20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Chelsea - Newcastle, søn 15. mai  (Lest 30270 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Chelsea - Newcastle, søn 15. mai
« Svar #165 på: 15. Mai 2011, 17:05 »
Taylor var god i dag ja. Men jeg synes Colo var enda bedre..Hadde noen supre involveringer og hadde stort sett full kontroll på Torres.

Simmi

• Gjest
« Svar #166 på: 15. Mai 2011, 17:11 »
Taylor var god i dag ja. Men jeg synes Colo var enda bedre..Hadde noen supre involveringer og hadde stort sett full kontroll på Torres.
Sjokk.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #167 på: 15. Mai 2011, 17:16 »
Slapp av Simmi. Bare fordi jeg sier at Colo var BB er ikke det det samme som at Taylor spilte dårlig. Synes begge var gode i dag. Men Colo var outstandig til tider i sine involveringer. Måten han tar vare på ballen og i sentrer opp i banen er bare deilig å se på.

Offe87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #168 på: 15. Mai 2011, 17:45 »
Virker den unge Ferguson litt utsatt for skader? Eller er det bare noe som kan fikses med noen repetisjoner på styrkerommet?

Han måtte byttes ut i forrige kamp han starta mot Wolves og i denne - begge hendelser skjer hvor han ikke har vært i noen slags duell i forkant.

Ferguson fikk mye juling i dag, så at han måtte av slitne og mørbanka bein er vel forståelig.

GMC

• Kaptein
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
« Svar #169 på: 15. Mai 2011, 17:47 »
Virker den unge Ferguson litt utsatt for skader? Eller er det bare noe som kan fikses med noen repetisjoner på styrkerommet?

Han måtte byttes ut i forrige kamp han starta mot Wolves og i denne - begge hendelser skjer hvor han ikke har vært i noen slags duell i forkant.

Tror han la seg ned for å drøye tid. Viste nok at han kom til å bli byttet ut.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #170 på: 15. Mai 2011, 17:48 »

Bortsett fra at det var Coloccini sin mann som puttet 1-0 målet så var Colo bunnsolid. Men jeg synes hele laget var veldig godt idag. Og som du selv skrev flere ganger så var det dødballene Chelsea skapte sjanser på.
Litt skuffende at Krul bommer så grovt på 2-1 målet. Det er slike feil som gjør at jeg ikke føler meg trygg med han i mål.

Ferguson var veldig god idag, selv med Ivanovic som motstander. Blir spennende å følge han videre.
Synes det er morsomt at Pardew tørr å spille med ungdommen. Det er det ingen manager som har turt siden Sir Bobby Robson sine dager.

Løpvenkrands må ut til neste sesong, og det er ikke lenge før Simpson heller havner på min liste over spillere som må ut. Grusom å se på til tider.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #171 på: 15. Mai 2011, 17:55 »
Jeg synes ikke det var forsvarsfeil på 1. målet. Torres' stuss gjorde ting vanskelig. Å stoppe spillere ala Ivanovic og Drogba når de er kommet opp i fart er ikke akkurat en enkel oppgave. Det er ikke uten grunn at førstnevnte skårer noen mål på dødballer. Noen mål kommer fordi motstanderen er god på spesifikke momenter, og ikke fordi vi er dårlige. 1. målet var av en slik art etter mitt skjønn.

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #172 på: 15. Mai 2011, 18:01 »
Krul lærer av slike feil som dette, men det er selvsagt kjedlig at feil blir straffet med baklengsmål. Om Krul skal ta noen steg til som keeper så har han avhengig av fast spilletid!

Om Enrique signerer ny kontrakt kan Pardew trappe opp jakten på en erstatter for Simpson. Føler meg ikke trygg på han og han bidrar ikke noe særlig framover i banen!

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #173 på: 15. Mai 2011, 19:22 »
Jeg synes ikke det var forsvarsfeil på 1. målet. Torres' stuss gjorde ting vanskelig. Å stoppe spillere ala Ivanovic og Drogba når de er kommet opp i fart er ikke akkurat en enkel oppgave. Det er ikke uten grunn at førstnevnte skårer noen mål på dødballer. Noen mål kommer fordi motstanderen er god på spesifikke momenter, og ikke fordi vi er dårlige. 1. målet var av en slik art etter mitt skjønn.

Jeg nevnte ikke et ord om noe forsvarsfeil. Påpekte kun at det var Coloccini sin mann som puttet det første målet, og at han bortsett fra det var bunnsolid.

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
« Svar #174 på: 15. Mai 2011, 20:33 »
Fantastisk kamp av gutta. Vi mangler mange av våre beste spillere og har mange uerfarne unggutter utpå der. Flott å se på at vi hamler opp med Chelsea på den måten.

Synes Gutierrez har forbedret seg voldsomt de siste månedene. Ser rett og slett ut til at han har blitt smartere. Barton var også fantastisk i duell med "the fat prick" Lampard, som han så fint kalte ham for noen år siden ;) Forsvaret var også solid.

Dette var akkurat som en seier!
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

andyman

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #175 på: 15. Mai 2011, 21:38 »
Synes Gutierrez har forbedret seg voldsomt de siste månedene. Ser rett og slett ut til at han har blitt smartere.
Tror mer det går på selvtillit. Han virket helt i grusen en lang periode. Godt å se han tilbake i det gode spor. :)

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #176 på: 15. Mai 2011, 22:18 »
Det er deilig å se Jonas få spillet til å stemme i større grad nå. Til tross for at ikke alt stemmer til tider,  legger han ned en utrettelig innsats hver kamp. Jeg håper han fortsetter utviklingen og klarer å spikre en fast plass neste sesong.

NUFC

• Supersub
    • Vis profil
Arne Scheie:
For mye fotball på TV?? Jeg sier som Sølve Grotmol: Det er for mange bøker på biblioteket også.

Hughie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #178 på: 15. Mai 2011, 23:28 »

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #179 på: 16. Mai 2011, 00:14 »
Sammy virka rask og frisk, var nesten gjennom! ;D