20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Barclays Premier League 2011/12  (Lest 456225 ganger)

0 medlemmer og 3 gjester leser dette emnet.

nikman@SJP

• Supersub
    • Vis profil
Sv: Barclays Premier League 2011/12
« Svar #525 på: 18. Sep. 2011, 16:37 »
Vi er fremdeles i topp 4 etter 5 runder  ;D w00t!
Gan canny doon Toon!

Peter

• Gjest
« Svar #526 på: 18. Sep. 2011, 16:42 »
Fantastisk morsomt å se Arsenal fortida! Det gleder meg så jævlig å se dem slite, spille ræv og ikke minst tape kamper mot råtne lag som Blackburn!
Hyggelig med QPR, Norwich og Swansea poeng også!

Helt uenig, meget negativt at disse lagene tar 3-poengere. Dette er våre konkurrenter. Mye bedre at Arsenal og andre topp4 lag tar fra dem alle poengene.

Slapp av. Vi kommer ikke til å kjempe mot disse lagene om å holde seg i PL denne sesongen. Norwich og Swansea er fucked uansett, samt at Wigan ser fryktelig svake ut. Unner disse lagene poeng, og håper de tar et par tre-poengere til.

PeterH

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #527 på: 18. Sep. 2011, 16:48 »
Slag mot Parker.

Når skjedde dette?
Jeg fikk det ikke med meg, såg kampen på SkySports.
Håper han får 3 kamper!

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #528 på: 18. Sep. 2011, 17:09 »
Tragisk at lag skal få lov til å score på så klare offsider som det United gjorde nå.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #529 på: 18. Sep. 2011, 17:59 »
Suarez må vel vera PL`s største fjott. Både med tanke på oppførsel mot motstandaren men og korleis han oppfører seg mot eige lag. Sutrar og klagar øve alt medspelarane gjer, og alt er alle andre sin feil. Jevla tulling. At han skårar mål med viljehands og sler etter andre er ikkje noko rart.

Peter

• Gjest
« Svar #530 på: 18. Sep. 2011, 18:11 »
Der putta Torres... hadde håpet at han kunne drøyet måltørken ut året, minst.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #531 på: 18. Sep. 2011, 18:18 »
Håper det løsner for Torres jeg. Har alltid har sansen for han og håper han lykkes.

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #532 på: 18. Sep. 2011, 18:51 »
Suarez må vel vera PL`s største fjott. Både med tanke på oppførsel mot motstandaren men og korleis han oppfører seg mot eige lag. Sutrar og klagar øve alt medspelarane gjer, og alt er alle andre sin feil. Jevla tulling. At han skårar mål med viljehands og sler etter andre er ikkje noko rart.

Ta med at han sonet karantene for Ajax for å ha bitt en motspiller i skuldra og du har virkelig en fantastisk type.

http://www.youtube.com/watch?v=QhF8mEQ9Rek

Peter

• Gjest
« Svar #533 på: 18. Sep. 2011, 19:00 »
Skal tilgi Torres for målet hans, etter denne fantastiske prestasjonen å sette ballen utenfor mål fra 6 meter!  ;D

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #534 på: 18. Sep. 2011, 19:05 »
Skal tilgi Torres for målet hans, etter denne fantastiske prestasjonen å sette ballen utenfor mål fra 6 meter!  ;D

Han er vel ikkje førstemann til å gjera det? Slikt skjer. Fint mål han skåra i dag, og ellers var han kjempegod. Som Daniel skreiv litt lenger oppe, håpar at det løsnar skikkeleg for karen og at han får ein god sesong. Har alltid hatt sansen for han. Chelsea hadde so mange sjansar idag, at det er jo utruleg at dei tapar. Dessutan er det typisk at "alle" tvilsomme situasjonar går i Scums si favør. Det var vel snakk om noko offside på dei to første måla.

Rooney sin straffe var og ein ganske stor miss, og Berbatov sin sjanse...
« Siste redigering: 18. Sep. 2011, 19:22 av lgrinde »

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #535 på: 18. Sep. 2011, 20:12 »
Har faktisk enorm medfølelse for Torres, jeg også. Håper det løsner, jeg også. Ekstra mye fordi han får så nye pes fra LFC-supporterne. I dag var det jo det de fokuserte mest på oppfatter jeg på FB...

Registrerer forøvrig at vi er uenig angående Parker og Barton da, Frode. Selv ville jeg heller hatt Barton på laget mitt enn Parker, på tross at at Barton er en character. Parker sleit jo da han fikk deler av Toon-fansen mot seg under hans siste sesong i klubben vår.
« Siste redigering: 18. Sep. 2011, 21:00 av Kristoffer »
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
« Svar #536 på: 19. Sep. 2011, 16:23 »
Håper det løsner for Torres jeg. Har alltid har sansen for han og håper han lykkes.

enig, virker som en sympatisk gutt. Nesten like sympatisk som meg selv.
If it has tits or wheels, count on problems!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #537 på: 19. Sep. 2011, 17:05 »
Jeg foretrekker også Barton foran Parker fordi han har langt flere strenger å spille på. Han kan være muskelbundt sentralt, han kan være playmaker, han kan funke som en slags Beckham light ute på høyrekanten, og han har ikke minst character.

Parker er en typisk box to box player eller defensiv midtbane. Egner seg klart best sammen med en mer kreativ spiller ved sin side, så han ikke trenger å være den kreative kraften sjøl, selv om han løste den jobben godt i West Ham. Jeg synes Parker er litt mer begrenset enn Barton, og synes ikke han har den fantastiske karakterstyrken.

Men for all del, hadde gjerne sett dem begge to her jeg. Nå har vi ingen av dem. Det synes jeg faktisk er verre.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #538 på: 19. Sep. 2011, 17:42 »
Greit oppsummert Jokke. Må nok en gang legge til at begge er spillere jeg skulle ønske vi aldri kvittet oss med - og begge var favoritter for min del da de var her.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Hughie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #539 på: 19. Sep. 2011, 21:21 »
Jeg liker også begge godt, men må innrømme at Parker var en kilde til frustrasjon i det offensive mot slutten i Newcastle. Spillet stoppet litt mye opp når han hadde ballbesittelsen, men i West Ham og tidligere så har han for meg bevist at han absolutt er en meget god fotballspiller. Muligens at det var systemet/spillergeuppen som ikke harmonerte helt for Parker sin del den siste tiden for oss.