20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Barclays Premier League 2011/12  (Lest 458111 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Barclays Premier League 2011/12
« Svar #195 på: 08. Aug. 2011, 11:27 »
Er kanskje litt i drøyeste laget å tippe oss ned på 17.plass, men jeg er forsåvidt nokså enig med det tv2 folket sa om oss i går. De hadde oss vel på 12 og 15. Bærebjelkene offensivt er borte fra i fjor(inkl Barton), og det skaper en usikkerhet. Vi har blant annet en god spiss, tre gode stoppere og stallern er syltynn. Det avhenger litt av hva vi gjør før 1.sept, men med masse skader kan det gå skikkelig ille denne sesongen. Er ingen fordel at det er så mye nytt fremover på banen, hvis man skulle gå inn i dårlige perioder heller. Vi er avhengig av at en del spillere tar steg denne sesongen. Eks. Krul, S.Taylor, Simpson, Gosling, Williamson, Best. Generelt de nest beste må bli enda bedre enn i fjor..
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Kristian T

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #196 på: 08. Aug. 2011, 16:35 »
Veit ikkje om eg skal gi han noko reklame(Sidan han generelt sett ikkje har peiling), men draktbloggen på aftenbladet har vudert årets drakter:

http://draktbloggen.wordpress.com/2011/08/08/man-united-topper-ogsa-pa-draktfronten/

Også her skuffar Newcastle....  :-\
Tja, om du ser på avstemningen kommer vi faktisk på 2.plass! synes ikke det er så halvdårlig! :D

Hughie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #197 på: 08. Aug. 2011, 16:36 »
Tja, om du ser på avstemningen kommer vi faktisk på 2.plass! synes ikke det er så halvdårlig! :D

Folket har talt! :)

Hans J

• Midtbaneanker
    • Vis profil

Draktbloggen

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #199 på: 08. Aug. 2011, 19:03 »
Jeg håper Christian kan være mer konkret når han sier jeg ikke har peiling på drakter. Jeg har aldri lagt skjul på at bloggen min er subjektiv, det er andre som har brukt uttrykket ekspert. I den sammenhengen betyr min journalistjobb og 50 usle drakter svært lite. Min interesse og kunnskap om drakter er det eneste som teller.

Mvh

Eivind Aarre
Draktbloggen.com

plebUTG

• Kaptein
  • skjer
    • Vis profil
« Svar #200 på: 08. Aug. 2011, 19:20 »
Hehe,. tidenes prest

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #201 på: 08. Aug. 2011, 19:29 »
Så kult.
Nei.

Draktbloggen

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #202 på: 08. Aug. 2011, 19:54 »
Når det gjelder bloggen med stygge drakter, synes jeg faktisk de fem jeg fant var de styggeste. Vanskelig for meg å designe stygge drakter (eller finne opp kruttet på nytt), ikke sant?

På TV2 mener jeg for øvrig at jeg ble kalt draktentusiast.

NUFC får ha lykke til med sesongen!

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #204 på: 09. Aug. 2011, 11:07 »
England-Nederland er avlyst pga bråket i London. Flere PL oppgjør til helga står i fare. Spesielt Tottenham-Everton ligger tynt an.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #205 på: 09. Aug. 2011, 13:06 »
Så lenge Arsenal kommer seg nordover, så er det - nesten - ett fett for meg hva som skjer med de andre kampene. Men det vil jo være en fordel om flest mulig blir spilt som normalt.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #206 på: 09. Aug. 2011, 13:16 »
Nei, har faktisk lyst på full runde i helga. Har gleda meg so lenge no atte det verte ein liten nedtur om det er kunn eit få tal kampar som verte spelt.

Hughie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #207 på: 09. Aug. 2011, 13:23 »
I tillegg så er nok ikke Newcastle immun for slike opptøyer når vi kjenner demografien litt der oppe. Ber først for at Newcastle ikke blir rammet, deretter for at det ordnes opp i resten. Vil være en sykt stor skuffelse om jeg ikke får se Newcastle i helgen!

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #208 på: 09. Aug. 2011, 18:12 »
@ASAMOAH_GYAN ASAMOAH GYAN
Match is off! Its the right thing to do fan's and family first and even us the players.
Nei.

Hughie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #209 på: 09. Aug. 2011, 18:25 »
@ASAMOAH_GYAN ASAMOAH GYAN
Match is off! Its the right thing to do fan's and family first and even us the players.

Vil det si at det er blitt så problematisk i Liverpool at det avlyses der? Trodde ikke det var avgjort at det skal avblåses i London engang, selv om en avlysning av Tottenham-kampen har ligget i kortene. Har bare fått med meg at vennskapskampen med Nederland er eneste bekreftede kamp som er avblåst foreløpig.