilbake i god gammel form. Yack herjet vel også for boro. Husker at jeg lyst at NUFC skulle kjøpe ham da han dro fra boro til everton,.

Moyes har jo vært nødt til å ta hensyn til grusomme økonomiske rammebetingelser også da, hvilket har gjort at han har måttet gjøre noen fæle salg for Evertons vedkommende for å holde de afloat.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1540 på: 20. Des. 2011, 23:06 »
Heilt utruleg. Soleklar straffe. Har ein dårleg følelse når det gjeld Boxing Day-kampen borte mot Bolton. Rett og slett elendig følelse...

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1541 på: 20. Des. 2011, 23:09 »

Moyes har jo vært nødt til å ta hensyn til grusomme økonomiske rammebetingelser også da, hvilket har gjort at han har måttet gjøre noen fæle salg for Evertons vedkommende for å holde de afloat.

Det er sant. Men Yack fikk jo nesten ikke spille de to siste sesongene, og det til tross for at de åpenbart har hatt spissproblemer.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1542 på: 20. Des. 2011, 23:15 »

De gangene han har hatt penger mellom hendene har han handlet mye "søppel". Når han har måttet klare seg med mindre penger og billige løsninger har han fått vesentlig bedre spillere.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1543 på: 20. Des. 2011, 23:17 »
Fantastisk!  ;D

Eg skjønnar at supportara for andre lag kan finna på å kosa seg med dette gjennom Jula, men teink no litt etter kva dette kan bety for personen Luis. Her har FA dømt han for rasisme med kva bevis? Jo, det einaste er vitneutsagnet til Evra sjølv? Har ikkje han komme med liknande påstandar før? Det er vertfall slik eg har oppfatta det. Kva viss det hadde skjedd ein av våre spelara? Eg stiller vertfall spørsmål til bevis og korleis FA har komme fram til dette.
Og det han har sagt er negrito eller negro?
« Siste redigering: 20. Des. 2011, 23:23 av lgrinde »

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1544 på: 20. Des. 2011, 23:23 »
Fprdi han selv har innrømt å ha sagt negrito?