20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Barclays Premier League 2011/12  (Lest 461119 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Stangi

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Barclays Premier League 2011/12
« Svar #990 på: 06. Nov. 2011, 18:50 »
Tottenham blir jo overkjørt av Fulham!! Men de vinner vel ufortjent igjen, som de har gjort mesteparten av kampene denne sesongen!! Som regel alltid 2-1 seier!
Winning isn't everything, it's the only thing!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #991 på: 06. Nov. 2011, 18:57 »
Det vil jeg jo påstå er å ta veldig hardt i. De har da vært spillemessig veldig god etter en meget hard sesongstart. LFC og Arsenal er jo lag som i mye større grad har snubla litt. Nå så jeg ikke denne kampen da - så skal ikke uttale meg akkurat i dag, men for resten av sesongen sålangt har Spurs imponert meg. De er vel de som helt klart har vært nærmest å slå oss ;)
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Stangi

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #992 på: 06. Nov. 2011, 19:01 »
Syns de har hatt flaks i mange kamper eg! Helt LATTERLIGT at Tottenham vinner mot Fulham! Har aldri før syns så synd på ett lag! Må svi veldig å være Fulham supporter nå!! Stakkars!!

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #993 på: 06. Nov. 2011, 19:02 »
Helvete så kjipt. Gjevnspilt første omgang, enveiskjøring i andre. Elendig av Fulham og ikke ta minst et poeng i dag.
Nei.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #994 på: 06. Nov. 2011, 19:07 »
Mye uflaks i avslutningen der også da. Mye marginer i mot for Fulham, og så puttet selvfølgelig Spurs 3-1 i det siste sekundet.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Stangi

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #995 på: 06. Nov. 2011, 19:22 »
Ja, skulle jo hatt straffe i tillegg når Walker handser 5 ganger der og koser med ballen! Veldig underholdene kamp då!! Virkelig ufortjent seier dette her, men sånn er fotballen, målene som teller! :)

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #996 på: 06. Nov. 2011, 19:36 »
Hehe. Ja. Vi skal vel strengt tatt ikke klage så veldig mye på at andre lag har marginer med seg etter den sesongen vi har hatt sålangt :)
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #997 på: 06. Nov. 2011, 19:41 »
Deilig med Stoke slakting denne helgen også  :P
De merker virkelig det harde kampprogrammet.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Stangi

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #998 på: 06. Nov. 2011, 19:41 »
Sant det Kristoffer! Håper vi fortsetter og ha marginene på vår side! Trenger det spesielt de 3 neste kampene! :)   ;D

Stangi

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #999 på: 06. Nov. 2011, 19:43 »
Stoke er virkelig ute å kjøre for tiden! De har jo alltid slitt på bortebane, men å tape 5-0 mot Bolton må jo kalles krise! Men håper Stoke fortsetter å tape, få vekk den drittfotballen fra PL. :)

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1000 på: 06. Nov. 2011, 19:45 »
Det er jo på dager som denne man må tenke om man egentlig vil være med i Europa Ligaen. Stoke spilte mot oss på mandag, borte i Israel på torsdag og borte mot Bolton i dag. Tærer noe jævli på troppen det.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1001 på: 06. Nov. 2011, 19:51 »
Har tenkt akkurat samme tanken. Må nesten ha en meget sterk og bred stall for å være med ute i Europa - og det har gjerne de nest beste laga ikke. Og så tett det er mellom laga etter topp 6 gjør det seg utslag. Se også på Birmingham i nPC som har enda flere kamper, og som også sliter. Så det er litt betenkelig. Vi ville eksempelvis slitt hardt med dagens stall med EL i tillegg - det er jeg ganske sikker på.

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #1002 på: 06. Nov. 2011, 19:57 »
But then again, så synst eg vi bør ha ambisjon om å spele i dei gjevaste turneringane.  Om vi kvalifiserer til Europa cup eller Cl (ønskje tenking), så vil vi jo få midler til å forsterke stallen.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1003 på: 06. Nov. 2011, 20:04 »
Om vi skal begynne å vegre oss for å vere med i Europa turneringer synst jeg blir for dumt. Ser sefølgelig det positive med å ikke vere med. Men om vi skal noe mål og framgang så er jo det turneringene ute i Europa som sørger for det. Der er dit spillerne vil og vi supportere. Noe annet synst jeg blir å gå i feil retning.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1004 på: 06. Nov. 2011, 20:16 »
Helt enig selvfølgelig. Men vi veit jo at det ikke er unormalt at slike lag gjerne også sliter neste sesong fordi de får en jævla tøff terminliste. I forhold til å stabilisere oss er det småskummelt fordi vi enda har en veldig tynn stall. Vi kan selvfølgelig spille med langt flere av våre talenter ute i Europa - men vi er jo ikke proppfull av de heller vel? Når vi første er i EL bør vi jo helt klart satse såpass seriøst at vi kan nå langt ihvertfall.