20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Barclays Premier League 2011/12  (Lest 456245 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Barclays Premier League 2011/12
« Svar #1125 på: 20. Nov. 2011, 20:56 »
(Frå Twitter:) Samandrag av Carroll sine minutt mot Chelsea:

:lol:
Nei.

Hughie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1126 på: 20. Nov. 2011, 20:59 »

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1127 på: 20. Nov. 2011, 21:00 »
I was in subway today and asked the girl behind the counter for the biggest, greasiest and most expensive sub that they do. The girl said 'no problem sir, one Andy Carroll coming up'

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1128 på: 20. Nov. 2011, 21:00 »
(Frå Twitter:) Samandrag av Carroll sine minutt mot Chelsea:

Hahahahahaha! :D
« Siste redigering: 20. Nov. 2011, 21:02 av thomashaer »

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1129 på: 20. Nov. 2011, 21:06 »
hahahaah. Det var utrolig å se på. Han fikk ikke til en eneste god berøring på de minuttene. Han var mer en trussell en hjelp for liverpool.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1130 på: 20. Nov. 2011, 21:13 »
Haha! Fikk ikke sett LFC-kampen, men herregud Chelsea. Alle managerene de siste årene har gjort de samme tabbene. Hvor er bevegeligheten,kreativeten og farten sentralt og på topp?Det Chelsea har hatt behov for i flere sesonger er breddeholdere på kanten, og en sentral midtbanespiller som er i stand til å løpe med ballen og sette forsvaret under press, ala Fabregas. Mata er vel kanskje den eneste virkelige kreative kraften og han er på topp. Ramirez, Lampard, Drogba og Maloda er alle gode i boksen, men hva hjelper det når det omtrent er en spiller på laget som er i stand til å slå ballene dem behøver. 

Chelsea er litt som årets utgave av RBK: De klarer å male i stykker de svakere lagene, men når de møter et kollektiv med god defensiv organisering, så går de tom for ideer. Alt ballspill skal gå gjennom midten, hvilket passer lag ala LFC perfekt. I slike kamper, har ikke Chelsea spillere som er villige til å ta løpene i rom bare for å strekke forsvaret og ballen spilles alltid i fot.

Som sagt, har ikke sett dagens kamp, men kan forestille meg at det var slik Chelseas spilte i dag?

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1131 på: 20. Nov. 2011, 21:19 »
Chelsea har en av verdens beste kreative midtbanespillere(?) i Mata, men de spiller altfor lite på han.

Hvertfall første omgang var helt tragisk for chelsea sin del. Virker ikke som det er noe glede, samhold osv i laget.. Som f.eks når Luiz stilte seg i mur på et liverpool frispark og Drogba dyttern avgårde og virker regelrett forbanna.

Mikel er skandaløst dårlig. Skjønner godt de har lyst på Tiote for å si det sånn.

Som nevnt i tråden, de maler i stykker og innimellom spiller glimrende mot dårligere lag, men sliter voldsomt mot topplaga og liverpool.
« Siste redigering: 20. Nov. 2011, 21:52 av Cheik_Tiote_Fy_Fasan »
Same old Shearer, always scoring!

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1132 på: 20. Nov. 2011, 21:44 »
Haha! Fikk ikke sett LFC-kampen, men herregud Chelsea. Alle managerene de siste årene har gjort de samme tabbene. Hvor er bevegeligheten,kreativeten og farten sentralt og på topp?Det Chelsea har hatt behov for i flere sesonger er breddeholdere på kanten, og en sentral midtbanespiller som er i stand til å løpe med ballen og sette forsvaret under press, ala Fabregas. Mata er vel kanskje den eneste virkelige kreative kraften og han er på topp. Ramirez, Lampard, Drogba og Maloda er alle gode i boksen, men hva hjelper det når det omtrent er en spiller på laget som er i stand til å slå ballene dem behøver. 

Chelsea er litt som årets utgave av RBK: De klarer å male i stykker de svakere lagene, men når de møter et kollektiv med god defensiv organisering, så går de tom for ideer. Alt ballspill skal gå gjennom midten, hvilket passer lag ala LFC perfekt. I slike kamper, har ikke Chelsea spillere som er villige til å ta løpene i rom bare for å strekke forsvaret og ballen spilles alltid i fot.

Som sagt, har ikke sett dagens kamp, men kan forestille meg at det var slik Chelseas spilte i dag?

Liverpool var gode i 1 omg. Likte du høyra det? :P I 2 omg var det neste kunn Chelsea, og dei burde skåra meir enn 1. Men dei siste 10 min kom Liverpool tilbake og var farlege fleire gonger før skåringa. Eg meinar at det Chelsea sliter mest med, i tillegg til det du nemne, er eit forsvar som ikkje heng samen. Kan og leggja til at eg tykkjer det verte for mange som skal gjere det sjølv og dei spelar ikkje kvarandre gode.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1133 på: 20. Nov. 2011, 21:55 »
Hehe, som den LFC-antagonisten jeg er så velger jeg se på Chelseas giddesløshet som årsaken til at LFC gjorde det godt ;) Som du sier, hadde hatt et lag som jobbet for hverandre, hvor de ikke var avhengige av enkeltprestasjoner, så ville LFC fått mye tøffere arbeidsvilkår.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1134 på: 21. Nov. 2011, 22:07 »
Aston Villa med Heskey og Hutton på kantene i dag :yao:

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1135 på: 21. Nov. 2011, 22:10 »
Det er jo rett og slett en vits. Heskey har jo fått sin andel kamper som ving allerede denne sesongen. McLeish altså - må innrømme det er en anvendelse av stallen som bringer meg tilbake til hvordan Sam Allardyce prioriterte for vårs.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1136 på: 21. Nov. 2011, 22:18 »
Hadde jeg vært Villa-fan så hadde jeg nok vært mye mer misfornøyd med sommeren, og spesielt hvordan det har slått ut i prestasjoner, enn det jeg er som Newcastle-fan. Nok et bevis på at rimelig hard økonomisk satsing ikke er synonymt med suksess i det lange løp. Er klar over at Villa har hatt en god del penger inn med tanke på overganger, men de har også investert tungt.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1137 på: 21. Nov. 2011, 22:23 »
Jeg tror dog også at en spiller som Zog hadde kommet mye mer til sin rett i vårt lag. Må innrømme jeg syns det er litt ergerlig at vi ikke fikk han til tross for at han ikke har gjort stort i Villa.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1138 på: 21. Nov. 2011, 22:43 »
Villa virker jævla tannløse her!! 10 poeng bak oss, så føler meg trygg på denne 7 plassen!

Tottenham virker jævla solide og de er nok forbi oss for godt denne sesongen nå:(

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1139 på: 21. Nov. 2011, 23:00 »
Tottenham spiller fin fotball og virker nok en gang solide! Har sansen for de.