20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Medlemstur vs WBA 22. mai  (Lest 8847 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
Medlemstur vs WBA 22. mai
« på: 16. Mars 2011, 05:01 »
Toon Army Norway arrangerer medlemstur til Newcastle i forbindelse med kampen mot WBA. Det blir halv pris på stadionomvisning og et pubtreff med quiz og flotte premier i forkant av oppgjøret.

Selve arrangementet starter med stadionomvisning kl 11.00 på St. James' Park. Normalpris er £13 (ca 120 kr), men alle medlemmer av TAN får 50 % avslag på omvisning, og betaler 60 kr for stadionturen. Etterpå går turen til en pub i nærheten hvor man kan lade opp til kampen med en pils eller to, samtidig som vår representant arrangerer en quiz hvor man kan vinne en Newcastle-drakt, en Newcaste-tskjorte og en caps. Kampstart er klokken 16.00 lokal tid.

Hvordan blir jeg med på dette?
Vennligst send oss en melding via dette skjemaet hvis du vil delta, og sett inn 60 kr påsupporterklubbens kontonummer 9722.31.85227 hvis du vil være med på omvisningen.

Jeg er ikke-medlem, eller har et reisefølge som ikke er med i TAN. Kan disse også delta?
Absolutt alle som ønsker det kan være med på turen, inkludert ikke-medlemmer, koner, barn etc. Men bare medlemmer med medlemskort fra 2010/11-sesongen får rabatt eller kan delta på quizen. Sett inn 120 kr per person på vårt kontonummer for å reservere stadionomvisning for ditt reisefølge. Omvisninger er populære på kampdager og fylles opp fort.

Hvordan får jeg tak i kampbilletter?
Dessverre kan vi ikke formidle kampbilletter ettersom NUFC mener at det er enkelt nok å skaffe seg billetter på deres hjemmeside. Alle må derfor sørge for å ordne billetter selv.

Når og hvordan bør jeg reise til Newcastle?
Det er helt opp til deg selv. Mange har jobb/skole og har forskjellige arbeidstider, og supporterne er spredt utover hele landet. Derfor kan vi ikke organisere fellestransport for alle.

Man kan komme seg veldig billig til Newcastle fra østlandet (Rygge) med Ryanair. En t/r-billett med avgang lørdag og hjemreise tirsdag koster så lite som 78 kr + eventuell bagasje. Dette er nok også det billigste alternativet for supportere fra andre deler av landet, selv med flyplassbytte i Oslo.

Hvilket hotell vil vi overnatte på?
Jeg anbefaler at man benytter denne tråden i vårt forum til å diskutere et aktuelt hotell for å samle folket. Mange har forskjellige behov og ønsker, så det er ikke noe krav å bo på samme hotell som andre på denne turen.

Vi beklager at det ikke har kommet noen informasjon om medlemsturen før nå. Dette er noe jeg personlig tar ansvar for, og jeg garanterer at vi slår til med minst to organiserte turer neste sesong. Hvis ikke vil vi donere 3000 kr til et veldedig formål fra TAN-kassen.'

Diskuter medlemsturen her!
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Medlemstur vs WBA 22. mai
« Svar #1 på: 16. Mars 2011, 11:58 »
Noen som skal dra fra Kristiansand?

Howdon

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #2 på: 16. Mars 2011, 22:40 »
Vi er 3 stk. fra Risør som skal over på kampen, og det hadde vært prikken over ien med en omvisning.

Anders Nordeide

• Supersub
  • Newcastle United - One Toon - Howay the lads!
    • Vis profil
« Svar #3 på: 17. Mars 2011, 08:13 »
Vi er 4 stk som skal reise, og har bestilt flybilletter med Ryanair. Nå er jeg bare utrolig stresset med tanke på at jeg ikke har kampbilletter. Er dette noe å regne som en selvfølge at jeg får tak i? Er det noen med litt erfaring som kan hjelpe meg?

Howdon

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #4 på: 17. Mars 2011, 15:46 »
Jeg kan selvfølgelig ikke garantere noe, men jeg har aldri sett at alt har vært utsolgt. Problemet vil eventuelt være å få gode plasser på samme rekke hvis man er seint ute. Hvis du bestiller på nett samme dag som billettene legges ut vil det være stor sansynlighet for at du kan velge og vrake i gode plasser.

Anders Nordeide

• Supersub
  • Newcastle United - One Toon - Howay the lads!
    • Vis profil
« Svar #5 på: 17. Mars 2011, 16:47 »
Jeg kan selvfølgelig ikke garantere noe, men jeg har aldri sett at alt har vært utsolgt. Problemet vil eventuelt være å få gode plasser på samme rekke hvis man er seint ute. Hvis du bestiller på nett samme dag som billettene legges ut vil det være stor sansynlighet for at du kan velge og vrake i gode plasser.

Tusen takk for hjelp og raskt svar, Howdon! Har ett spørsmål til. Er det vits i å melde seg inn i nufc.co.uk-klubben (bli medlem), eller er det like stor sjangse for alle å få billetter? Og ca når vil billettene bli lagt ut? Ser at det bare er de 3 neste kampene det er lagt ut billetter til...

oyvind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #6 på: 06. April 2011, 20:51 »
Hei,

Jeg og en annen er med. Vi tar Fly lørdag 21. Mai. fra Rygge (Ryan air) kl 17.55. Drar tilbake tirs. 19.05 engelsk tid. Vi har valgt og betale for en pakke hos reiseshop.no, hotell på premier inn central + kampbillett på langside for kr. 2600,- Pr. Pers. (Kostet ca. kr 600,- mer enn hva vi fikk på hotels.com, + kampbillett til kr. 50 £ som det koster på nufc.co.uk). Det synes vi var hvert det. Flybillettene kostet så lite som 200 kr t/r for 2 personer. Noen andre som drar samtidig?
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

oyvind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #7 på: 06. April 2011, 21:03 »
Er det forsatt stadium omvisning, Nordin? Vi er begge medlem av newutd.no :) Er det bare å overføre til kontoen med melding om at vi skal være  med på det? Takk for svar.

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #8 på: 06. April 2011, 21:40 »
Hei Øyvind! Svarte akkurat kompisen din på mail, faktisk :)

Hyggelig at du ønsker å bli med på turen. Det er dessverre svært få som har meldt sin interesse. Det er et par stykker som tror at de skal på turen, men ingen har meldt seg på stadionomvisningen før nå.
Jeg skal lage en ny nyhet hvor jeg minner om turen på NewUtd.no, så forhåpentligvis blir det en liten gjeng som reiser over.

Uansett hvor mange som melder seg på så vil jeg booke stadionomvisning med rabatt til alle medlemmer av supporterklubben, da dette var en av fordelene av å være medlem.

Jeg trenger bare navn på de som reiser over, slik at jeg kan gi liste på de som har betalt slik at dere slipper å tenke på det på omvisningen.

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #9 på: 06. April 2011, 22:00 »
Skulle gjerne vært med, men det er et uhyre ugunstig tidspunkt med tanke på eksamen. Tiltaket er kjempeflott! Neste sesong hadde jeg blitt glad om den kunne gått tidlig på høsten eller tidlig på etterjulsvinteren.  ;)

SveinInge

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #10 på: 19. April 2011, 01:42 »
til oyvind: imponerende å få kampbillett i to forskjellige valutaer samtidig. både kr og £. imp ;)

Nordin: Fint om du kan finne ut hvilken pub det blir kviss osv etter omvisningen for de som ønsker å være med på dette, men ikke på omvisningen (allerede vært).

Prøver å rekruttere folk til denne kampen. har 3-4 stk på glid så kan bli en fin gjeng i Englands kjekkeste by denne helga :)

Daggi--

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #11 på: 26. April 2011, 15:54 »
Eg og en kompis skal over på kampen med følle på slep!Rekne med å sende dei på shopping, så stikke me på omvisning å quiz eventuelt :)

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #12 på: 26. April 2011, 15:57 »
Høres ut som et supert opplegg, men jeg har det samme problemet som Torfinn. Jævla eksamen!

oyvind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #13 på: 26. April 2011, 18:53 »
Flott, da virker det jo som det kommer noen flere. Ingen ting er bedre enn fotballkamp, en nydelig by, forhåpentligvis solskinn, og ØL!

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #14 på: 26. April 2011, 19:19 »
Bare seks påmeldte hittil. Send oss en melding hvis du vil være med på hele opplegget, eller om du kun vil bli med på pubtreffet (gratis)!