20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle - West Brom Søndag 22.Mai, kl. 17.00  (Lest 35987 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Newcastle - West Brom Søndag 22.Mai, kl. 17.00
« Svar #195 på: 22. Mai 2011, 19:17 »
Backene var svake ja. Enrique har egentlig hatt kanonflaks i flere kamper. Han har 5-6 grove feil bakover som ikke har blitt straffet.. I dag kom Enrique faktisk flere ganger ned til kant, men innleggene var dårlige, som vanlig. Han fikk til ett godt innlegg i 2. omgang, men da sov Best, typisk nok. Vi hadde FIRE spillere inne i vår egen boks på utligningsmålet, mot to WBA-spillere. Ingen ble markert. Så vi kan egentlig ikke klage på poengtap. Vi ga bort alle tre målene.

amt

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #196 på: 22. Mai 2011, 19:18 »
Snakker vi litt for tidlig sommerferie eller?? der røk bonusen til alle ansatte:(
Andreas Martins

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #197 på: 22. Mai 2011, 19:18 »

Og hva i helvette gjør Amecrap i løpet av 90min ?? Så og si ingenting !

Han vinner blant annet duellen før 2-0 på en meget sterk måte. Holder på ballen, og vinner mange dueller. Men ja, han burde gjort mer, og hadde et par fete muligheter som han godt kunne scoret på.

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #198 på: 22. Mai 2011, 19:20 »
Det er jeg helt enig i! Samtidig hadde det jo vært en ganske fin gest.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #199 på: 22. Mai 2011, 19:21 »
Er ikke Pards feil dette. På stillingen 3-0 trodde alle dette var gjort, spesielt siden WBA hadde ingenting å spille for. Selv om WBA skapte noe i 1. skapte de lite før  før Simpson slapp dem inn i kampen. Da ble gutta åpenbart nervøse. I tillegg gikk nok både Guthrie og Ferguson tomme for energi og måtte ut. Best klarte ikke å holde på ballen og Lua Lua gjorde ting bra, men hadde også noen dårlige involveringer. Simpson holder ikke mål og må skiftes ut neste sesong. Som vanlig inviterer han motstanderen inn i boksen.

Ja, legg all skuld på Simpson. Kva med Barton i 2 omg, og kva med Ameobi og Enrique i heile kampen? Synd at Nolan ikkje spelte, so du kunne lagt all skuld på han. Mi hadde forøvrig ikkje tapt 2 poeng viss han hadde spelt, han er faktisk ganske viktig i det defansive spelet i tillegg til det offansive. Tykkjer heile laget + dei som kom inn var direkte svake i 2 omg. Og at S Taylor er vår beste når mi sleppe inn 3 mål seie jo og litt. Eg må nok ein gong sei at med han er det meir "texas" bak enn med Colo-Williamson. Men han var sjølvsagt vår beste idag, og har vore veldig god dei siste 3 kampane.

Det er fleire plassar som treng forsterkningar i sommar.

Problemet er at mål forandrer kamper. Vi slapp dem inn i kampen. Jeg synes Barton var klasse i dag. God bakover og fremover. Guthrie var også god. Kampen skiftet karakter da Guthrie måtte ut, samtidig som WBA fikk et unødvendig 1. mål. Jeg synes først og fremst det var forsvaret som ikke gjorde jobben sin i dag jeg. 1. målet dårlig av Simpson, 2. målet stilte Colo seg sideveis og Enrique skal ikke slippe Tchoy på 3. målet.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #200 på: 22. Mai 2011, 19:22 »
Veldig svakt og skuffende at det ikke blir mer defensivt og kontrollert på 3-0. Når det er sagt så var NUFC også dødelig effektive og 3-0 var et litt urettferdig bilde av kampen. Sjansemessig var det ganske så likt og NUFC hadde bare ett hjørnespark mer enn WBA. Taylor hadde noen viktige blokkeringer på strek og i 16 meter, så WBA hadde også sine muligheter.

Greit at det var pissmål vi slapp inn, men NUFC var ganske så heldige med ihvertfall 2 av sine mål også. Selvmålet er klønete av Olsson og det er slett keeperspill og forsvarspill på målet til Løvenkrands.

Alt i alt en artig kamp med masse mål og store sjanser begge veier. Veldig skuffende at vi gir bort en 3-0 ledelse, og gir fra oss en plassering på den øvre halvdelen av tabellen. Det synes jeg var unødvendig og svakt.
Pardew har nå en stor jobb å gjøre når han nå skal igang med å rydde litt i stallen.

Hans J

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #201 på: 22. Mai 2011, 19:44 »
Snakker vi litt for tidlig sommerferie eller?? der røk bonusen til alle ansatte:(
Spelarane bør bla opp dei pengane.

Det er faktisk ei skandale om det ikkje skjer!

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #202 på: 22. Mai 2011, 19:46 »
Spelarane bør bla opp dei pengane.

Det er faktisk ei skandale om det ikkje skjer!

Ja, viss det stemmer at dei hadde fått bonus viss mi hadde komme på 10 eller betre.

Hans J

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #203 på: 22. Mai 2011, 19:50 »
Bonusen gikk vel på om vi vann den siste kampen.

TegneserieSkjære

• Midtbaneanker
  • Toon till I die
    • Vis profil
« Svar #204 på: 22. Mai 2011, 19:54 »
Det skal faen ikke være mulig....satan så crap å miste 3-0 og dritt mackems tok oss igjen...nå må jeg ut med en flaske god Barolo også...faen. Dog, alt i alt er dette vært en deilig sesong meg opp og nedturer som seg hør og bør. har trua på sommer-vinduet og neste sesong. Howay the lads!
" Roads!? Where we`re going we dont need roads."
- Dr. Emmet Brown.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #205 på: 22. Mai 2011, 20:01 »
Jeg mener simmo også er svært delaktig i 3 målet da han står og ser på duellen med saylor, uten å ta sin mann. Patetisk...
Enrique gjør en like dårlig figur, men er pga saylors inngripen ikke skyld i mer enn 1 mål

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #206 på: 22. Mai 2011, 20:32 »
Se på det positive! Smith kommer innpå og laget rakner. Håper Pardew tar notater... Det bruker å skje. Også godt å se at benken ikke duger:)

Det er mye positivt nå som vi skal inn i et transfer vindu.
Han kom, ble mett og dett var dett....

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #207 på: 22. Mai 2011, 21:16 »
Jeg kan ikke si at jeg går overgangsvinduet i møte med særlig mye glede. Jeg HATER Silly Season. Og jeg HATER Mike Ashley!

Jeg frykter dessverre at vi ikke får så mye som en brøkdel av Carroll-pengene til rådighet, jeg frykter at vi ikke greier å tiltrekke oss de spillerne vi helst ønsker oss, og at vi ender opp med hastekjøp som Carlton Cole og Jay Bothroyd rett før deadline. Og så får vi et par ukjente Wankership-spillere pluss et par tenåringer til reservelaget.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Hans J

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #208 på: 22. Mai 2011, 21:54 »
Ashley sin feil er hovudsakleg at han tilset feil folk under seg. Han har gjort ekstremt mykje bra for klubben, men får altfor mykje tyn for det Llambias og Wise gjer/har gjort feil. Men skal sjølvsagt ha sin del av skulda for at nettopp desse får styre/har fått styrt.

Eg er tydelegvis meir optimistisk av natur enn deg, Joakim. Gler meg i alle fall stort til Silly Season, og både håpar og trur at vi kan signere ein tre-fire fine tilvekstar.

alop123

• Midtbaneanker
  • It only takes a second to score a goal...
    • Vis profil
« Svar #209 på: 23. Mai 2011, 01:30 »
I dag kom Enrique faktisk flere ganger ned til kant, men innleggene var dårlige, som vanlig. Han fikk til ett godt innlegg i 2. omgang, men da sov Best, typisk nok.
I 2.omg hadde han også innlegget som førte til selvmålet. Og hadde ein fin ein til Løvo i 1.omg. Eg prøve ikkje å forsvara Enrique, det berre virker sånn ;)
Pardew har nå en stor jobb å gjøre når han nå skal igang med å rydde litt i stallen.
Men det hadde han ikkje hatt om me hadde vunnet dagens kamp? Hehe, eg berre kverulerer ;)
Venter i spenning...