20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Liverpool-Newcastle Søndag 1.Mai, kl.13.00  (Lest 25369 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

kung_zlatan

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Liverpool-Newcastle Søndag 1.Mai, kl.13.00
« Svar #60 på: 01. Mai 2011, 13:52 »
God førsteomgang! Men hvorfor i h'''''' skal vi tolerere at Ameobi står og klør seg i rumpa hele omgangen. Vi har hatt haugevis med gode leveranser, men han angriper jo ikke rom. FINNES INGEN spiller som irriterer meg så mye på en dårlig dag som Shola Ameobi.

Håper på Ranger nå og at vi kan holde det fine presset oppe. Gutierrez er det bare å fortsette å bruke også får vi håpe at Kevin Nolan våkner fra dvalen. Howay!

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #61 på: 01. Mai 2011, 13:53 »
Gled jeg ikke er liverpool supporter som må se på at laget gir opp initiativet på hjemmebane.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #62 på: 01. Mai 2011, 13:54 »
Kuqi og Ranger inn for Ameobi og Løven.

Ikke meg i mot. 15 minutter inn i omgangen.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

wildkin

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #63 på: 01. Mai 2011, 13:55 »
Jeg blir like lei meg hver gang når jeg ser Løven er i startoppstillinga

Johna

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #64 på: 01. Mai 2011, 13:56 »
lukte itj mål av Ameobi å Løvenkrands nei må bli ber på dødball ja har hatt mang av dæm sats på kyllingdans i 2 omgang da  :D

Talentet

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #65 på: 01. Mai 2011, 13:56 »
Kuqi og Ranger inn for Ameobi og Løven.

Jeg vil i alle fall ha in Ranger. Han skapte endel trøbbel sist vi spilte mot Pool...

Simmi

• Gjest
« Svar #66 på: 01. Mai 2011, 13:56 »
Drit i Ranger. Han har fått x antall innhopp allerede og gir fortsatt faen. I motsetning til tidligere i sesongen har han liten innflytelse på spillet når han kommer innpå.Sett innpå Kuqi, han  bryr seg og gir 100%. Den eneste måten Ranger kommer til å lære på er hvis andre spillere begynner å komme før ham i køen, som Kuqi, Aiery etc

Uenig. Kanskje har han dårlig holdning, men han kan skape trøbbel i motsetning til Løven. Syntes Ranger bør få sjansen før en avdanka finsk spiller, selv med holdningsproblemer.

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #67 på: 01. Mai 2011, 13:56 »
Typisk at det er Nolan sin feil Inspektøren...
Løven er omtrent like truende som som en altergutt, med mottaksteknikk som en kjepp. Amøba er hakket mer stasjonær enn en saltstøtte og viser tilstedeværelse som på nivå med en myte.

At Enrique allerede spiller for Liverpool og at Simpson er skyggeredd bare han ser en motstander, samt det faktum at vi ser ut til å ha trent på å legge pasninger BAK adressaten; alt dette er Nolan sin feil.

Begynner å bli litt irritert på denne ensidige hetsen av Nolan. Hvis han scorer etter pause så har han nok stjålet målet fra Løven...

Tommyok

• Midtbaneanker
  • Nr 10
    • Vis profil
« Svar #68 på: 01. Mai 2011, 13:58 »
Hvor blir det av ben arfa? Trodde han var klar?

plebUTG

• Kaptein
  • skjer
    • Vis profil
« Svar #69 på: 01. Mai 2011, 13:58 »
Får ikke med meg resten pga flyreise nå.....  kanskje like greit, når vi ikke virker NOE som helst farlige i dag.

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #70 på: 01. Mai 2011, 13:59 »
Hvor blir det av ban arfa? Trodde han var klar?

Se Ben Arfa tråden eller preview.

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #71 på: 01. Mai 2011, 14:00 »
Typisk at det er Nolan sin feil Inspektøren...
Løven er omtrent like truende som som en altergutt, med mottaksteknikk som en kjepp. Amøba er hakket mer stasjonær enn en saltstøtte og viser tilstedeværelse som på nivå med en myte.

At Enrique allerede spiller for Liverpool og at Simpson er skyggeredd bare han ser en motstander, samt det faktum at vi ser ut til å ha trent på å legge pasninger BAK adressaten; alt dette er Nolan sin feil.

haha. :)
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #72 på: 01. Mai 2011, 14:04 »
Bjørni: Det er den sentrale midtbanespilleren som er drivkraften i et hvert fotballag. Det er han som skal få i gang de andre spillerne gjennom å vri spillet og sette fart mot motstandermålet.  Jeg sier ikke at alt er Nolans feil og jeg sier heller ikke at Nolan må vrakes i dag. Men det blir feil å kun kritisere ande spillere, mens Nolan er utelatt fra kritikk, bare fordi han har 12 mål.  Neste sesong bør vi ha såpass bredde at vi kan bytte spillere ifht hvilke motstandere vi møter.  Lag med aggressivt press på midtbanen er ikke  Nolan gode mot.  Ergo kan han hvile i slike kamper. Men på den annen side kan Nolan være helt fantastisk i kamper hvor motstanderen gir ham rom på midten, jfr Villa f.eks

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #73 på: 01. Mai 2011, 14:06 »
Nydelig pasning av Nolan! Der skal du score Barton!

gardek

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #74 på: 01. Mai 2011, 14:08 »
Lei av å høre om Pepe Reina fra kommentatoren. herre
Toon till I die.