20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Norgesmesterskapet i Fotball  (Lest 48299 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Norgesmesterskapet i fotball 2011
« Svar #105 på: 21. April 2012, 11:06 »
Eidsvold Turn mot Kongsvinger.
En spesiell kamp der Tom Nordlie møter sine to sønner som begge spiller for Eidsvold Turn. Sønner han verken har snakket med eller sett de siste fem årene. Snakket med den eldste sønnen i går, han tviler på at Tom gidder å møte opp, "det vil komme en dårlig unnskyldning" sa han.

Hohoi! Denne må du oppdatere oss på!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #106 på: 21. April 2012, 11:34 »
Wow. Trodde Tom var en helt mainstream familiefar jeg.

Christian

• Gjest
« Svar #107 på: 21. April 2012, 11:44 »
Reknar med han ikkje er sammen med mora til dei to. Ellers har han vore meget flink til å unngå dei i fem år.
« Siste redigering: 21. April 2012, 11:46 av Christian »

Panzer Stormo

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #108 på: 21. April 2012, 12:45 »
Updates vil komme. Blir overrasket om mediene ikke plukker opp denne.

Sønnene er født i henholdsvis 1992 og 1994, men ikke sammen med moren nå nei :-P

De ser på sin stefar som en far nå, men holder fremdeles fast på Nordlie-navnet.

I ukeblader har han fremstått som en mainstream familiefar da han har posert med ungene sine, rart det ikke har blitt plukket opp, er kanskje bare i fotballmiljøet i Eidsvoll det er viden kjent.
Bobby Robson:
"We didnt underestimate them ,they just were a lot better then we thought"

http://www.last.fm/user/Panzer_Stormo/

Peter

• Gjest
« Svar #109 på: 21. April 2012, 14:26 »
Peter, på en skala fra en til ti, hvor flaut er det å ha gått fra å være Lyn-supporter til å bli VIF-supporter?

Jeg bryr meg ikke. Newcastle har alltid vært laget jeg har hatt mest følelser for. Når Lyn var i TL var det en slags bonus, for da hadde jeg et lag i TL som jeg holdt med, men når de rykka ned til 6. orka jeg ikke mer av den klubben. Så de fleste Adecco kampene deres, men seriøst, jeg kaster ikke bort livet mitt på å loke på en snøfonn ved et middels bra kunstgress langt oppi marka. Så ja, da ble det VIF, jeg er ikke like glad i VIF som jeg var i Lyn før nedrykket, men jeg vil se fotball og kose meg med det, og da var VIF beste alternativ.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #110 på: 21. April 2012, 14:50 »
Jeg håper du er klar over hvor usannsynlig teit det høres ut, Peter.
Du vil se fotball, men gidder faen ikke se jalla-fotball i andredivisjon på en jalla-bane, og betaler heller 300 kroner for å se VIF tape på Ullevaal? Jaja, deg om det. Jeg hadde heller betalt 50-lappen for å se Lyn, men det er nå meg da, og jeg er nokså partisk.

Hvis du vil se fotball, og kose deg med fotball, så ville jeg heller sett Lyn, som tross alt spiller for å kose seg, mer enn VIF-spillerne, som spiller utelukkende for penger.

Og jeg skjønner at det betyr enormt mye for Lyn å slå VIF. Ikke minst i og med at det er to divisjoner mellom lagene. Men nettopp derfor er jeg også ganske sikker på at de blåkledde kommer til å vinne, og at spøkelset får seg en skikkelig smell.

Men håper som sagt at de som spiller fotball for gøy vinner over de som spiller fotball for penger.
Men håper dog ikke det skjer i Trondheim.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Peter

• Gjest
« Svar #111 på: 21. April 2012, 15:04 »
Da anbefaler jeg deg å droppe RBK kampene, og helder se Strindheim gratis i 2. div, Joakim.
At du gidder å betale for å se RBK spille, når det er så mange gode 2. div og 3. div lag i området!

plebUTG

• Kaptein
  • skjer
    • Vis profil
« Svar #112 på: 21. April 2012, 15:37 »
Det der "spille utelukkende for penger"-argumentet er dårlig, ja. Men ellers har han jo rett.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #113 på: 21. April 2012, 23:10 »
Da anbefaler jeg deg å droppe RBK kampene, og helder se Strindheim gratis i 2. div, Joakim.
At du gidder å betale for å se RBK spille, når det er så mange gode 2. div og 3. div lag i området!
Poenget er at jeg er stor fan av Rosenborg, og følger det laget i tykt og tynt. Selv om de skulle rykke ned til andredivisjon. Selv om Ranheim skulle bli Trondheims ledende klubb. Rosenborg er klubben min. Ikke Ranheim, Strindheim, Kolstad, Byåsen eller noen andre bydelsklubber.

Argumentet mitt var vel helst at er du først fan av et lag, så følger du dem i tykt og tynt, uansett om du må se fotball på en begredelig kunstgressbane med mindre enn 100 tilskuere på hjemmekampene.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

plebUTG

• Kaptein
  • skjer
    • Vis profil
« Svar #114 på: 21. April 2012, 23:20 »
selv om du er en levende legende får du ikke mye creds for å skifte fra Lyn til VIF, peter

Berntsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #115 på: 22. April 2012, 00:10 »
Det blir for dumt, Peter. Rett og slett.

Peter

• Gjest
« Svar #116 på: 22. April 2012, 00:58 »
Er ikke ute etter creds, er ute etter å se fin fotball på Norges øverste nivå :)

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #117 på: 22. April 2012, 02:01 »
Da er jo Enga utelukket allerede... Tough luck.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #118 på: 22. April 2012, 03:50 »
Du misser dersom du vil se fin fotball på høyt nivå i Norge uansett. Du har drette på draget her, Peter.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Ipt

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #119 på: 22. April 2012, 04:19 »
Du misser dersom du vil se fin fotball på høyt nivå i Norge uansett. Du har drette på draget her, Peter.

Han sier jo han vil se fotball på NORGES høyeste nivå og ikke noe annet høyeste nivå. Kan godt forstå han, hvis det er slik med han som meg at jeg aldri har hatt noe særlig folhold til norsk fotball, selv om jeg er oppvokst i en fotballgal by. Er forskjell på en klubb som rykker ned 1-2 divisjoner, og bli så til de grader tilbakesatt som Lyn ble. Tror nok det banker et Lyn-hjerte hos Peter og, men har stor forståelse for at han velger et annet lag å følge, hvis han ønsker å følge tippeligaen tett.
« Siste redigering: 22. April 2012, 05:05 av Ipt »