20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Norgesmesterskapet i Fotball  (Lest 48334 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Norgesmesterskapet i fotball 2011
« Svar #75 på: 21. Sep. 2011, 18:39 »
Da setter man kursen til Fredrikstad Stadion.

Lykke til Berntsen og Pleb! :)

Martin

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #76 på: 21. Sep. 2011, 21:42 »
Guastavino <3

edit: OJOJOJOJOJOJOJOJO! :D
« Siste redigering: 21. Sep. 2011, 21:43 av Martin91 »

plebUTG

• Kaptein
  • skjer
    • Vis profil
« Svar #77 på: 21. Sep. 2011, 21:53 »
Jeg gråter nesten av glede, fy faen gleder meg til VIP på cupfinalen!!!!!!!!!!!1111111

Berntsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #78 på: 21. Sep. 2011, 22:08 »
Herre, det var deilig. Cupfinale og medaljekamp i det som skulle bli en katastrofesesong. For et lag!

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #79 på: 21. Sep. 2011, 22:30 »
Huff, dette var skuffende. Vi klarer knapt å skape en eneste målsjanse på eget gress.

Ingen tvil om hvem som er i motgang og medgang heller. Askar sitt skudd som endrer retning, men Brann-keeperen gjør en kanonredning. Minutter senere endrer Guastavino sitt skudd retning og går i bue over keeperen...

Men grattis til Brann og Bergen by. Artig med publikumslag i finalen.

Martin

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #80 på: 21. Sep. 2011, 22:46 »
(cup)Gullet skal hem  ;D

Bronseplass og cupfinale. Minner om 2004 sesongen :)

Berntsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #81 på: 21. Sep. 2011, 23:08 »
Huff, dette var skuffende. Vi klarer knapt å skape en eneste målsjanse på eget gress.

Ingen tvil om hvem som er i motgang og medgang heller. Askar sitt skudd som endrer retning, men Brann-keeperen gjør en kanonredning. Minutter senere endrer Guastavino sitt skudd retning og går i bue over keeperen...

Men grattis til Brann og Bergen by. Artig med publikumslag i finalen.

Ja, det var en jevn og intens kamp, med to kanskje litt overtente lag. Fredrikstad åpnet soleklart best, men jeg synes Brann ble bedre og bedre utover i kampen, og tok over litt etter litt. Men det kunne tippet begge veier, som så ofte før i Branns ferd mot finalen i år.

Det blir vanskelig å få tak i finalebilletter, spesielt iom at både Start og AaFK er rimelig store publikumslag i norsk målestokk. Må få lurt til meg å ta over forkjøpsretten fra noen med sesongkort i Bergen.

ingan

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #82 på: 30. Sep. 2011, 10:49 »
Hei, er i den uheldige situasjon at jeg mest sansynlig ikke får meg billett til cupfinalen for å se laget mitt Brann knuse Ålesund. Fordi jeg bor i ålesund kan jeg ikke forsvare å oppfylle noen av kravene til SK Brann for å få kjøpe billett gjennom dem:( reiser på alle kampene Brann spiller i nærområdet (Ålesund, Molde og Sogndal) Er det noen her inne som har noen mulighet til å hjelpe meg med å skaffe én billett til finalen for meg?

Berntsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #83 på: 30. Sep. 2011, 14:48 »
Hvis du ikke får billett selv gjennom Brann, Bataljonen, eller sponsorer, så tror jeg du ligger dårlig an dersom du ikke får sjansen til å kjøpe noen av de latterlig få frisalg-billettene. Etterspørselen er jo skyhøy, og de fleste med "dobbel dekning" for billetter har nok allerede forpliktet seg tipper jeg.

Bataljonen og Brann vasker jo også listene sine opp mot hverandre, så det er nok ikke så fryktelig mange ekstrabilletter som flyter rundt...

Berntsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #84 på: 15. Okt. 2011, 16:26 »
De som har NFF-sesongkort (alle landskamper + cupfinale) kan virkelig gni seg i hendene de årene Brann kommer til cupfinalen. Billettene ligger ute på svartebørs til priser som er hinsides all fornuft, og det må være lett å gå med skyhøy profitt.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #85 på: 17. Okt. 2011, 00:20 »
Med tanke på mulige inntekter til svartebørshaiene, så burde vel egentlig NFF lagt til rette for at Brann og Rosenborg møtes i cupfinalen HVERT ENESTE ÅR  ;D Da hadde det vært muligheter for å tjene seg søkkrik da.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Berntsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #86 på: 05. Nov. 2011, 16:24 »
På tide å fyre seg opp før morgendagen med Norges beste band:

http://www.youtube.com/watch?v=h1CwA3vZ6wI

Misunner de som har cupfinalebillett og er i Oslo i kveld for å få med seg Brann-showet med Dagfinn Lyngbø, Datarock, Ylvis og resten av den bergenske legendegjengen.

Martin

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #87 på: 05. Nov. 2011, 16:38 »
På tide å fyre seg opp før morgendagen med Norges beste band:

http://www.youtube.com/watch?v=h1CwA3vZ6wI

Misunner de som har cupfinalebillett og er i Oslo i kveld for å få med seg Brann-showet med Dagfinn Lyngbø, Datarock, Ylvis og resten av den bergenske legendegjengen.

Var vel denne du mente å poste: http://www.youtube.com/watch?v=jun67_RyQFs    ;)
Blir spennende imorgen ass :)

plebUTG

• Kaptein
  • skjer
    • Vis profil
« Svar #88 på: 06. Nov. 2011, 12:46 »
Jeg kan ikke beskrive hvor nervøs jeg er.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #89 på: 06. Nov. 2011, 12:52 »
Jesus for en billig Liam Gallagher-immitator han Fjorden Baby-vokalisten var :P

Joralf har forresten spådd at det blir AaFK-seier, så jeg hadde moret meg om det motsatte skjedde ;)
« Siste redigering: 06. Nov. 2011, 12:53 av Kristoffer »
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida