20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Norgesmesterskapet i Fotball  (Lest 48337 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Berntsen

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Norgesmesterskapet i fotball 2011
« Svar #60 på: 19. Sep. 2011, 13:17 »
Gleder meg til cup-semi på onsdag. Vi har tapt begge kampene mot FFK i serien, men denne gangen kan vi stille med tilnærmet toppet lag. Det er uansett en vanskelig bortekamp, satser på uavgjort og straffekonk. Straffer på Piotr Leciewski er halvsjanser. :)

Hadde vært ubeskrivelig deilig med cupfinale!

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #61 på: 19. Sep. 2011, 13:41 »
Gleder meg som et barn selv. Kommer til å bli en magisk ramme rundt kampen på onsdag. Fullt hus, flomlys og god stemning fra både hjemme- og bortefansen.

Tarik er tilbake for oss etter karantene mot Molde og han er viktig. Ellers tipper jeg at Hussain er tilbake etter å ha vært benket mot Molde. Jeg ønsker også å se Borges på benken, for han har vært fryktelig svak den siste tiden... Men så er han også en spiller som kan avgjøre kampen omtrent alene, så vanskelig å benke han også.

Tipper dette FFK-laget:

Masalin

Martinsen - Dure - Horn - Thomassen

Tarik - Hussain - Jabbie - Askar

Keene - Borges

plebUTG

• Kaptein
  • skjer
    • Vis profil
« Svar #62 på: 19. Sep. 2011, 18:47 »
Jeg ønsker dere tillykke i cupfinalen ;)

Denne tar ikke brann.... FFK borte er det verste vi kunne få. Dere er for gode på hjemmebane, og sånn dere slo Molde kommer dere også til å slå oss. Men må si at jeg gleder meg litt jeg også!

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #63 på: 19. Sep. 2011, 19:03 »
Vi har jo vært langt i fra gode hjemme denne sesongen. 4-3-5 på 12 kamper med en målforskjell på 14-13 skremmer ingen. Tipper det kommer til å bli megajevnt hele veien, men må si jeg frykter de offensive spillerne til Brann.

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #64 på: 19. Sep. 2011, 20:59 »
Satser på finale for Start jeg! Selv om jeg innser at sjansene er nokså små. :P Om ikke Borgersen spiller har vi sjanse. Makan til opptreden idag!!

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #65 på: 19. Sep. 2011, 21:03 »
Begge midtstopperne til Start er vel mer eller mindre ubrukelige.

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #66 på: 19. Sep. 2011, 21:09 »
Ja, Gudmunsson har ikke akkurat overbesvist noen etter han kom. Da får vi heller bruke Mathisen, selv om han dribler i forsvar. Pepa er også helt forferdelig. Nouri har heller ikke fått det til etter han kom. Huff, mye å ta tak i.

Berntsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #67 på: 19. Sep. 2011, 21:09 »
Satser på finale for Start jeg!

Det håper jeg også på. Ihvertfall om Brann går videre. Det forsvaret må være et av de dårligste jeg har sett i TL noensinne. Og forsvaret var den biten Mjelde aldri klarte å få skikk på i Brann heller, selv etter mange år som trener. Så det ser ikke så lyst ut for Start.

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #68 på: 19. Sep. 2011, 21:10 »

Det håper jeg også på. Ihvertfall om Brann går videre. Det forsvaret må være et av de dårligste jeg har sett i TL noensinne. Og forsvaret var den biten Mjelde aldri klarte å få skikk på i Brann heller, selv etter mange år som trener. Så det ser ikke så lyst ut for Start.

Nope, klarer ikke å se hvordan Start skal klare å vinne en eneste kamp fremover.

Berntsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #69 på: 19. Sep. 2011, 21:13 »

Nope, klarer ikke å se hvordan Start skal klare å vinne en eneste kamp fremover.

Joda. Dere skal møte Brann om under en måned. Vi er ekspert på å gi hjelpesløse lag en dytt i riktig retning. Det slår aldri feil, og det har allerede skjedd i Stavanger i år.

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #70 på: 19. Sep. 2011, 21:17 »
Hvis dere i tillegg klarer å få Borgersen til å se god ut, da vet jeg ikke hva jeg skal si. :D Var jo direkte skyld i de fleste av målene idag, som vanlig. Fantastisk treg og klysete. For gammel for dette. Så i det minste et lite snev av positivitet fremover idag, Børufsen og Asante var gode på vingene, mens Årst endelig putta igjen.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #71 på: 19. Sep. 2011, 21:20 »
Joda. Dere skal møte Brann om under en måned. Vi er ekspert på å gi hjelpesløse lag en dytt i riktig retning. Det slår aldri feil, og det har allerede skjedd i Stavanger i år.
Og de skal møte FFK også, så her er alt mulig.

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #72 på: 19. Sep. 2011, 21:44 »
Men så er Start såpass hjelpelsløse at dere skal være direkte FLINKE om dere klarer å tape mot oss. :P Selv på en fryktelig dårlig dag kan dere klare å slå oss komfortabelt.
« Siste redigering: 19. Sep. 2011, 21:48 av thomashaer »

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #73 på: 20. Sep. 2011, 14:22 »
Kan ikke si jeg har noen sympati med Start, når de lar Jesper Mathiesen diktere hvem som skal være trener og hvordan de skal spille fotball.

Jeg liker egentlig Start, og har likt alle de jevne, særdeles målrike oppgjørene mot dere i de siste sesongene, men når én spiller (som attpåtil er sønn av klubbens aller største legende) opphøyes til å bestemme over både trener og styreleder, da er det ikke mulig å føle noen som helst sympati.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #74 på: 21. Sep. 2011, 17:48 »
Og denne uovertrufne innsikten har du fra.......???