20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Barclays Premier League 2011/12  (Lest 455644 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Barclays Premier League 2011/12
« Svar #600 på: 01. Okt. 2011, 14:52 »
Carroll mangler nok selvtillitt og virker ukomfortabel med sine medspillere. Er tydelig at det er noe som ikke fungerer for han. Han gjør ikke nok jobb selv, det er en ting og hans ansvar - men han blir heller ikke spilt til sine styrker. Da blir det dårlig resultat. Mye kvaliteter og potensial i gutten, men han har ikke vokst seg inn i Liverpool laget. Vi får se om han klarer det med tiden. Er tidlig å dømme han allerede nå, og det er latterlig å høre på alle som snakker om flopp og one season wonder osv. Vi har sett nok av ganger i Newcastle også hvordan spillere sliter i sin første sesong, av flere årsaker.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #601 på: 01. Okt. 2011, 14:53 »
Går det an å finne en mer ekkel spiller enn Suarez?

Nei. Tvers igjennom motbydelig.

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #602 på: 01. Okt. 2011, 15:06 »
Nå får Carroll servert gode innlegg og nå ser han langt bedre ut. Fortsetter Adam & co med disse innleggene så putter Carroll en eller flere før kampen er ferdig.
Nei.

Hakiki

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #603 på: 01. Okt. 2011, 15:11 »
Er tidlig å dømme han allerede nå, og det er latterlig å høre på alle som snakker om flopp og one season wonder osv.

For min del så er det ikke snakk om at jeg faktisk tror han er/blir det, men mer et langstrakt håp bare for å kunne gni "35M well spent" i trynet på pool-supportere om et par år :p
Genius by birth. Slacker by choice.

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #604 på: 01. Okt. 2011, 15:21 »
Mål fra Carroll på assist fra Enrique. Herlig.

Tim Buch

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #605 på: 01. Okt. 2011, 15:21 »
ugh....måtte tre tidligere Newcastlespillere til for a det skulle løsne seg for Liverpool  :(

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #606 på: 01. Okt. 2011, 15:23 »
Men det som er så surt er at Liverpool aldri ville tatt den kampen hvis de hadde spilt mot 11 mann..Dommeren ødela alt.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #607 på: 01. Okt. 2011, 15:25 »
Men det som er så surt er at Liverpool aldri ville tatt den kampen hvis de hadde spilt mot 11 mann..Dommeren ødela alt.

Kunne jo putta et mål mot 11 mann også. Mener å ha sett at LFC har gjort det før.

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #608 på: 01. Okt. 2011, 15:28 »

Kunne jo putta et mål mot 11 mann også. Mener å ha sett at LFC har gjort det før.

Selvfølgelig, men Everton var veldig gode de første 20, og Cahill - Saha så helt konge ut. Dette forandres veldig når de får en mann utvist etter 22 minutter og må trekke ned Cahill, noe som gjør at Saha blir helt alene på topp.
Nei.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #609 på: 01. Okt. 2011, 15:29 »

Høh høh! Sant nok :) Likevel, Liverpool har hatt enkel motstand frem til nå, bortsett fra Tham og Everton. Arsenal regner jeg ikke med en gang, de møtte dem på det mest gunstige tidspunktet av alle. Likevel ikke imponert spillemessig i følge kommentatorene. Forskjellen fra i år, fra i fjor, er at Kenny har satt sitt preg på laget ;)  Dvs at han har eliminert  kreativitet og løp fra midten. Carroll og Suarez og kantene har blitt i stor grad overlatt til seg selv. I fjor derimot, hadde de portugiseren som kom på løp inn i boks. I tillegg gjorde Kenny sjakktrekket med å selge Aquilani. Adam er kreativ, men han er ikke en midtbanespiller med driv ala Fabregas. Hvis Gerrard derimot kommer tilbake i god gammel form, kan laget bli skummelt. Men inntil nå synes jeg de har overprestert.
« Siste redigering: 01. Okt. 2011, 15:41 av InspectorC »

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #610 på: 01. Okt. 2011, 15:41 »

Høh høh! Sant nok :) Men forskjellen fra i år, fra i fjor, er at Kenny har satt sitt preg på laget. Dvs at han ikke har kreativitet og løp fra midten. Carroll og Suarez og kantene har blitt i stor grad overlatt til seg selv. I fjor derimot, hadde de portugiseren som kom på løp inn i boks. I tillegg gjorde de sjakktrekket med å selge Aquilani. Adam er kreativ, men han er ikke en midtbanespiller med driv ala Fabregas. Hvis Gerrard derimot kommer tilbake i god gammel form, kan laget bli skummelt. Men inntil nå synes jeg de har overprestert.

Det å selge Aquilani er da ikke noe å kritisere....... Har nesten ikke sett han i LFC drakta selv om han virket brukbar i treningskampen mot VIF sine "juniorspillere" i sommer.
Meireles ville jo også bort så den var jo også grei.

Nå det kommer til resten av LFC laget tror jeg de vil heve seg etterhvert. Mange nye spillere som trenger flere kamper sammen.
Jeg tviler på at de kommer til å spille særlig morsom fotball, det er ikke Dalglish kjent for, men de vil nok få en del seire igjennom den kyniske fotballen han står for.

coxie

• NewUtd.no
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #611 på: 01. Okt. 2011, 15:43 »
Takk for å jinxa alt kø1!
HAHA, pmsl! ;D

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #612 på: 01. Okt. 2011, 15:49 »

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #613 på: 01. Okt. 2011, 15:52 »

Høh høh! Sant nok :) Men forskjellen fra i år, fra i fjor, er at Kenny har satt sitt preg på laget. Dvs at han ikke har kreativitet og løp fra midten. Carroll og Suarez og kantene har blitt i stor grad overlatt til seg selv. I fjor derimot, hadde de portugiseren som kom på løp inn i boks. I tillegg gjorde de sjakktrekket med å selge Aquilani. Adam er kreativ, men han er ikke en midtbanespiller med driv ala Fabregas. Hvis Gerrard derimot kommer tilbake i god gammel form, kan laget bli skummelt. Men inntil nå synes jeg de har overprestert.

Det å selge Aquilani er da ikke noe å kritisere....... Har nesten ikke sett han i LFC drakta selv om han virket brukbar i treningskampen mot VIF sine "juniorspillere" i sommer.
Meireles ville jo også bort så den var jo også grei.

Nå det kommer til resten av LFC laget tror jeg de vil heve seg etterhvert. Mange nye spillere som trenger flere kamper sammen.
Jeg tviler på at de kommer til å spille særlig morsom fotball, det er ikke Dalglish kjent for, men de vil nok få en del seire igjennom den kyniske fotballen han står for.

Utfordringen er at de klarer ikke å slå de beste lagene ved å spille kynisk fotball. De ble overkjørt av Tham, før utvisningen. De er nødt til å ha bevegelighet sentralt, en spiller som møter og hjelper kantene til å komme rundt. I tillegg må downing spille på venstre og ikke på høyre, for Carroll sin del. Som jeg nevnte, blir kantene i stor grad overlatt til seg selv i å komme rundt fordi Lucas og Adams ligger igjen dypt. Og Henderson er i tillegg ikke en kantspiller. Jeg synes Lpool - litt som oss - har hatt for mye marginer. Arsenalkampen ble også avgjort av en utvisning, og rett før den episoden klarte Persie - som er en kjempeavslutter - å sette ballen upresset rett på Reina fra fem meter. Så kom utvisningen, og det absurde selvmålet. Forskjellen mellom oss og Liverpool er derimot at vi ikke har svidd at et norsk statsbudsjett på spillere..

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #614 på: 01. Okt. 2011, 16:04 »
Utfordringen er at de klarer ikke å slå de beste lagene ved å spille kynisk fotball. De ble overkjørt av Tham, før utvisningen. De er nødt til å ha bevegelighet sentralt, en spiller som møter og hjelper kantene til å komme rundt. I tillegg må downing spille på venstre og ikke på høyre, for Carroll sin del. Som jeg nevnte, blir kantene i stor grad overlatt til seg selv i å komme rundt fordi Lucas og Adams ligger igjen dypt. Og Henderson er i tillegg ikke en kantspiller. Jeg synes Lpool - litt som oss - har hatt for mye marginer. Arsenalkampen ble også avgjort av en utvisning, og rett før den episoden klarte Persie - som er en kjempeavslutter - å sette ballen upresset rett på Reina fra fem meter. Så kom utvisningen, og det absurde selvmålet. Forskjellen mellom oss og Liverpool er derimot at vi ikke har svidd at et norsk statsbudsjett på spillere..

Vi får se hvor Dalglish klarer å plassere LFC på tabellen ved sesongslutt da. Han har vunnet seriegull før med sin kyniske fotballfilosofi. Jeg tror ihvertfall LFC kommer til å ende ganske høyt på tabellen, om det blir godt nok til å vinne hele PL er jeg litt mer i tvil enn jeg har vært, men anser fremdeles LFC som en av 3-4 gullkandidater.