Jeg var på forhånd skeptisk til Campbell ja. Føler i tillegg det var et i overkant defensivt uttak - vi fikk svært liten tyngde fremover på banen. Skulle gjerne sett Jonas på bana i dag fra start av. Det er selvfølgelig ekstra lett å være etterpåklok, men jeg sa før kampen at vi sjelden lykkes når vi skal drive på med slike utradisjonelle formasjoner for vår del.
Man kan være etterpåklok og si at Pardew ikke skulle startet med Enrique og hvilt Jonas og Barton for at de skulle være 100% til neste hjemmekamp som er mot Wolves. Man kan også si at han da burde spart Tiotè i dagens kamp for å unngå at han skulle få det gule kortet som vil gjøre han uaktuell til Wolves kampen (er kansje 2 kamper nå?).
Jeg synes Pardew gjorde et ærlig forsøk, men var veldig uheldig. Det funket fint frem til Enrique måtte ut. Før han gikk av banen hadde han noen raid fremover samtidig som han hadde god kontroll på det defensive. Det gikk ikke mange minuttene etter at Enrique måtte gi seg før Stoke og Pennant fikk rom nok til å slå inn fra vår venstreside og Campbell ikke hang med Walters som stanget inn 1-0.
2-0 målet er ene og alene Harpers. For nte gang denne sesongen blir ballen rotet vekk rett utenfor eller i egen 16 meter og for nte gang blir "vi" straffet. Direkte klønete av Harper.
3-0 målet kommer på et frispark som aldri skulle vært frispark. Knallhardt midt i mål. Om Harper burde reagert på skuddet vet jeg ikke. Uansett frispark var det aldri.
4-0 målet kommer på overtid og bare oppsummerer kampen. greit. Stoke scorer på samtlige av sine skudd på mål/sjanser, mens NUFC ikke makter å putte på noen av sine sjanser, selv om det heller ikke var mange var det nok muligheter til å "pynte" litt på resultatet.
Jeg synes denne kampen oppsummerer den siste mnd godt. Det går ikke NUFC sin vei med mye skader på viktige spillere, noe som gjør at Pardew nå for 2. kamp på rad må gjøre endringer på laget tett optil eller under kampen. Vi har litt utur i enkelte viktige dommeravgjørelser og er generelt litt for udyktige og sløve både foran eget og motstaderens mål.
En typisk downperiode synes jeg. Håper det hjelper med en landskampspause og litt avveksling for enkelte spillere.