20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Supporterklubben 2011/12 - bli medlem eller forny nå!  (Lest 38674 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Supporterklubben 2011/12 - bli medlem eller forny nå!
« Svar #90 på: 16. Aug. 2011, 01:15 »
Heisann, Nordin. Nå kan det godt være at dette har blitt tatt opp før, men orker ikke å lese hele tråden, lat som jeg er. Men jauda, pratet med min bror på MSN for litt siden og da kom jeg på at jeg måtte melde meg inn ASAP, noe som betydde nå. Kom dog over en viss familierabatt. Både jeg og min bror tenkte vi skulle melde oss inn, men gjelder denne rabatten KUN om man bor sammen, eller funker det selv om man bor hver for seg?

:)
Nei.

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
« Svar #91 på: 16. Aug. 2011, 01:23 »
Det går fint om dere bor hver for dere selv. Vi pleier ikke å være så strenge på slike regler. Dette er tross en supporterklubb hvor alle holder med samme lag, og ikke Skatteetaten som lever av å gjøre livet surt for andre ;)

Lag hver deres bruker og sett inn rabattert kontigent (enten sammen eller separat), så aksepterer jeg kontoene deres og sender ut medlemspakkene med neste lass.
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

AK84

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #92 på: 21. Aug. 2011, 11:56 »
Alle skal ha blitt gitt tilgang til medlemssiden nå. Vi er for øvrig oppe i ca 130 medlemer. Vi har enda et langt stykke igjen til 400!
spurt om d her en annen plass også men gjør d her og:) får eg vært m på fantasy hvis eg betaler kontigenten i dag?

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #93 på: 21. Aug. 2011, 19:08 »
done

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #94 på: 21. Aug. 2011, 22:01 »
AK: Jepp. Du tar med deg poengene du har hatt fra før av også. Vi stenger ligaen for nye entrys 15. sept :)

Jon87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #95 på: 25. Aug. 2011, 14:55 »
Regner med at vi her har et medlem, eller er det mulig enkelte mener gratistilbudet holder:   http://www.nettavisen.no/sport/fotball/pl/article3216154.ece

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #96 på: 25. Aug. 2011, 17:47 »
Hehe. Han kan i hvert fall ikke skylde på lommeboka for manglende medlemskap :)

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #97 på: 25. Aug. 2011, 21:14 »
Hehe. Investor for TAN? Burde kunne bidra med økonomisk backing, så vi får en enda bedre supporterklubb  :P

Men minstekravet bør være at han melder seg inn. Kanskje bare sende han en regning?  :P
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kristian T

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #98 på: 28. Aug. 2011, 23:43 »
Så den jeg også, helt enig!! Synes det er fryktelig dårlig av alle som bruker newutd og forumet jevnlig som ikke har meldt seg inn! Alle har råd til å sette av de få kronene det koster å være medlem, og de kronene betyr lite for deg men MYE for supporterklubben. Nordin og alle skribentene gjør en kanonjobb for å holde siden i live, og den oppdateres flere ganger daglig med ferske nyheter. De fortjener mer enn usle 220 medlemmer, vi er da flere enn det i Norge! Tror t.o.m stoke sin supporterklubb kan skilte med flere medlemmer enn så, men TAN sitt tilbud er mye bedre. Det er faktisk på høyde med de største supporterklubbene i Norge som har 20000+ medlemmer. Nå vet jeg at newcastle ikke har så mange supportere i Norge, men vi er iallefall fler enn 220!

Når jeg sitter her og tenker så fikk jeg en ide, for det burde jo kunne være mulig å få, om ikke nufc.co.uk, så iallefall en av de større newcastle-bloggene til å lage en liten sak om oss? Hvis vi kan fikse en litt interessant vinkling på det, og bare være veldig klare på at det ikke er å tjene penger som er målet, men å faktisk sikre supporterklubbens videre eksistens. Mitt inntrykk er at det er altfor få som har hørt om oss, men dersom vi får f.eks nufc-blogg til å lage en sak om oss så vil det nok være mange nordmenn som ser det. Dessuten vil det jo sikkert være mqnge engelskmenn som synes dette er et bra tiltak og melder seg inn de også kun for å gi sin støtte.

Ble veldig rotete dette men skylder på at jeg er både trøtt og bakfull :P

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #99 på: 29. Aug. 2011, 16:18 »
Hehe. Kanskje vi skulle gitt folk tilbud om å bli støttemedlem - uten hele medlemspakken og alt det der, kun med medlemsrabatten i supportershopen. Den medlemspakken inneholder mye rart som jeg tror mange kunne klart seg uten. Kan hende at flere hadde valgt et støttemedlemsskap på 150 kroner eller noe sånt, fremfor fullt medlemsskap til 250.

Skal ikke påstå at dette er det mest seriøse forslaget jeg har hatt. Jeg bare begynte å tenke på det.

Og mer reklame for supporterklubben er en nødvendighet. Det er jo noen Newcastle-blogger man kanskje kunne godsnakket med. Andre kilder for reklame vil vel kanskje være TV2 PL (kanskje hovedsaklig på nett), TIPS, kanskje Josimar hadde vært en idé, om de fremdeles holder på. Jeg er usikker på hvor synlige vi er.

Men det viktigste av alt er jo at 80-90% av forumets medlemmer melder seg inn. Tror ikke vi skal forvente 100%, det vil alltid være gratispassasjerer der ute, men så mange som overhodet mulig av forumets brukere bør melde seg inn, og det ganske kjapt.

Ellers må man vel snakke om det når man er på pub og ser kamp. Treffer du ukjente, så spør om de er medlem av TAN. Spre ryktet blant medsupportere.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #100 på: 29. Aug. 2011, 23:37 »
Aktiviteten på forumet bare stiger, mens medlemsantallet synker fra i fjor. Sammenheng?

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #101 på: 29. Aug. 2011, 23:45 »
Det er nok ingen sammenheng i og med at medlemstallet garantert kommer til å bli høyere i år enn i fjor.  Det er lenge igjen av sesongen og vi er allerede 222 medlemmer. Men det er likevel langt fra godt nok selv om vi skulle ende på 300-350.

Juma

• Gjest
« Svar #102 på: 29. Aug. 2011, 23:51 »
Har ikke meldt meg inn enda, men skal gjøre det 1.september. Hvis vi signerer Cissokho,Santon og en spiss, så skal jeg "sponse" supporterklubben med ytterligere 3 medlemskap som dere kan gi bort.

Avtale Nordin?
« Siste redigering: 29. Aug. 2011, 23:54 av Juma »

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #103 på: 29. Aug. 2011, 23:51 »
Ah, see.

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #104 på: 30. Aug. 2011, 00:21 »
Da har jeg endelig meldt meg inn, betalt og dritt. Regner med at det går i orden da. Hohoh! ;D
Nei.