20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Barclays Premier League 2011/12  (Lest 457962 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Hakiki

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Barclays Premier League 2011/12
« Svar #1425 på: 16. Des. 2011, 09:14 »
Men Daniel Levy er også opptatt av sportslig suksess....
Det er også MA.
Feil. Bare ved at vi gikk inn i denne sesongen med 3 midtstoppere og ikke brukte 2-3mill pund på en fjerde midtstopper viser at interessen for sportslig suksess ikke er der. Så enkelt er det.

Nei det er ikke så enkelt.  Selv tipper jeg han ønsker å maksimere den sportslige suksessen til en gitt lavest mulig pris.  Selvsagt ønsker alle supportere av klubben å vinne ligaen, CL, alle cup'ene, ha Footballer of the Year på laget, og verdens beste stadion.  All den tid Ashley bruker klubben utelukkende for å fronte SD, så ønsker selvsagt han også mest mulig presse, dekning, eksponering, tv-tid i europa etc.  Men ikke for enhver pris, da vil han jo selvsagt "tape" på det.  Så ja, han tenker nok i hovedsak profitt, men at en viss sportslig suksess er nødvendig for å oppnå det er det vel ingen tvil om? 

Don't get me wrong, jeg skulle selvsagt også ønske han tenkte mer på sportslig enn økonomisk suksess, men jeg tror ikke det er SÅ svart og hvitt som det ser ut som dere 2 vil ha det til.  For å dra en parallell til luksusfellen, så har vi i mange år hatt et helt hinsides forbruk, langt over det som kan forventes.  Nå er vi (desverre) inne i en periode der vi må betale for det med økonomisk måtehold for å rette opp i fortiden.  Forhåpentligvis kan vi om noen få år nærme oss "normalen", et sted der vi er midt i mellom, der vi hverken hiver penger etter utbrukte store navn, men heller ikke kjører på sparebluss.
Genius by birth. Slacker by choice.

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
« Svar #1426 på: 16. Des. 2011, 11:41 »
Er helt enig med Daniel.
Selvfølgelig vil MA ha sportslig suksess. Men han vil ikke ha det nok til å investere i en sterk nok stall.
Det holder ikke å si at man vil ha noe hvis man ikke iverksetter tiltak for å realisere ønskene...

Idealer og ønsker må innta baksetet her til fordel for analyser av om vi i tilstrekkelig grad har styrket stallen for en lang sesong med mål om europaspill. Det har vi ikke, til tross for fulle kister.
Da kan vi konstatere at ambisjonene og viljen til å investere ikke har vært tilstede.

Jeg tror du innerst inne er enig i dette Thomas.
If it has tits or wheels, count on problems!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Hakiki

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1428 på: 16. Des. 2011, 12:40 »
Kanskje Bendtner endte opp med å faktisk kjøpe den pizzasjappa, men fikk så dårlig råd at han måtte smugle iskrem, og ble tatt for det? :D
Genius by birth. Slacker by choice.

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

plebUTG

• Kaptein
  • skjer
    • Vis profil
« Svar #1430 på: 16. Des. 2011, 13:16 »
Nå begynner jeg virkelig å tro at han kjører wannabe Balotelli. Digger Bendtner, men kødder for mye om dagen

MLerbakk

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1431 på: 16. Des. 2011, 13:19 »
Digger Bendtner, men kødder for mye om dagen

Det virker som folk kan være så usmakelige som overhodet mulig. Men så lenge de skiller seg ut, digger du dem?

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1432 på: 16. Des. 2011, 13:53 »
Hater Bendtner. Hvorfor burer de han ikke inne?

plebUTG

• Kaptein
  • skjer
    • Vis profil
« Svar #1433 på: 16. Des. 2011, 14:01 »
Digger Bendtner, men kødder for mye om dagen

Det virker som folk kan være så usmakelige som overhodet mulig. Men så lenge de skiller seg ut, digger du dem?

Tjæh, går mer på å hylle de som trosser janteloven litt. Akkurat Bendtner har jeg hatt sansen for lenge.

MLerbakk

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1434 på: 16. Des. 2011, 14:14 »
Synes han er mer klovn enn kul. Han prøver så hardt å være en type som Zlatan eller Balotelli, men driter seg egentlig bare ut. Sånn som når han går ut og sier at han er en av verdens beste spisser, men det blir åpenbart så langt fra sannheten at det bare blir for dumt.

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1435 på: 16. Des. 2011, 14:17 »
Elsker folk som ikke er like a4 som røkla, men Bendtner blir litt patetisk i mine øyne.

plebUTG

• Kaptein
  • skjer
    • Vis profil
« Svar #1436 på: 16. Des. 2011, 14:23 »
Det skal sies at der er mer "Bendtner på banen" enn "Bendtner på fylla" jeg digger, bare sånn at det er klart. 

Kan gå med på at han prøver litt for hardt, derav uttrykket "wannabe Balotelli" i mitt første innlegg her.  ;)

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
« Svar #1437 på: 16. Des. 2011, 14:33 »
Han er ikke god nok til å holde på på denne måten. Og ikke er han kul nok heller, når jeg tenker meg om..

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
« Svar #1438 på: 16. Des. 2011, 14:57 »
Lampard sitt ego begynner å bli latterlig. Han har 18 måneder igjen av kontrakten sin ( 170.000 pund i uka  :blink:), da er han over 35. Chelsea er gale om de skriver ny kontrakt med han.

Magpie93

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #1439 på: 16. Des. 2011, 15:06 »
Frank Lampard jr. er og har alltid vært men favoritt-spiller!
Hva mener du med ego?