20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Barclays Premier League 2011/12  (Lest 456949 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Barclays Premier League 2011/12
« Svar #120 på: 11. Juli 2011, 22:13 »
Jeg var jo så smått lysten på en pay-as-you-play-kontrakt selv for godeste Woody - selv om jeg glatt innrømmer det vel så mye går på følelser som noe annet, da han er den råeste stopperen jeg har sett for oss. Men samtidig, Stoke har jo ikke så ekstremt mye å tape når Woody går med på noe sånt. Unner han også alt godt.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Kristian T

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #121 på: 12. Juli 2011, 23:25 »
Bra for given i så fall! Utrolig dumt at en så god spiller har måttet slite benk hos city og sansynligvis ødelagt karrieren sin. Får håpe han kommer seg tilbake til et brukbart nivå, og gjør det bra for villa. Såpass unner jeg han!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #122 på: 12. Juli 2011, 23:27 »
Han kan angre på at han dro, han :)
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #123 på: 12. Juli 2011, 23:28 »
Han fortjener noen gode år på slutten av sin karriere og jeg tipper han har kropp til å kunne spille til han er 40 år, kan bli en kjempesignering for Villa!
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #124 på: 12. Juli 2011, 23:32 »
Han kan angre på at han dro, han :)

Jeg kan faktisk forstå dem som ville vekk i det januarvinduet der under Joe Kinnear sin ledelse. Given var med på oppturen under Sir Bobby, fikk smaken på europacupspill, kamp om trofeer og var en av PL´s beste keepere gjennom flere år, så jeg kan forstå at spillere med ambisjoner velger andre veier når det går så ettertrykkelig til skogs som det gjorde januar 2009. Ikke at de får den samme heltestatusen ved å hoppe av skipet, naturlig nok..
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #125 på: 12. Juli 2011, 23:34 »
Det kom selvfølgelig ikke godt nok frem at det var litt spøkefullt ment. Er jo enig - ting gikk til helvette, og vi hadde lett PLs verste manager. Men ja, de mister selvfølgelig også litt av statusen sin. Given er dog stor uansett - og var vel mer uheldig som ble satt på benk i City under slikt et talent som Hart.

Mikael

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #126 på: 13. Juli 2011, 17:54 »
Vår gamle helt Kieron Dyer er visstnok klar for QPR på en ettårsavtale. Lykke til!
"I have a whole country to conquer. It is a beautiful challenge."
- Hatem Ben Arfa

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #127 på: 13. Juli 2011, 23:44 »
Breaking news:
Liverpool have revealed that they have had a £20million bid accepted by Aston Villa for Stewart Downing. More to follow on this story.

Liverpool fortsetter å bruke penger

Kristian T

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #128 på: 13. Juli 2011, 23:50 »
Haha latterlig! Liverpool har altså, om den overgangen går i orden, brukt 75mill pund på 3 engelske spillere, og spillerene det er snakk om er Carroll, Henderson og Downing!? HAHA XD Det må ha rabla for Kenny!

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #129 på: 13. Juli 2011, 23:53 »
Ikke helt gode nyheter mtp våre sjanser for N'Zogbia. Regner med at Villa kommer til å komme med et brukbart bud nå.

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #130 på: 14. Juli 2011, 00:12 »
Tipper noe lignende hadde skjedd hvis keegan hadde fått bestemt og ennå vår i klubben
Han kom, ble mett og dett var dett....

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #131 på: 14. Juli 2011, 01:52 »
Tipper noe lignende hadde skjedd hvis keegan hadde fått bestemt og ennå vår i klubben

Okei.

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #132 på: 14. Juli 2011, 10:34 »
Ja, Liverpool har brukt mye penger de siste 6 mnd, men jeg tror de kommer til å bli meget gode. Havner nok 20 poeng ++ over oss på tabellen, så vet ikke koffor en skal le.

Var mye bedre da Roy var der og hentet inn søppel.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #133 på: 14. Juli 2011, 10:42 »
Jordan Henderson
Andy Carroll
Charlie Adam
Stewart Downing

= ca £79m

Hahahaha!!!

Eh javel? Alle er gode spelarar, og viss ein har "ubegrensa" med pengar, kvifor ikkje?  Det er jo galskap, men hadde det vore oss som hadde gjort dette so hadde mi hylla Ashley og Pardew. For meg verkar det som mange er litt misunnelege :) Dei kjem no til å kjempa i toppen med det laget dei har no, evt får.
« Siste redigering: 14. Juli 2011, 10:51 av lgrinde »

Simmi

• Gjest
« Svar #134 på: 14. Juli 2011, 12:02 »
Enig med Christian her. De fire her er ikke verdt 79 mill pund... Nærmere 40-50

Skjønner egentlig ikke kjøpene til Liverpool, og det skjønner heller ikke min bestekompis som er Liverpoolfan. Hvor skal de bruke Adam og Henderson? De har klasse på midten fra før av, (Gerrard, Mereiles, Lucas) og jeg har vanskelig for å se at Adam eller Henderson er bedre enn disse. Ja, Henderson er et stort talent, men etter en god høstsesong var han ikke akkurat overbevisende etter jul.

Og Downing? En god PL-ving, men er han verdt 20 mill pund? Når vi fikk Ben Arfa for 5-6 (?)