20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Supporterklubben 2011/12 - bli medlem eller forny nå!  (Lest 38806 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

morten145

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
Sv: Supporterklubben 2011/12 - bli medlem eller forny nå!
« Svar #120 på: 07. Okt. 2011, 12:13 »
Da har fattern fått meldt seg inn i klubben  :)

driver fortsatt med rekruttering.. viktig at supporterklubben består :)

syns den er veldig bra drevet, men håper ikke at de som var medlem av den forrige (pengesluket) supporterklubben tror det samme om den nye.

Vet at vi er mange nok i Norge til å få en sunn supporterklubb, men er bare å få aktivisert de!

Ove10

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #121 på: 01. Nov. 2011, 15:35 »
En burde få utnyttet den sportslige medgangen nå til å øke medlemstallet betraktelig, med over 800 tilhengere på Facebook burde en iallefall klare 400. En mulighet er jo også facebook annonsering, som jo koster penger, men har veldig bra segmenteringsmuligheter.

En annen idé er å premiere verving av nye medlemmer, for eksempel med nedsatt kontigent neste år for de som verver.

Synes dere som driver klubben nå gjør en utmerket jobb! Men tror som sagt det bør være mulig å komme opp i 4-500 medlemmer.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #122 på: 02. Nov. 2011, 09:05 »
Det er ingenting vi heller vil enn at medlemstallet øker i takt med de sportslige resultatene for tiden. Men hvordan vi skal få det til, er ikke godt å si. Vi har vel forsøkt det meste, og det blir vel sjelden til at vi får 100-200 nye medlemmer på kort tid av den grunn. Nordin får utdype, men jeg tar meg den frihet og si at alle gode forslag mottas med stor takk.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #123 på: 14. Nov. 2011, 21:45 »
Utfordre Claus Lundekvam & co til å fokusere på Norske supporterklubber fremover. Det vil ikke bare gavne oss, men alle supporterklubbene i Norge. Kanskje kan de ta for seg månedens toppnyhet/ arrangement i Norske supporterklubber

Panzer Stormo

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #124 på: 26. Jan. 2012, 03:12 »
Sånn medlemsmessig, hvordan er du fornøyd Nordin? Hva var målet for antall medlemmer?
Bobby Robson:
"We didnt underestimate them ,they just were a lot better then we thought"

http://www.last.fm/user/Panzer_Stormo/

Steiksild

• Flaskebærer
  • *
  • Howay the lads!
    • Vis profil
« Svar #125 på: 08. Feb. 2012, 16:02 »
Jeg skal melde meg inn nå. Betaler jeg 150 eller 250?

akselho

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #126 på: 08. Feb. 2012, 20:45 »
Jeg har lest litt på forumet her nå og ser at det snakkes om å legge ned hele supporterklubben om ikke medlemstallene øker drastisk. Alle og enhver kan jo klikke seg inn og lese hva som står her, er det da ikke utaktisk med tanke på rekrutteringen. Man betaler vel for et kalenderår, og det sier seg selv at det blir mindre fristende og melde seg inn om TAN legges ned noen få måneder senere? Jeg nølte selv da jeg så dette, men tenkte faktisk at jeg i alle fall støttet en god sak om ikke annet.

Er det håp for TAN? Jeg ser at medlemstallene i alle fall stiger...
Black and white since 1996

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #127 på: 08. Feb. 2012, 20:51 »
Det er vel lenge siden det ble snakket på, men sier seg selv at når kun en brøkdel av potensialet melder seg inn.

Btw, man betaler for sesong, ikke kalenderår. :)
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Christian

• Gjest
« Svar #128 på: 08. Feb. 2012, 20:54 »
Kan love på vegne av meg og Nordin at supporterklubben ikkje blir lagt ned etter sesongen og at me satsar vidare neste sesong.

akselho

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #129 på: 08. Feb. 2012, 23:20 »
Kan love på vegne av meg og Nordin at supporterklubben ikkje blir lagt ned etter sesongen og at me satsar vidare neste sesong.

Gledelig og høre. Jeg var medlem i NUSSC og mistet litt troa på en norsk supporterklubb, men TAN viser seg å være bra saker. Skal prøve å rekruttere de få bekjente som er supportere av vår fantastiske klubb :) Om halvparten rekrutterer én så er vi jo dessuten langt på vei på å nå det målet som ble satt.

Anders: Ok, men poenget hadde stått, dog noget svakere ;)
Black and white since 1996

Christian

• Gjest
« Svar #130 på: 09. Feb. 2012, 07:56 »
NUSSC og TAN har ingen link. Og TAN vart starta opp pga NUSSC.

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #131 på: 06. Mars 2012, 15:10 »
Er det snakk om medlemsblad i papirform til neste sesong?
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #132 på: 06. Mars 2012, 20:58 »
En mulighet kan kanskje være å gjøre som (blant andre?) Kjernen, og tilby både e-medlemskap og papirmedlemskap, slik at hver enkelt kan velge om man vil ha medlemsbladet i posten eller på e-post.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

BareEgilUtenBand

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #133 på: 12. Mai 2012, 19:25 »
Hva med en slags "Radiohead" løsning hvor man kan betale inn hva man føler for??

Dog ikke gratis, men startavgift på 250??   Sikkert endel her som lett kunne bidratt med 500,-

...ikke at jeg skal si noe.  Har ikke vært medlem siden den famøse Weiseth styrte skuta.   Mulig det har  noe å si..  Men hvis det står så ille til skal jeg gledelig støtte neste sesong!

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
« Svar #134 på: 13. Mai 2012, 10:41 »
Det står ikke så ille til. Vi har bestemt oss for å satse videre og vi ser optimistisk på framtiden. Det vi utlyste var mer engasjement og oppslutning rundt TAN, som tross alt har et stort potensiale. Det er litt skuffende med 250-300 medlemmer når det kun i Facebook-gruppen vår er nesten tusen fans.

Uansett så synes jeg vi har fått mye ut av debattene ang. supporterklubbens framtid. For eksempel husker jeg at noen nevnte at vi virkelig må gjøre det verdt det å betale 250 kroner, noe som er helt riktig. Ved å bedre medlemstilbudet BØR mange flere melde seg inn. Dette skal vi jobbe med i sommer. Forhåpentligvis når vi et medlemsantall vi kan være stolte over!
NewUtd.no: av supportere - for supportere!