20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Blackpool - Newcastle 23/4 kl. 16.00  (Lest 22243 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

gardek

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Blackpool - Newcastle 23/4 kl. 16.00
« Svar #30 på: 21. April 2011, 23:11 »
Jeg sier ikke at vi BARE skal se på det :) du som begynte å snakke om statistikk, ikke jeg.

Ameobi gir fysisk precense på topp. God å holde på ball, sterk i luften.

Løven gir fart på topp, truer bakrom og gjør i mine øyne mange smarte bevegelser som åpner rom. I tillegg løper han etter hver ball, noe Ameobi ikke gjør.

Vi har ingen supre spisser, men jeg mener  ihvertfall Løven fortjener en plass i 11en. Og at han får ufortjent mye tyn her inne.
Toon till I die.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #31 på: 21. April 2011, 23:12 »
Ufortjent mye tyn? Jeg skjønner ikke hvordan du kan mene det. Mannen presterer jo ikke! Er det rart han får tyn da?

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #32 på: 21. April 2011, 23:19 »
Men se her nå da - mener du virkelig at Løvenkrands bør spilles fremfor en skadefri Ireland som spiller for en fremtid her og som har ALT å bevise?
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

nebur

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #33 på: 21. April 2011, 23:21 »
Løvenkrans er jo kanon! Shola`n som bør bli benket. Null teknikk, null fart.

gardek

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #34 på: 21. April 2011, 23:23 »
Jeg syntes vi (ihvertfall hjemme) bør spille med 2 på topp. Og da mener jeg at Løven absolutt bør spille ja. Borte blir det ofte spilt med 5 på midten (nå har ikke vi gjort det mye denne sesongen) og Løven funker ihvertfall ikke alene på topp, det er jeg absolutt enig i.
« Siste redigering: 21. April 2011, 23:28 av gardek »
Toon till I die.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #35 på: 21. April 2011, 23:30 »
Herregud. Skal man kun se på antall mål og assist nå plutselig?

Ameobi gjør en god jobb som oppspillspunkt og er flink til å holde på ballen slik at vi får laget høyere i banen. Løvenkrands bidrar med veldig lite utenom å dukke opp i riktig posisjon en sjelden gang. Og når han scorer så lite som han gjør, i tillegg til å bidra så lite ellers i spiller, så er det helt håpløst.

Ameobi er mange ganger viktigere for Newcastle enn det Løvenkrands er.

Helt enig!
Det hjelper svært lite å være på rett sted til rett tid når valgene og avslutningene er så dårlige som de er. Mange sjanser som bør være klare målsjanser blir bare til halvsjanser når avslutningene og valgene Løvenkrands gjør ikke er bedre. Et eks er innlegget til Barton rett før pause mot ManU. Smalling selger skinnet sitt og Løvenkrands får allverdens tid med ballen. Avslutningen eller headingen gikk både over og til side for målet vel.....

Selvfølgelig gjør ikke Løvenkrands bare dårlige kamper, da hadde det jo vært helt krise. Mot ManU løp og jobbet han veldig mye, innsatsen var kjempegod. Uansett er det litt kjedelig sånn sett i ettertid at ikke servicen offensivt fra Barton, Jonas, osv ble bedre utnyttet av spissene.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #36 på: 21. April 2011, 23:35 »

Hehe...og Løvenkrands krydrer i Premier League han?

Helt ærlig så tror jeg folk lar seg blende av sesongen Løvenkrands hadde i Championship i fjor. Da var han veldig bra sammen med Carroll på topp, og skal ha sin del av æren for at vi rykket opp. I år derimot har han møtt på et nivå han rett og slett ikke takler. Noen kamper her og der spiller han bra, og han har scoret noen få mål mot de aller dårligste lagene i serien. Stabilitet og kvalitet over flere kamper mangler han fullstendig. Han faller ut av kamper, sliter veldig med å sette den ene sjansen han av og til får i kamper mot gode lag, matcher ingen på farten i den forstand at han løper fra et forsvar(ref: Oba Martins type), skapekraften for medspillere er altfor lav i de fleste fasene av spillet. Kort og godt så holder han ikke Premier League nivå. Er vel ikke tilfeldig at våre beste kamper denne sesongen har vært uten Peter Løvenkrands. Jeg nevner Aston Villa 6-0, Sunderland 5-1, Liverpool 3-1, Arsenal 1-0, Arsenal 4-4(spillet løsnet etter Løvenkrands gikk av), Everton 1-0. Tilfeldig? Neppe..
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #37 på: 21. April 2011, 23:40 »

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #38 på: 21. April 2011, 23:43 »
http://www.sykehuset-ostfold.no/modules/module_123/proxy.asp?D=2&C=1812&I=2673&mids=682a1243

Sitat
Liggetiden er fra 3-6 uker.

Hahahaha

gardek

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #39 på: 21. April 2011, 23:48 »
Det du glemte å nevne var jo det faktum av at i alle de kampene du nevner, foruten 4-4 kampen, hadde vi Carroll....

Vi har ikke lenger the big Andy. Og jeg mener han har hatt flere "gode" kamper i det siste, og overall flere gode kamper enn feks Ameobi.

Ingen av spissene våre er gode å avslutte. Best er vell den beste, men han er skada så.
Toon till I die.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #40 på: 21. April 2011, 23:51 »
Det du glemte å nevne var jo det faktum av at i alle de kampene du nevner, foruten 4-4 kampen, hadde vi Carroll....

Det var vel egentlig det som var poenget. Da hadde vi en god spiss, mens med Løvenkrands så er slike resultater og prestasjoner værre å oppnå.

gardek

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #41 på: 21. April 2011, 23:53 »
Ja, men da er vi enig i å være uenig. De fleste vil spille med 5 på midten og Ireland, mens jeg syntes det vil være best å forsette med 2 på topp.
Toon till I die.

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
« Svar #42 på: 22. April 2011, 02:02 »
http://www.sykehuset-ostfold.no/modules/module_123/proxy.asp?D=2&C=1812&I=2673&mids=682a1243

Haha. Lenge siden jeg har ledd så godt foran PCen :D
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

Tim Buch

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #43 på: 22. April 2011, 05:30 »
Ja, men da er vi enig i å være uenig. De fleste vil spille med 5 på midten og Ireland, mens jeg syntes det vil være best å forsette med 2 på topp.

Eh..du mener vel MED Ireland?

Synes Løvenkrands gjorde det bra mot Man Utd, og burde ikke benkes etter en god kamp. Gir litt feil signal. Gi hans sjangs fra start, så kan evt. Ireland komme inn for han å få 30 minutter på slutten av kampen.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #44 på: 22. April 2011, 07:54 »
Enig Tim.. Blacpools dårlige forsvar  kommer til å gi oss store rom, noe Løven kommer til elske. Blir overraset om han ikke setter minst ett mål i morgen. Tør jeg håpe på hattrick :)