20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Barclays Premier League 2011/12  (Lest 455645 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Hughie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Barclays Premier League 2011/12
« Svar #1065 på: 16. Nov. 2011, 20:50 »
Suarez blir tiltalt for munnbruken mot Evra, spørs om gutten som ropte ulv faktisk så ulv denne gangen:

Sitat fra: TeamTalk
Luis Suarez has been charged by the Football Association with racially abusing Manchester United defender Patrice Evra.

The FA announced the charge on Wednesday following a month-long investigation into the claims against Liverpool's Uruguayan striker.

An FA statement said: "The FA has today charged Liverpool's Luis Suarez following an incident that occurred during the Liverpool versus Manchester United fixture at Anfield on 15 October 2011.

"It is alleged that Suarez used abusive and/or insulting words and/or behaviour towards Manchester United's Patrice Evra contrary to FA rules.

"It is further alleged that this included a reference to the ethnic origin and/or colour and/or race of Patrice Evra."

Liverpool said Suarez will plead not guilty to the charge. A club statement said: "The club this afternoon received notification from the Football Association of their decision to charge Luis Suarez and will take time to properly review the documentation which has been sent to us.

"We will discuss the matter fully with him when he returns from international duty, but he will plead not guilty to the charge and we expect him to request a personal hearing.

"Luis remains determined to clear his name of the allegation made against him by Patrice Evra.

"The club remain fully supportive of Luis in this matter."

Så gjenstår det å se utfallet. Om det viser seg å stemme, så vil jeg si at Suarez har klart noe jeg ikke trodde var mulig for min del, å bli enda mer motbydelig.

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1066 på: 16. Nov. 2011, 20:54 »
Grøss! Som om han trengte enda en grunn for å passe seg for denne mannen lille nyttårsaften:  :tiote:

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
« Svar #1067 på: 17. Nov. 2011, 00:02 »

Deilig. Der ryker CL-plassen for Liverpool. 5+ kamper uten Suarez så tror jeg de er rimelig hektet av :boxer:
« Siste redigering: 17. Nov. 2011, 00:09 av Flatline »
If it has tits or wheels, count on problems!

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
« Svar #1068 på: 17. Nov. 2011, 00:15 »
Forstår ikke helt hva det er Suarez skal ankle for? FA har vel funnet ut at han faktisk sa noe rasistisk, for hvis ikke så hadde de vel ikke gitt ham en så stor suspensjon. Enten sa han noe stygt eller så gjorde han det ikke. Det er ikke noen "formidlende omstendigheter" inne i bildet her.

Flott at rasisme slås ned på så pass hardt. Det er noe som kan komme ut av enhver munn, men det er likefullt en stor uting som ikke hører hjemme på en fotballbane.
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
« Svar #1069 på: 17. Nov. 2011, 00:18 »
Han har innrømmet å ha sagt Negrito  :D

En måneds ban for den høres vel rettferdig ut Mr. Chena!  ::p

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #1070 på: 17. Nov. 2011, 00:30 »
Men å myrde HBA er fri og franko for DeJong

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
« Svar #1071 på: 17. Nov. 2011, 00:37 »
Tar jeg av supporterbrillene et øyeblikk må jeg innrømme at den taklingen på Bafra fra De Jong - den var[/b ikke så stygg....

Hughie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1072 på: 17. Nov. 2011, 00:49 »
Balotelli, for en herlig klovn! Italia har fått seg nye drakter som Balotelli spilte første omgangen med, men når han kom utpå gresset i andre omgang så hadde han klart å rote på seg den gamle drakta!  :lol: Dommeren påla han å bytte etter noen minutt. Legend!

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
« Svar #1073 på: 17. Nov. 2011, 01:03 »
Balotelli er helt konge. Synd han har slått til i City så vi ikke kunne ha snappet han, nå som vi har frigjort 10 millioner ekstra fra navnesalget på stadion :boxer: :boxer:

Etter 1-6 borte mot United kjørte han rundt i en Bentley cabriolet med musikk på full guffe mens han high-five`a City fans fra bilsetet..  :lol:  :lol:

KONGE fyr.

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1074 på: 17. Nov. 2011, 01:40 »
Balotelli er kremen av kremen. Herlig fyr!
Nei.

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1075 på: 17. Nov. 2011, 04:19 »
Tar jeg av supporterbrillene et øyeblikk må jeg innrømme at den taklingen på Bafra fra De Jong - den var[/b ikke så stygg....

Sorry Flat, er ikke ofte jeg er uenig deg (sjele-engler  :wub:) , men den følger jeg ikke uansett om jeg tar på/av meg supportr-briller, bestemor-briller eller nåså-briller. Den er stygg.

Videre, deilig med Suarez, han får som fullt fortjent. Deilig. Men for å være helt enig, har jeg aldri skjønt den rasist-greia altså (skal sies at jeg er medlem av antirasitisk-forbund), når han selv er...kremt... fra en sydamerika selv.... Hvis folk skjønner. (Som å kalle en nordmann bleikfis når du er norsk)
Uansett, forkastlig oppførsel, og nok en minus på karmakontoen for min del.

Er så deilig å se at vi har en spiller som Jonas, som med samme forutsetninger, er svigermors drøm (på og) utenfor banen :-)
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
« Svar #1076 på: 17. Nov. 2011, 04:29 »
Det der ser du med nordiske øyne, Romance. Ariske rasister ser ned på latinamerikanere, latinamerikanere ser ned på alle som er mørkere enn seg i huden, osv.

Det at man er halvmørk i huden selv er ingen unnskyldning for å angripe svarte, eller noen med en annen religion for den saks skyld.

Det å kalle en nordmann en blekfis er en uskyldig vits, mens en som sier "lille neger" til en annen mener at rasen sin er bedre.

Synes egentlig at hele saken har blitt blåst litt ut av proporsjoner, men uansett bra at man slår hardt ned på dette på fotballbanen.
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1077 på: 17. Nov. 2011, 05:10 »
WHIIIIITU PIIIIIGGU GO HOOOOME!!!
http://www.youtube.com/watch?v=7FYuYkPgDkk
Herlig japansk rasisme. :wub:
« Siste redigering: 17. Nov. 2011, 05:12 av boris. »
Nei.

plebUTG

• Kaptein
  • skjer
    • Vis profil
« Svar #1078 på: 17. Nov. 2011, 10:05 »
WHIIIIITU PIIIIIGGU GO HOOOOME!!!
http://www.youtube.com/watch?v=7FYuYkPgDkk
Herlig japansk rasisme. :wub:

Japanerne er de mest rasistiske folkene i hele verden . Husker jeg ble vist fingeren til og glodd ned i fjor sommer da en hel restaurant var stappet full av dem i Shanghai. Virker som sympatiske folk.

Anyway; jeg trodde ikke at Suarez kunne synket lavere enn det han allerede hadde gjort. Men når han slår til med rasisme mot Evra, og jeg tviler ikke et sekund på at han har gjort det, så finnes det knapt ord som kan beskrive søppelfyren.

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1079 på: 17. Nov. 2011, 10:37 »
Han har innrømmet å ha sagt Negrito  :D

Problemet er vel at "negrito" faktisk ofte brukes i positiv betydning i Latin Amerika.
Når det er sagt tviler jeg ikke et sekund på at den lille soppen har brukt dette negativt.
http://liverpool.no/newspg.aspx?id=30943&zone=1