20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Barclays Premier League 2011/12  (Lest 456409 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Barclays Premier League 2011/12
« Svar #135 på: 14. Juli 2011, 13:11 »
Jordan Henderson
Andy Carroll
Charlie Adam
Stewart Downing

= ca £79m

Hahahaha!!!

Du kan plusse på Suarez og snart Enrique også regner jeg med.......

LFC begynner å få et skikkelig slagkraftig lag nå. Blir uten tvil en kandidat til ligatittelen. Hver for seg er disse spillerne veldig gode og fryktlige å møte, får Dalglish disse til å fungere sammen så er det mange lag som vil slite.
Men de har fremdeles mangel på høyreving samt at forsvarsrekka er heller middelmådig i kvalitet, sånn foreløpig ihvertfall.

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #136 på: 14. Juli 2011, 13:50 »
Tror enda at Liverpool kommer til å hente inn 2-3 spillere til.

Kommer sikkert til å prøve seg på Cahill fra Bolton og ikke umulig at de prøver seg på Sturridge heller :(

plebUTG

• Kaptein
  • skjer
    • Vis profil
« Svar #137 på: 14. Juli 2011, 15:52 »
Tror du altså at Liverpool vil bruke over en milliard norske kroner på transfers sammenlagt på de to siste transfervinduene? I så fall er det helt ekstremt, og et klart signal om at de bør kjempe i toppen.

Har på følelsen at Carroll og Suarez virkelig finner toppformen sammen, og at Enrique dessverre glipper til Liverpool.

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #138 på: 14. Juli 2011, 16:00 »
Ja, det tror jeg at de kommer til å gjøre:)

De fikk jo litt spenn for Torres da + de har kvitta seg med litt daukjøtt!

Så om ikke Carr klarer å få alle overganger til å bli som Tiote så viser hvertfall Liverpool hvor mye peng som må brukes for å ta opp kampen med de store!

ManU har vel brukt opp mot £ 85 mill pund i sommer også om Sneijder signerer!

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #139 på: 14. Juli 2011, 16:34 »
Liverpool har vel allerede brukt godt over en milliard siden nyttår.  ;)

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #140 på: 14. Juli 2011, 16:36 »
Tror du altså at Liverpool vil bruke over en milliard norske kroner på transfers sammenlagt på de to siste transfervinduene? I så fall er det helt ekstremt, og et klart signal om at de bør kjempe i toppen.

Det er noen salg inni bildet her også. Salgene av Torres og Babel fikk de mer igjen for enn de måtte ut med for Carroll og Suarez f.eks. Så det er gode transfers de har gjort sånn sett, ihvertfall min mening.

Jeg tror at Liverpool kommer til å selge noen av de sentrale midtbanespillerne sine også for å få inn midler til transfers. Med Gerrard, Lucas, Aquilani, Poulsen, Meireles, Cole, Henderson, Spearing, Adam, + noen unggutter så har de litt for mange å velge i på den plassen.
Lucas var jo linket bort i januarvinduet, til en klubb fra Hellas, så kan jo være han blir 1 av flere som må ut før sesongstart. Kunne det vært aktuelt å foretatt et rent bytte der NUFC får Lucas, mens LFC får Enrique?

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #141 på: 14. Juli 2011, 16:48 »
Tror ikke Liverpool er interessert i å kvitte seg med Lucas. Han viste stor forbedring forrige sesong, og er fortsatt nokså ung. Så jeg er ganske sikker på at han er i planene deres. Aquilani og Poulsen tror jeg nok er på vei bort.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #142 på: 14. Juli 2011, 17:14 »
Går rykter om Poulsen til København.

plebUTG

• Kaptein
  • skjer
    • Vis profil
« Svar #143 på: 14. Juli 2011, 17:29 »
Går rykter om Poulsen til København.

Morsomt, han ene legenden i klassen min nevnte det samme i sted. Nivået hans passer nok bedre sammen med Grindheim enn sammen med Gerrard..

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #144 på: 14. Juli 2011, 17:49 »
Prisen spekuleres vel å være ca 20 millioner også. Altfor høyt for en såpass begrenset spiller synes jeg.

Hughie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #145 på: 15. Juli 2011, 22:12 »
Litt interessant er det at enkelte uttrykker bekymring for at Newcastle skal gjøre for mange utskiftninger og at dette skal slå tilbake på oss, mens for Liverpools del så er det ligagull. Tenker da litt utenfor rammene av dette forumet. Litt forskjellig nivå på disse utskiftningene, det skal jeg innrømme, men kjernen av argumentasjonen kan likevel være relevant.

Liverpool nærmer seg vel en 5-6 nye førstelagsspillere siden nyttår og foreløpig er det betydelige hull bakover på banen etter min mening. Ved utgangen av august kan det fort være snakk om pluss/minus 8.

Liverpool henter gode spillere, de fleste med en hel del år foran seg, men til blodpris. Jeg er litt usikker på om det vil holde til gull i år eller der omkring. Tipper det blir kniving om 4. plass for deres del i år. Litt mye utskiftninger på relativt kort tid er ikke ideelt, men det kan for all del også fungere slik det har gjort i eksempelvis Man City.

På sikt blir de nok farligere med den økonomiske rammen og spillergruppen de virker å få på plass, men i år tror jeg blir for tidlig.

plebUTG

• Kaptein
  • skjer
    • Vis profil
« Svar #146 på: 15. Juli 2011, 22:37 »
Tipper det blir kniving om 4. plass for deres del i år. Litt mye utskiftninger på relativt kort tid er ikke ideelt, men det kan for all del også fungere slik det har gjort i eksempelvis Man City.

Mener du at Man City har fått god valuta for pengene sine ift spillerkjøp og lønninger? Jeg mener i hvert fall motsatt - at City er en klubb som viser at penger ikke betyr alt i fotball, og at man godt kan feile til tross for et økonomisk forsprang.

Chelsea på sin tid da de begynte pengegaloppen (under Mourinho) er et eksempel på at sterke økonomiske muskler kan virkelig hjelpe deg på rett vei.

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
« Svar #147 på: 15. Juli 2011, 23:33 »
Tipper det blir kniving om 4. plass for deres del i år. Litt mye utskiftninger på relativt kort tid er ikke ideelt, men det kan for all del også fungere slik det har gjort i eksempelvis Man City.

Mener du at Man City har fått god valuta for pengene sine ift spillerkjøp og lønninger? Jeg mener i hvert fall motsatt - at City er en klubb som viser at penger ikke betyr alt i fotball, og at man godt kan feile til tross for et økonomisk forsprang.

Chelsea på sin tid da de begynte pengegaloppen (under Mourinho) er et eksempel på at sterke økonomiske muskler kan virkelig hjelpe deg på rett vei.

tjaaaaa...5e plass i fjor, "delt" andreplass i år. Virker som penger hjelper "litt" ihvertfall  ;)
If it has tits or wheels, count on problems!

plebUTG

• Kaptein
  • skjer
    • Vis profil
« Svar #148 på: 15. Juli 2011, 23:39 »
Jo, men statistisk sett og om man ser på beløpet som har blitt brukt (spesielt mtp lønninger kanskje), så er resultatene på langt nær like bra som de burde ha vært - mener jeg i hvert fall. Balotelli Legend har dessverre ikke slått til like bra som jeg hadde håpet, men det gjør han kanskje i år...

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #149 på: 15. Juli 2011, 23:43 »
Haha, genialt.  ;D