20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle - Man Utd 19.april kl. 20.45  (Lest 19351 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Hakiki

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Man Utd 19.april kl. 20.45
« Svar #120 på: 20. April 2011, 07:26 »
Utrolig glad for å kunne ta med poeng fra denne kampen.  Kunne fort blitt to poeng til, spesielt om Barton hadde holdt nivået fra første omgang gjennom andre omgang også, men var svært skeptisk på forhånd så tar dette som en liten seier.  Spesielt mtp noen usaklige tap i det siste mot villa, stoke, og everton. 

Er det forøvrig noen andre som irriterer seg like grønn som meg over at TV2s PL studio på død og liv refererer til ManU som "united", når begge lagene faktisk heter united?  Det er  jo omtrent like dust som å i en kamp mellom ManU og ManCity å referere til det ene av lagene som kun "manchester." 
Genius by birth. Slacker by choice.

Tim Buch

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #121 på: 20. April 2011, 08:00 »
Fantastisk resultat  ;D

Fikk desverre ikke sett kampen siden jeg var på skolen, men kom hjem og fikk med meg overtidsminuttene. Trodde jeg skulle drite på meg når dommeren blåste for filming på Hernandez. Virker som det var et hardt kjempet poeng. Hvis vi klarer å bytte litt moment på denne kampen, så kan vi faktisk kjempe om 8.plass.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #122 på: 20. April 2011, 08:07 »
Hahaha! owen sutrer på twitter:
http://twitter.com/#!/themichaelowen!
Jævla kødd. At han bruker bestemt artikkel i navnet sier jo sitt om egoet til idioten. Reserve eller skada siden Real Madrid er ikke akkurat noe å skryte av

Offe87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #123 på: 20. April 2011, 08:20 »
Utrolig glad for å kunne ta med poeng fra denne kampen.  Kunne fort blitt to poeng til, spesielt om Barton hadde holdt nivået fra første omgang gjennom andre omgang også, men var svært skeptisk på forhånd så tar dette som en liten seier.  Spesielt mtp noen usaklige tap i det siste mot villa, stoke, og everton. 

Er det forøvrig noen andre som irriterer seg like grønn som meg over at TV2s PL studio på død og liv refererer til ManU som "united", når begge lagene faktisk heter united?  Det er  jo omtrent like dust som å i en kamp mellom ManU og ManCity å referere til det ene av lagene som kun "manchester."

Barton synes jeg gjorde en for god jobb defensivt i andre omgang til å si at han ikke fulgte opp den gode 1. omgangen sin, tror alle skjønte at 2. omgang ville bli langt tøffere for oss enn hva 1. omgang var. inkl. Pardew og barton selv.
Vi burde hatt et straffespark, men hadde dommern blåst straffe for oss ville han sansynligvis gjort det for scum også, og mtp alle de gode sjansene til Manutd så burde vi være fornøyde etter min mening.

Jeg er helt enig med deg at å kalle et lag "united" i slike kamper er latterlig btw!

Tommen

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #124 på: 20. April 2011, 09:39 »
Deilig med 1 poeng i denne kampen. Med tanke på at vi ikke har hatt spisser siden Jul er det en stor prestasjon at vi klarer med stor sannsynlighet å holde oss.
Vinner vi mot Blackpool er saken klar, da spiller vi i PL neste år. Uavgjort holder også, da er vi også klar. Med tap tror jeg det kan ryke, men vi bør klare dette nå....

Jonny

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #125 på: 20. April 2011, 09:42 »
Det var tre spillere som i går gjorde ein kjempe match, og som har sesongens beste kamp ;D Collo,Tiote, og Kruhl i den rekkefølge! Kan også nevne Barton og Shola som gjorde sine saker veldig bra. Er fornøyd med 1 poeng her, og laget viser at det duger mot de aller beste ;) Så er det dette med å prestere på dette nivået i 2 kamper på rad da ::) Ta feks kampen borte mot Villa, kontra denne kampen. Det er 2 divisjoner i forskjell på laget spør du meg :o Klarer gutta å motivere seg mot Blackpool i kommende kamp, eller fekk vi en slags utladning i denne kampen ::) Nærmer vel oss ein sikker plass ved sesongslutt nå ?

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil

vampish

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #127 på: 20. April 2011, 10:42 »
Denne skal lastes ned å nytes med minst ei kald ei :D

Kristian T

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #128 på: 20. April 2011, 18:29 »
Fikk ikke sett kampen pga. jeg er stuck på hytta på geilo, men fikk jevnlige oppdateringer fra en venninne. Men synes dette var et veldig godt resultat, og slik jeg forstår det var vi best i 1. omgang, mens manu var best i 2. omgang, manu var totalt sett nærmest seier, men vi ble snytt for en straffe? Om alt dette stemmer synes jeg uavgjort er greit mtp. kampbildet, og uavgjort mot serielederne er uansett VELDIG sterkt :D
Men forstod det også som om Løven brente en del sjanser som vanlig, og jeg ble faktisk fryktelig frustrert på han selv om jeg ikke fikk se han :P

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #129 på: 20. April 2011, 19:09 »
Løvenkrands gjorde det vel egentlig bedre enn forventa mot Manu. Burde nok kunne klart å styre headinga han hadde før pause på mål, men noe vilt sjansesløseri i 90 minutter var det ikke akkurat.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Kristiansen

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #130 på: 20. April 2011, 19:14 »
Hadde en aldeles srålende førstegangsopplevelse på St. James i går, så får det heller bli seier neste gang. Hverken Chelsea,manu,Arsenal eller lpool har klart 3 poeng i Newcastle denne sesongen, noe som må sies å være sterkt av et nyopprykka lag. Hærlig å høre 50000 ønske Owen velkommen tilbake:))  han syter fælt i lokalavisene i dag, som forøvrig omtaler nufc som United(the real United) og manu som manu! Så får tv2, vg og andre gjøre hva de vil.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #131 på: 20. April 2011, 20:11 »
Løvenkrands gjorde det vel egentlig bedre enn forventa mot Manu. Burde nok kunne klart å styre headinga han hadde før pause på mål, men noe vilt sjansesløseri i 90 minutter var det ikke akkurat.

Enig. Var faktisk flere ganger tilløp til imponert jeg av det Løven presterte tidvis. Mye mer involvert i spillet enn hva vi har vært vant med tidligere, han la inn en glimrende arbeidsinnsats også. Det var faktisk helt avgjørende, for det var nettopp derfor jeg trodde vi kom til å slite gjennom at midtbanen kom til å bli for lett. I tilleg til at vi selvfølgelig er et helt annet lag med herlige Tiote på bana, la begge spissene ned en formidabel arbeidsinnsats fremover og bakover på bana.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Hans J

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #132 på: 20. April 2011, 20:48 »
Det er flott, gutta. Var spent på om Løven kom til å få den skryten han fortente for tilnærma sesongbeste i går.

Ellers utruleg kjekt resultat, og mektig stolt over absolutt alle involverte. Et irritasjonsmoment er uansett det faktum at Bohinen, Lundekvam og kompani omtaler Man Utd som 'United'. Når det er to lag med United-suffiks bør ein faen meg ha klasse nok til å skille laga på ein anna måte. At Man Utd er meir populære og kjente, er inga unnskyldning spør du meg.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #133 på: 20. April 2011, 20:59 »

Enig. Var faktisk flere ganger tilløp til imponert jeg av det Løven presterte tidvis. Mye mer involvert i spillet enn hva vi har vært vant med tidligere, han la inn en glimrende arbeidsinnsats også. Det var faktisk helt avgjørende, for det var nettopp derfor jeg trodde vi kom til å slite gjennom at midtbanen kom til å bli for lett. I tilleg til at vi selvfølgelig er et helt annet lag med herlige Tiote på bana, la begge spissene ned en formidabel arbeidsinnsats fremover og bakover på bana.

Jepp. La merke til det i går jeg også. Løven la ned et godt stykke arbeid og hans jobb som førsteforsvarer var med å gi oss overtaket en periode.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #134 på: 21. April 2011, 12:05 »
Personleg so meinar eg at Jonas var vår beste i 1 omg og utruleg viktig for at mi greidde holda eit visst press på Scums ei stund.