20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle - Man Utd 19.april kl. 20.45  (Lest 19522 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

xJPx

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Man Utd 19.april kl. 20.45
« Svar #105 på: 19. April 2011, 23:13 »
http://www.vg.no/sport/fotball/engelsk/artikkel.php?artid=10092597

Sjekk dette kongebildet av Simmo vs Hernandez på overtid. :)

Bra resultat i kveld!

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #106 på: 19. April 2011, 23:19 »
Kjempekamp av gutta, med et lite minus til danny. Også skuffet over Stephen Ireland for å ikke takle når han har sjansen. Skjønner at han er rusten men når han kom innpå tapte vi defensiv kraft

Jeg synes ikke det. ManU hadde ikke en eneste farlig sjanse, faktisk ikke en eneste mulighet etter at Ireland og Ranger kom inn. Var veldig redd for de siste 10-15 minuttene, men synes NUFC hadde stålkontroll defensivt på slutten.
Da er jeg heller litt mer skuffet over Barton sin 2. omgang. Han ble jo mer og mer annonym utover i kampen og bidro med svært lite offensivt ettersom kampen gikk. Men han skal ha skryt for den defensive jobben han gjør. Han tok jo ballen fra Rooney flere ganger på slutten.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #107 på: 19. April 2011, 23:21 »
Hvilket sistnevnte absolutt ikke likte! Så frustrasjonen bare økte og økte. Moro!
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

nikman@SJP

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #108 på: 19. April 2011, 23:24 »
Tiote ble Man of the Match :) Hundre prosent fortjent!
Gan canny doon Toon!

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #109 på: 19. April 2011, 23:25 »
Mulig jeg uttrykte meg klønete mhp på mindre defensiv kraft; ireland bidro mindre enn løven i det defensive spillet. Jeg ønsker at han skal lykkes, men da må han bidra defensivt også

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #110 på: 19. April 2011, 23:25 »

Coloccini ble jo Man of the Match av de som satt i panelet på stadion.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #111 på: 19. April 2011, 23:29 »

Tiote med Man of the match på hos SkySports. Synes Coloccini og Enrique var våre to beste i dag, med Tiote, Williamson og Krul hakk i hæl.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #112 på: 19. April 2011, 23:31 »

Colo, Jonas eller Shola er dagens menn for min del ! Hadde seriøst ikke fått sove i natt om United hadde fått straffe der på slutten ...

wiigen

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #113 på: 19. April 2011, 23:33 »
Hva synes folket om Guthrie i dag? Like elendig som vanlig? Jeg synes han klarte seg greit uten at han gjorde noe spektakulært.
he shagged your lass, taylor shagged your lass

nikman@SJP

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #114 på: 19. April 2011, 23:42 »

Tiote fikk sjampisen av Sky. Helt fortjent spør du meg. Forskjellen på han og Alan Smith er tre mål mot. Definitivt en av Tiotes beste kamper i trøya :)

Uvant å se en blank isse blant newcastlespillerne, men Ireland viste definitiv gode takter, synd han ikke fikk noe særlig å jobbe med. Blir spennende å sa han mot Blackpool!
Gan canny doon Toon!

Tim S

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • muscleraw.com
« Svar #115 på: 19. April 2011, 23:52 »
Herlig kamp av gutta :) Newcastle er et helt annet lag med og uten Tiote! For ein spelar.  :) :) :)
Newcastlesupporter siden 1992

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #116 på: 19. April 2011, 23:55 »
Hva synes folket om Guthrie i dag? Like elendig som vanlig? Jeg synes han klarte seg greit uten at han gjorde noe spektakulært.

Jeg synes Guthrie var god og ballsikker idag. Jobbet godt og vant flere baller ved å lese spillet. Hans beste kamp for sesongen uten tvil synes jeg. Var jo veldig involvert i spillet da han flere ganger gjorde seg spillbar langt nede på egen banehalvdel, noe Williamson benyttet seg flittig av, og det at han sammen med Tiotè fungerte veldig godt foran forsvaret.

Jeg synes Tiotè og Guthrie sto godt imot Carrick og Anderson. Synes også og det ikke hjalp ManU noe særlig da de byttet ut Andeson med Valencia og satte Giggs sentralt. All honnør til vår midtbane idag.

Offe87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #117 på: 20. April 2011, 00:16 »
Jeg synes Guthrie ble løpende litt for mye mellom Anderson og Carrick, spesielt i første omgang ble han veldig anonym, og han var ikke spesielt god fremover.
Utover i andre omgang hadde han flere gode involveringer og ble bedre, men det er ingen tvil om at han hadde hatt lite å stille opp med uten Tiote etter min mening, som vi så mot Villa.

nikman@SJP

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #118 på: 20. April 2011, 01:23 »
Hahaha! owen sutrer på twitter:
http://twitter.com/#!/themichaelowen!
Gan canny doon Toon!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #119 på: 20. April 2011, 01:36 »
Veldig fornøyd med det vi presterer defensivt i dag - det var meget solide saker. Colo var rå, og Enirque var også meget solid bakover. Williamson solgte seg et par ganger, men også han var meget sterk - Simpson klarte seg også bra, selv om han fikk uvanlig lite å gjøre føler jeg.
Jonas hadde i mine øyne en ganske stor førsteomgang, laget mye trøbbel for O'Shea. Andreomgang ble jeg ganske oppgitt over hva vi presterer fremover, for vi maktet i store deler av kampen ikke holde på ballen, og var vannvittig slurvete i avgjørende situasjoner som faktisk kunne gitt oss store sjanser om vi hadde vært mer presise. Dog syns jeg at Ireland kan bli spennende, ser med spenning frem til gjerne å se ham fra start. I dag var forøvrig savnet av både Best og ikke minst Nolan enormt. Vi hadde flust av cornere og tilløp til sjanser, men ingen det lukter mål av. I så måte kan Ireland bli gull fremover, om han er i god form.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida