20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Blackpool - Newcastle 23/4 kl. 16.00  (Lest 22291 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Blackpool - Newcastle 23/4 kl. 16.00
« på: 21. April 2011, 12:24 »
Preview:

http://newutd.no/preview-blackpool-newcastle/

Blackpool er i fritt fall om dagen og her har vi alle tiders mulighet til 3 poeng og sikre PL-plassen en gang for alle!

Håper på dette laget:

Krul

Simpson - Williamson - Coloccini - Enrique

Barton    -   Nolan    -    Tiote   -   Jonas

Ireland

Ameobi
« Siste redigering: 21. April 2011, 18:44 av Daniel »

Alekss

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Sv: Blackpool - Newcastle 23/4 kl. 16.00
« Svar #1 på: 21. April 2011, 12:33 »
Håper på akkurat samme startoppstilling som deg Daniel.

Men tror det blir samme oppstilling som forrige kamp, med unntak av at Nolan kommer inn for Guthrie.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2 på: 21. April 2011, 12:40 »
Støtter laget, jeg også. Og strengt tatt er dette en av kampene jeg bortimot krever en seier.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3 på: 21. April 2011, 12:44 »
Jeg vil ha nesten samme laget, men jeg vil ha Løven på topp.  Forsvaret til Blackpool holder ikke mål og Løven har vist seg å være god mot bunnlag med dårlige forsvar, jfr mål og assist mot WH, mål mot Bham og mål og assist mot Wolves.  I tillegg jobbet han som en slave mot Scum. Det samme gjorde Guthrie. Derfor blir det litt feile signaler å vrake begge. Nolan og Ireland kan settes innpå i 2. omgang. På den måten får vi også rotert litt på laget slik at vi sparer noen krefter til vi skal møte Lpool.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4 på: 21. April 2011, 12:46 »
Jeg ser på dette som en ideell kamp for Ireland å vise seg frem i - så jeg ser gjerne at Ireland spiller bak Ameobi til denne matchen. For å si det rett ut - jeg håper at Løvenkrands ikke er fremtiden til klubben, mens Ireland kan være det.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5 på: 21. April 2011, 12:50 »
Akkurat det jeg tenker også, Kristoffer. Ireland trenger å vise seg frem, og dette vil være en perfekt mulighet for han! Løvenkrands er ikke fremtiden til Newcastle, og han skal selvfølgelig ikke foretrekkes fremfor en som spiller for å bli fremtiden til Newcastle.

Nolan skal selvfølgelig også spille. Hvorfor i svarte skal han hviles nå som han nettopp har stått over to kamper?

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #6 på: 21. April 2011, 12:52 »
Her helt enig der Kristoffer. Men historien tilsier at Løven kommer til å skåre på lørdag. Dessuten bør også ireland matches forsiktig.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #7 på: 21. April 2011, 12:57 »
Jepp - Nolan er selvfølgelig udiskutabel spør du meg. Skal bli grusomt deilig med en mann vi veit er farlig i boksen - for det har vært sårt tiltrengt de siste par kampene. Guthrie har vært grei - over forvetning mot ManU både ham og Løven. Men - både Nolan og også Ireland er potensielle matchvinnere i langt større grad.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #8 på: 21. April 2011, 14:46 »
Guthrie er ute mot Blackpool, så da slipper vi den diskusjonen ihvertfall! :)

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #9 på: 21. April 2011, 14:49 »
Harper er også ute, og behøver kanskje en liten operasjon.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #10 på: 21. April 2011, 15:51 »
Synd for Harper. Har vært god etter skaden han fikk i høst. Men jeg skal ikke legge skjul på at jeg er veldig glad hvis Krul får stå resten av sesongen. Han trenger kamper, og mer erfaring.

3p kreves, og støtter laget til Daniel.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #11 på: 21. April 2011, 16:23 »
Nolan og Ireland kan settes innpå i 2. omgang.

Er ikkje med på den. Nolan skal starta, og det bør Ireland og er han 100% klar. Som Daniel seier, kvifor skal mi prioritera ein som ikkje bør/skal vera med neste sesong mot ein som treng dei få kampane som er att til å visa kva han er god for.
Nolan seie seg sjølv.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #12 på: 21. April 2011, 16:50 »
Her helt enig der Kristoffer. Men historien tilsier at Løven kommer til å skåre på lørdag. Dessuten bør også ireland matches forsiktig.

Hvilken historie leser du da???
Med sin utrolig giftige statistikk som viser 4 mål på 20 kamper håper nok Blackpool også at Løvenkrands skal starte. Mannen er jo nesten vaksinert mot å score. At han har puttet mot svak motstand skulle bare mangle. Hadde han ikke klart det heller hadde han vært komplett ubrukelig.

Jeg håper NUFC og Pardew stiller med sitt sterkeste tilgjenglige lag. Da bør ikke Løvenkrands være i startellveren, kansje heller ikke benken.
Enig i Daniel sitt lag. Håper Ireland får spille. Spent å se hva han kan få til i NUFC drakt. Finner han tilbake til formen han har hatt tidligere så er han jo en skikkelig klassespiller.

Kristian T

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #13 på: 21. April 2011, 16:57 »
Denne kampen SKAL vinnes, og klarer helle rikke se at det skal være noe problem med det laget vi nå har tilgjengelig. Håper å se ireland fra start, slk at han, som nevnt tidligere, kan få vise hva han er god for. Jeg håper han gjør det bra, og at vi gir han en permanent avtale. For Ireland er en ekstremt god fotballspiller på sitt beste, og jeg tror han kan komme tilbake til den formen i løpet av neste år.

Tror plassen allerede er sikret, men jo høyere vi klarer å havne på tabellen, det bedre. Blackpool er uansett en skummel motstander å gi bort poeng til om vi skal unngå nedrykkstriden. Men tror ikke vi kommer til å vinne denne ganske greit, så får jeg bare håpe jeg får sett denne. Noen som vet om noen viser denne på Geilo?

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #14 på: 21. April 2011, 17:20 »
Frode: Les de innleggene jeg skrev lenger opp..