20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle - Birmingham, lør 07. mai 1600  (Lest 21383 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Hans J

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Birmingham, lør 07. mai 1600
« Svar #90 på: 07. Mai 2011, 17:57 »
Føler ikke sliteseier er det riktige ordet. Vi er ineffektive så det holder, men er i realiteten aldri trua i 2. omgang. Godt med 3 poeng og en ny hjemmeseier!

Den som Krul slapp i føttene til Larsson må vel kunne kallast en sjanse, men ja. Vi holdt grei stand. Då er plassen offisielt berga også. Grattis gutta.

Simmi

• Gjest
« Svar #91 på: 07. Mai 2011, 17:57 »
Deilig med seier!  :)

Jonas og Barton våre to beste i dag, med Tiote, Saylor og Enrique hakk i hæl.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #92 på: 07. Mai 2011, 17:59 »
Tiote er faan i meg håpløs. Det var vel det siste vi så av han denne sesongen.

trondie

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #93 på: 07. Mai 2011, 18:00 »
Deilig med seier!  :)

Jonas og Barton våre to beste i dag, med Tiote, Saylor og Enrique hakk i hæl.

jonas var ikje noke spesielt god i dag.....går seg fast kver gang.

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #94 på: 07. Mai 2011, 18:00 »
Vi må lære oss å drepe slike kamper. Vi benyttet ikke fordelen aøv 11 mann i det hele tatt . Vi har null flyt men vinner fortjent. Likevel; shola kinne godt kostet oss straffe med handsen sin i 1 omg. Ikke at det var hans feil, men

Simmi

• Gjest
« Svar #95 på: 07. Mai 2011, 18:06 »
Jonas skaffet oss en hel haug av frispark, i tillegg til å skape mye. I blant blir det litt for mye av det gode, men han har vært mye verre på det tidligere i år :)

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #96 på: 07. Mai 2011, 18:07 »
Deilig med seier. Men jeg satt med hjertet i halsen de få gangene Bham kom fremover. Det var en slitekamp. Derimot spiller vi igjen så forbanna tungvint. Jeg blir gal av å se ving og backspillet vårt. I dag kom Simpson ofte på overlapp, men Barton valgte selvsagt å skjære inn i banen og heller legge inn høyt oppe i banen.  Jonas og enrique var også veldig lite samkjørte offensivt: når enrique hadde ballen, stod Jonas stille og omvendt. Hadde en av dem satt i gang en bevegelse UTEN ball, ville dette ha tvunget bham til å følge/støte. Dette ville skapt rom til en av dem. 

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #97 på: 07. Mai 2011, 18:07 »
Problemet er jo at det kun er Jonas i hele laget omtrent som er litt bevegelig og skaper ting ved å løpe i rom. Resten av midtbanen + Shola er jo omtrent stillestående.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #98 på: 07. Mai 2011, 18:09 »
Med litt mer beslutningsdyktige spillere der fremme, så hadde vi scoret fem-seks mål i dag. Synes vi spiller en ganske god kamp hvor vi skaper masse sjanser. Det hjelper såklart at de er 10 mann, men utvisningen kom også som et resultat av at vi presset hardt på dem. Joey Barton var kanskje vår bestemann i mine øyne, men det var flere som sto frem. Taylor, Jonas, Nolan var alle gode.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Hans J

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #99 på: 07. Mai 2011, 18:14 »
Joey Barton var kanskje vår bestemann i mine øyne, men det var flere som sto frem. Taylor, Jonas, Nolan var alle gode.

Enig. Veldig fint å få Barton i godt slag igjen, etter ei rekke med middelmådige kampar frå hans side.

magnus

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #100 på: 07. Mai 2011, 18:17 »
Syns Taylor gjorde en god kamp idag med utgangspunkt at han har vært ute av laget så lenge var han den beste der bake idag. Det eneste jeg savner er mer fart og trøkk når vi angriper, gir Birmingham alltid tid til å organisere seg defensivt.

ps er det meg eller har Ameobi blitt enda mer forsiktig etter skaden sin? Blir gal av at han aldri følger opp løpene sine men bare står der og suller noe som gjør det vanskelig å komme til gode posisjoner for resten av laget.

Vel gratis med pl plass til neste år, nå tar vi Chelsea på brua ;)

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #101 på: 07. Mai 2011, 18:24 »
Veldig irriterende med Tiote kort idag. Håper vi sparer han mot West Brom og Chelsea. Kan ikke risikere å være uten han i de tre første kampene neste sesong.

magnus

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #102 på: 07. Mai 2011, 18:29 »
Veldig irriterende med Tiote kort idag. Håper vi sparer han mot West Brom og Chelsea. Kan ikke risikere å være uten han i de tre første kampene neste sesong.

Synd for Tiote siden han var ikke kontakt mellom han og motspiller.  Mot chelsea burde vi kanskje spare han siden det vil være høyt tempo og da vil risken være større på at han vil få gult igjen.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #103 på: 07. Mai 2011, 18:30 »
Barton var ok+. Samtidig ville dette vært en vanskeligere kamp mot fullt lag. Barton får ikke bb av meg rett og slett fordi at han til tider gjør ting for tungvint offensivt. Hvorfor i helvete skal du legge inn høyt oppe i banen når Simpson kommer på overlapper i et kjemperom. Som nevnt før, for det første er slike innlegg vanskelige å utføre, for det andre er de vanskelig å skåre på og for det tredje gir slike innlegg ikke tid for resten av laget til å fylle etter i boksen. Resultatet ble  Shola og Løven mot resten av Bham.  Selvsagt skulle Barton ha sentret ut til Simpson som kunne ha lagt inn upresset flere ganger fra dødlinja om han bare hadde fått ballen. Dette ville gitt både Barton og Nolan tid til å komme seg inn i boksen..

BB Tiote med syvmilssteg.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #104 på: 07. Mai 2011, 18:30 »
Må si jeg sitter litt med hjertet i halsen hver gang Krul skal ut i feltet. I dag igjen var det nesten at vi ble straffet for at han missa.