20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Barclays Premier League 2011/12  (Lest 457427 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

morgan303

• Midtbaneanker
  • Optimist? ja altid
    • Vis profil
Sv: Barclays Premier League 2011/12
« Svar #1320 på: 05. Des. 2011, 22:57 »
hehe digg!!

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1321 på: 05. Des. 2011, 23:02 »
Herlig å se LFC gå på nok en smell. Lucas er nok bedre og viktigere enn mange tror. Nyter å se Carroll lumpe rundt på banen. Er elendig i alt han foretar seg. Taper hodedueller som aldri før, bommer på ballen i avslutninger, misser på mottak og snubler generelt sett mye i ballen. Godt å se Suarez fortsette med det negative kroppsspåket som han retter mot sine lagkammerater hele tiden.
LFC hadde nok sjanser til å vinne denne kampen, derfor er det ekstra godt når de ikke får det til.
Redder litt av uka dette, selv om tapet for Chelsea med påfølgende skader er forferdelig surt.

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1322 på: 05. Des. 2011, 23:08 »
Rimelig deilig.
Nei.

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1323 på: 05. Des. 2011, 23:10 »
Langli sitter å sutrer i stuidoet og. Alltid deilig når liverpool taper.

Peter

• Gjest
« Svar #1324 på: 05. Des. 2011, 23:21 »
Det irriterer meg at Liverpool fansen ENDA ikke har lært seg å skrive Carroll. De skriver konsekvent Carrol hver eneste gang.. Er det så umulig å lære seg et ekstremt lett navn? IQ'en er lav hos Pool fansa  :P

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1325 på: 05. Des. 2011, 23:25 »
Langli om taklingen til Spearing: Han treffer ballen. mye av kraften bak taklinga blir tatt vekk etter at ballen har dempet kraften fra foten.

noe i den duren...

Herregud. Kan han ikke si at det var en hodeløs idiotisk takling?
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1326 på: 05. Des. 2011, 23:28 »
Det irriterer meg at Liverpool fansen ENDA ikke har lært seg å skrive Carroll. De skriver konsekvent Carrol hver eneste gang.. Er det så umulig å lære seg et ekstremt lett navn? IQ'en er lav hos Pool fansa  :P

Nå skal det sies at jeg har sett det blitt skrevet slik en god del også på dette forumet, men enig! Vet ikke hvorfor, men det plager meg rimelig bra :P
Same old Shearer, always scoring!

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1327 på: 06. Des. 2011, 00:16 »
Langli om taklingen til Spearing: Han treffer ballen. mye av kraften bak taklinga blir tatt vekk etter at ballen har dempet kraften fra foten.

noe i den duren...

Herregud. Kan han ikke si at det var en hodeløs idiotisk takling?

Regelkunnskapene hos enkelte (les:alle) fotballkommentatorene i Norge er under enhver kritikk.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1328 på: 06. Des. 2011, 10:02 »
http://www.dagbladet.no/2011/12/06/sport/fotball/premier_league/liverpool/luis_suarez/19301467/

Haha. Jeg har til og med lest et innlegg på lfc.no som ber Dalglish instendig om å stramme Suarez opp.
Det Dalglish sier her er pisspreik fra ende til annen. Når Suarez kontinuerlig gjør slike idiotiske ting som han gjør - skulle det nesten bare mangle at dommere etterhvert tenker "ulv, ulv.." når han faktisk blir tatt. Så ikke situasjonene i går - men uavhengig av det har Dalglish tvert i mot en jobb å gjøre hva Suarez angår.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1329 på: 06. Des. 2011, 10:29 »
Hadde han fikset 30 mål pr sesong så okei. Daglish beskytter er inneffektiv spiller som ikke bidrar til veldig mye annet en kvalme for tiden. Hvis Suarez hadde kvittet seg med skuespillfaktene tror jeg også han ville spilt bedre på banen. Han ville fått mer korrekte frispark fra dommeren, og han ville sluppet konstant hetsing og buing fra publikum. Merkelig at Pool ikke har lært av tidligere spillere med de samme faktene.
Blir nok er par kamper karantene for Suarez :besty:

Veldig bra for oss isåfall. Bare vi klarer å karre med oss poeng fram til januar så tror jeg ikke pool er langt unna på tabellen. Etter å ha sett dem igår, og også i andre kamper er jeg ikke imponert. De imponerer bare mot storlagene.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1330 på: 06. Des. 2011, 11:02 »
En feiende flott spiller sånn forutenom det. Selvfølgelig tidvis frustrerende når han gjør tungvindte ting utpå bana, og bommer på mange sjanser. Men han er jo fortsatt LFC klart viktigste offensive spiller for øyeblikket. Ellers er jeg enig med deg - det hadde i lengda vært til det beste for alle om Suarez og Dalglish tok tak i de virkelige problemene.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1331 på: 06. Des. 2011, 12:00 »
Trodde lfc var ferdig med disse typene etter Diouf. Men nå har de faktisk klart å hente en som er enda verre!!

Akkurat det at han viser fingeren til en gruppe mennesker som har ropt dritt til han i 90min, ser ikke jeg på som noen big deal, men hele fyren er jo gjennomsyret av usmaklighet.

Er også drittlei av managere som beskytter spillerne sine på død og liv(Mourinho/Fergie). Greit i tvilstilfeller, men når det er 100% opplagt at spilleren har oppført seg som en turd, velg heller ikke å svare. Synes nå jeg!

Men når alt kommer til alt, så er det ekstremt mye dritt i fotballen, uheldigvis, men sånn er det, så jeg bare nyter hvert sekund av all dritten liverpool får kastet etter seg pga denne forferdelige fyren.
Same old Shearer, always scoring!

Sholadinho

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #1332 på: 06. Des. 2011, 15:36 »
Krul er ikke på rundens lag nei.... Nå så jeg ikke tottenham-bolton, men hvordan er det mulig?
http://www.tv2.no/sport/fotball/england/premierleague/cityinnbytter-kapret-plass-paa-rundens-lag-3653996.html

Mariusen

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #1333 på: 06. Des. 2011, 16:17 »
De prøver sikkert å skape litt mangfold. Kjedelig med Krul der hver uke, for dem som ikke er supportere av riktig klubb.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1334 på: 06. Des. 2011, 17:50 »
Så ikke kampen mellom Spurs og Bolton jeg heller, men i følge en Spurs-kompis av meg sto visstnok Jaaskelainen en helt sinnsyk kamp.