20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Barclays Premier League 2011/12  (Lest 457566 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Hans J

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Barclays Premier League 2011/12
« Svar #630 på: 05. Okt. 2011, 17:28 »
"FourFourTwo har regnet på tallene for lagene som havnet på de ti første plassene i forrige sesongs Premier League."

ElvenKind

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • Mitro!
    • Vis profil
« Svar #631 på: 06. Okt. 2011, 08:33 »
Gah. Det gikk meg hus forbi :D
Sagt av lgrinde om Papisse og Ba før kjøpet av Cissé var et faktum:
Dei to ville ha blomstra ilag som to nysprungne fruktblomster på eit epletre bada i vårsola i Sogn.

Vive la Révolution française!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #632 på: 07. Okt. 2011, 20:23 »
http://www.newcastleunited-mad.co.uk/news/tmnw/keegan_tips_toon_for_top_six_705341/index.shtml?

Statistisk sett tatt de sju første serierundene i betraktning, skal vi havne inne på øverste halvdel. Det er jo i seg selv kjekt. La oss håpe at King Kevs spådom går troll i ord, da. Et annet viktig moment er at Robbie Savage har tippa at vi IKKE ender blant topp 6 - det lover bra da han stort sett alltid tar feil :P
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #633 på: 07. Okt. 2011, 20:37 »
Selv har jeg tippet Newcastle på en syvendeplass i år.
Nei.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #634 på: 07. Okt. 2011, 20:39 »
Jeg tror nok vi havner på en mellom 7. og 10. plass til slutt. Er redd at Villa kanskje blir hakket vassere i kampen om 7. plassen - men det gjelder nok både for oss og dem å være heldige med skader på nøkkelspillere.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #635 på: 07. Okt. 2011, 20:43 »
Jeg kan ikke se at McLeish skal klare å få ut det offensive potensiale som ligger i f. eks. N'Zogbia. Jeg tror de ender bak oss pga manageren.

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #636 på: 07. Okt. 2011, 20:52 »
Jeg tror nok vi havner på en mellom 7. og 10. plass til slutt. Er redd at Villa kanskje blir hakket vassere i kampen om 7. plassen - men det gjelder nok både for oss og dem å være heldige med skader på nøkkelspillere.

Joda, ser den. Men dette tippet jeg før sesongen startet, så det er ikke noe som har kommet etter den gode seriestarten.
Det som derimot gjør at jeg enda mer optimistisk til en syvendeplass nå enn før er Krul, Sayolor, Colo, Cabaye, Tiote, Best og Ba. Krul har sett fantastisk ut så langt i år, og har fremstått som er matchvinner i flere kamper. Tiote var god i fjor, men ser langt bedre ut nå. Mindre kort (så langt), og hundre ganger bedre offensivt. Best har tatt noen enorme steg i riktig retning og er på vei til å bli jævlig god og Ba ser ut til å ha funnet seg til rette.

Så jeg har trua på en syvendeplass. Men mye kan skje, Skader, suspensjoner og dritt. Men inntil videre så tror jeg på det! :)
Nei.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #637 på: 07. Okt. 2011, 21:00 »
Jada, førstelleveren vår har helt klart potensialet til dette, samtidig som vi har noen utfordrere på benk som vel etterhvert kanskje stjeler plassen fra noen svake ledd i laget (Raylor åpenbart, kanskje også Obertan). Samtidig - gitt en skade på en av stopperne eller spissene, så kan vi kjapt få kjenne det.

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #638 på: 07. Okt. 2011, 21:30 »
Skade på en av stopperne ville være krise. Om "kun" en av spissene blir skadet tror jeg det skal gå, med tanke på at Newcastle har Ben Arfa tilbake, samt en Sammy som ser ganske fisk ut. Men stopperne - grøss og gru!
Nei.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #639 på: 08. Okt. 2011, 02:20 »
Når Williamson en eller annen gang blir skadefri igjen, så tåler vi en skade på Taylor. Men inntil videre, så tåler vi ikke så mye som en forstuet lillefinger, eller et ørlite kutt i panna.
« Siste redigering: 08. Okt. 2011, 02:55 av Joakim »
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #640 på: 08. Okt. 2011, 02:33 »
Når Wilkinson en eller annen gang blir skadefri igjen, så tåler vi en skade på Taylor. Men inntil videre, så tåler vi ikke så mye som en forstuet lillefinger, eller et ørlite kutt i panna.

:P
Nei.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #641 på: 08. Okt. 2011, 03:00 »
Når Wilkinson en eller annen gang blir skadefri igjen, så tåler vi en skade på Taylor. Men inntil videre, så tåler vi ikke så mye som en forstuet lillefinger, eller et ørlite kutt i panna.

:P

Ny spiller  :P

Hehe. Jeg hadde jernteppe der et øyeblikk, og var ikke i stand til å huske navnet hans. Da ble det sånn. Fort gjort å glemme, hehehe.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #642 på: 09. Okt. 2011, 12:19 »
Var forøvrig en ganske interessant statistikk en eller annan Newcastle-blogg posta angående hvor mye poeng vi hadde tatt med ulike stopperpar. Vi har vel tatt  nesten like mange poeng med Taylor på bana som med Williamson på bana - dog med bare halvparten så mye kamper.
Dette blir dog selvfølgelig alt for enkelt da Taylor nå spiller med et annet lag fremfor seg nå - men fortsatt mener jeg at det er kvalitetsforskjell mellom ham og Williamson. Som backup er han jo dog alle tiders.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #643 på: 09. Okt. 2011, 12:34 »
Det jeg liker med Williamson er at han spiller safe, og det virker som han har bedre konsentrasjon enn Tayls. Til tross for storspill har Tayls hatt et par unødvendige brølere som kunne ha kostet oss poeng. Innsatsviljen og blokkeringsevnen kan vi derimot ikke ta fra Tays, pluss hans offensive bidrag.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #644 på: 09. Okt. 2011, 12:35 »
Jeg syns vel egentlig Williamson var grusomt heldig forrige sesong som ikke fikk flere straffer og frispark i mot seg med den holdingen han drev med hele tiden.