20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Blackpool - Newcastle 23/4 kl. 16.00  (Lest 22338 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Blackpool - Newcastle 23/4 kl. 16.00
« Svar #15 på: 21. April 2011, 18:28 »
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Anders Nordeide

• Supersub
  • Newcastle United - One Toon - Howay the lads!
    • Vis profil
« Svar #16 på: 21. April 2011, 19:24 »
Her helt enig der Kristoffer. Men historien tilsier at Løven kommer til å skåre på lørdag. Dessuten bør også ireland matches forsiktig.

Hvilken historie leser du da???
Med sin utrolig giftige statistikk som viser 4 mål på 20 kamper håper nok Blackpool også at Løvenkrands skal starte. Mannen er jo nesten vaksinert mot å score. At han har puttet mot svak motstand skulle bare mangle. Hadde han ikke klart det heller hadde han vært komplett ubrukelig.

Enig med deg Frode. De kampene du trekker frem, InspectorC, er kamper der alle spisser av NUFCs kaliber bør være på målprotokollen. Enig i at han jobber bra, gjør gode løp, og kanskje har jobbet seg til en plass, men Ireland trenger kamptrening!

Og enda et poeng; hvorfor skal vi spare oss til kampen mot Lpool? Vi trenger 3p for å være totalt sikre, hvorfor ikke satse alt på å ta de på lørdag!? Jeg mener det blir for dumt å prøve å såvidt beseire Bpool, for å ha ha en sjangs mot Lpool. Vi bør satse alt mot Bpool, og derfor bør disse starte:

Håper på dette laget:

Krul

Simpson - Williamson - Coloccini - Enrique

Barton    -   Nolan    -    Tiote   -   Jonas

Ireland

Ameobi

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
« Svar #17 på: 21. April 2011, 19:46 »
Konkurranse: Tipp resultat og når første målet scores i kampen!

http://www.facebook.com/newutd
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #18 på: 21. April 2011, 19:50 »
Det er ihvertfall ingen vits å spare seg til noen kamp mot LFC. Det er jo 8 dagers hvile mellom Blackpool og LFC kampen så det bør spillerne tåle.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #19 på: 21. April 2011, 20:36 »
Det er sant Frode. Men jeg er jo redd rødkort og skader. Hadde for en gangs skyld vært kjekt å "spare" seg til seier og gå inn mot Lpool med de fleste nøkkelspillerne på plass..

Luppen

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #20 på: 21. April 2011, 20:52 »
Gleder meg noe sinnsykt til kampen..håper vi tar 3poeng og sikrer plassen..og neste år kjemper om europa :)
Howay :)

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #21 på: 21. April 2011, 21:15 »
Det er sant Frode. Men jeg er jo redd rødkort og skader. Hadde for en gangs skyld vært kjekt å "spare" seg til seier og gå inn mot Lpool med de fleste nøkkelspillerne på plass..

Kan ikke tenke sånn. Vi kan ikke gå rundt å spare spillere fordi vi frykter de får rødt kort. Det synes jeg blir helt feil.
Jeg ønsker inderlig at NUFC kommer seg forbi Bolton og tar 8. plassen. Det vil gjøre meg optimistisk foran neste sesong da den plasseringen skal forbedres.
Skal NUFC ha best mulig sjanse til dette må helst Blackpool (b), Birmingham (h) og WBA (h) beseires. Får de i tillegg noe ut av bortekampene mot LFC og/eller Chelsea vil da sluttpoengene telle opptil 50 eller mer. Det vil være meget bra.

gardek

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #22 på: 21. April 2011, 22:46 »
Løvenhatet forsetter ja... Latterlig. Håper og tror han spiller. Regner med seier her etter de elendige resultatene Blackpool har hatt i det siste.
Toon till I die.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #23 på: 21. April 2011, 22:49 »
Det er vel ikke prat om noe hat - jeg har til og med gikk han ganske mye skryt etter sist kamp. Det må være lov å påpeke det åpenbare - at Løven ikke er noen PL-spiller, og at han ikke bør være endel av denne klubbens fremtid.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #24 på: 21. April 2011, 22:50 »
Løvenhatet forsetter ja... Latterlig. Håper og tror han spiller. Regner med seier her etter de elendige resultatene Blackpool har hatt i det siste.
Latterlig? Hvorfor er det latterlig? Bare å se på statistikken hans det, så skjønner man hvorfor folk ikke akkurat drømmer om å ha han i 11eren.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #25 på: 21. April 2011, 22:59 »

Han holder ikke Premier League nivå, så det er vel ærlig talt ikke rart at folk slakter han her inne, eller ønsker at noen andre spiller isteden. Når det er sagt så har vi veldig få å velge i, og Løvenkrands var brukbar sist, så jeg tror han spiller og han fortjener det kanskje også. Men 24 kamper og 5 mål denne sesongen er rett og slett altfor svakt.

BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

gardek

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #26 på: 21. April 2011, 23:02 »
Statestikken? Nå har jeg ikke sjekket, MEN jeg tipper at hvis man ser på statestikken til Løven vs f.eks Ameobi så har sikkert Løven fler målpoeng i forhold til minutter spilt. Og selv om spillerbørs ikke har noe å si, har han sikkert bedre der også. Sier seff ikke han skal spille alene på topp istedenfor Ameobi, for det kan han ikke, men at han bør spille når Best er skada, syntes jeg. Han gir alt han har hver kamp, og gir oss noe å spille på i bakrom.

Han er ikke akkuratt i verdensklasse i duellspill, men å løpe han kan.
Toon till I die.

Tim S

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • muscleraw.com
« Svar #27 på: 21. April 2011, 23:04 »
Ja, Løven kan løpe, men avslutninger sliter han med
Newcastlesupporter siden 1992

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #28 på: 21. April 2011, 23:04 »
Om en tar med kun mål har Shola 8 mål på 25. Ikke veldig bra, men Shola har i det minste en trøblete skadehistorikk denne sesongen å skylde på. Alle veit jo uansett at Shola heller ikke er top PL-class, men bare helt okei. Men - fortsatt endel bedre enn Løvenkrands.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #29 på: 21. April 2011, 23:05 »
Herregud. Skal man kun se på antall mål og assist nå plutselig?

Ameobi gjør en god jobb som oppspillspunkt og er flink til å holde på ballen slik at vi får laget høyere i banen. Løvenkrands bidrar med veldig lite utenom å dukke opp i riktig posisjon en sjelden gang. Og når han scorer så lite som han gjør, i tillegg til å bidra så lite ellers i spiller, så er det helt håpløst.

Ameobi er mange ganger viktigere for Newcastle enn det Løvenkrands er.