20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Barclays Premier League 2011/12  (Lest 457412 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
Sv: Barclays Premier League 2011/12
« Svar #750 på: 18. Okt. 2011, 00:25 »
Thomas (Lyngstad-gårre): Åpn opp auånj dine og sjå forbi Liverpool hatet ditt. Du diskutere jo som om du skulla dråkke malingsfjernar. Klara faktisk ikkje ta ta der seriøst en gong.

Sorry - dialektposter er vanskelige å forstå for resten av dere, men her må man ta alle midler i bruk ;-)

Thomas: alle skal selvfølgelig ha rett til sin mening, så sorry for å drite deg ut, men jeg tror faktisk ikke på at du innerst inne mener det du sier over her... Suarez er en av de beste spillerne i PL. trenger ikke like ham for å innrømme det.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #751 på: 18. Okt. 2011, 08:33 »
Smalling har tatt store steg siden han møtte Suarez i den kampen, men Evans er ikke god, punktum. Er en kjempeforskjell å spille mot dem to vs. Vidic og Ferdinand.  Men Suarez er ennå ikke i nærheten av å herje med ManU som det Torres var da han var i toppslag (fikk Vidic utvist to ganger).

Dog sier jeg ikke at Suarez ikke er god, gud forby. Jeg har bare en annen definisjon av "klassespiller." Klassespillere for meg er King, Torres, Rooney, Ferdinand, Tevez mv. Suarez har ennå spilt alt for kort tid i PL til å fortjene den betegnelsen. 

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #752 på: 18. Okt. 2011, 09:30 »
Å si at Evans ikke er god er kanskje litt å ta i. Ingen Vidic, og det er flere som nok har et større potensiale. Men jeg vil vel anse han for å være en ung Wes Brown. Ingen klassespiller fra øverste hylle, men mer enn god nok til å gjøre en godkjent jobb i både PL og CL.

Hvor mye klassespiller Torres er lenger kan man nok trygt diskutere. Og da kan man i samme slengen diskutere hvorvidt Suarez er det. Hvis Torres per dags dato er en klassespiller, så er definitivt Suarez en klassespiller også.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #753 på: 18. Okt. 2011, 14:26 »
Dog sier jeg ikke at Suarez ikke er god, gud forby. Jeg har bare en annen definisjon av "klassespiller." Klassespillere for meg er King, Torres, Rooney, Ferdinand, Tevez mv. Suarez har ennå spilt alt for kort tid i PL til å fortjene den betegnelsen.

Der må jeg nok si meg enig ja.
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

coxie

• NewUtd.no
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #754 på: 22. Okt. 2011, 15:28 »
Kan Wolves klare det de ikke maktet mot oss? Reduserer med seks minutter igjen å spille. Spennende!

Edit: Kan de ta seieren?
« Siste redigering: 22. Okt. 2011, 15:31 av coxie »

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #755 på: 22. Okt. 2011, 19:52 »
Grant Holt sørget nettopp for dagens nest beste følelse. Hadde vært fantastisk om Norwich fikk med seg poeng.

Hughie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #756 på: 22. Okt. 2011, 20:09 »
Har bare sett på kampen med et halvt øye, men Downing virker ikke bekvem i Liverpool for tiden. Han har ved flere anledninger blitt mer eller mindre avkledd av forsvaret. Forævrig tilslutter jeg meg 100% din følelse om at det hadde vært fantastisk med kanaripoeng!  :D

MLerbakk

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #757 på: 22. Okt. 2011, 20:12 »
Suarez blir bare mer og mer usmakelig for min del.

Hughie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #758 på: 22. Okt. 2011, 20:19 »
Han har vært maksimum usmakelig ganske lenge nå egentlig. Men jeg er enig i at han forsterker den statusen rimelig greit opptil flere ganger hver kamp jeg ser han i!  :bang:

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #759 på: 22. Okt. 2011, 20:48 »
Hadde Carroll vært svart og hvit så hadde han satt den sjansen på overtid. Forøvrig en herlig redning av Ruddy som sikret poenget. En matchs luke ned til femteplassen nå hvis Tottenham avgir poeng i morgen.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #760 på: 22. Okt. 2011, 21:03 »
Suarez er værre enn noe annet jeg har sett i PL noen gang. Ufyselig type. Dessuten tør jeg påstå han er ganske oppskrytt. Gjør MYE dårlige valg, og ødelegger ofte for sine medspillere i form av dårlige pasninger, eller ved at han er for egoistisk. Se f.eks i dag hvor han heller prøvde å skyte selv fra nesten død vinkel, istedenfor å spille Gerrard inn på åpent mål. Han har selvsagt mye bra i seg som fotballspiller, men mentalitet og spilleforståelse sitter ikke i hodet på han.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Abel

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #761 på: 22. Okt. 2011, 21:23 »
Suarez syter hele tiden men at han er en oppskrytt spiller synes jeg blir helt feil. Han er en fantastisk spiss og utgjør et helt angrep alene. Hadde vi hatt han på topp kunne vi klart topp 4.
an sparker ikke Bobby Robson??

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #762 på: 23. Okt. 2011, 09:04 »
Suarez er værre enn noe annet jeg har sett i PL noen gang. Ufyselig type. Dessuten tør jeg påstå han er ganske oppskrytt. Gjør MYE dårlige valg, og ødelegger ofte for sine medspillere i form av dårlige pasninger, eller ved at han er for egoistisk. Se f.eks i dag hvor han heller prøvde å skyte selv fra nesten død vinkel, istedenfor å spille Gerrard inn på åpent mål. Han har selvsagt mye bra i seg som fotballspiller, men mentalitet og spilleforståelse sitter ikke i hodet på han.

Av det jeg har sett, så virker han strålende mot middelmådige og dårlige forsvar. Han virker spesielt giftig en mot en inne i boksen. Suarez utfordring, tror jeg, er at disse utallige soloprestasjonene ikke fungerer mot de aller beste lagene. Det er nettopp derfor Scum gjør det så godt, selv når de har middelmådigheter på banen: De sentrer nesten uten unntak alltid til spillere i åpenbart bedre skåringsposisjoner. Men når du møter klassestoppere som King, så nytter det ikke å kjøre de sololøpene til Suarez. Da er det pass and move som bør gjelde. Når det er sagt, så får Suarez lite støtte fra den sentrale midtbanen.

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #763 på: 23. Okt. 2011, 10:20 »
Tror du er inne på noe her, Thomas. Har sjelden vært veldig imponerende mot de antatt bedre lagene. I går kom han vel fort til 7-8 godt kvalifiserte målsjanser, så hadde Demba Ba fått det antallet tipper jeg det hadde vært minst hattrick.  ::p

coxie

• NewUtd.no
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #764 på: 23. Okt. 2011, 11:31 »
Håper på City i dag! Hadde vært herlig hvis de kunne tatt tre poeng fra Man Utd på Old Trafford. Tvilsomt, men ikke umulig.