20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Stoke - Newcastle 19/3 kl. 16:00  (Lest 41956 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Stoke - Newcastle 19/3 kl. 16:00
« Svar #135 på: 19. Mars 2011, 17:16 »
Jeg er sykt glad for at vi bare mangler rundt 6 poeng for å holde oss i PL, for dette laget er ikke mye å skryte av.

Selv med PLs dårligste spisser skal vi nok klare å karre oss til 6 poeng de siste kampene.

Hans J

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #136 på: 19. Mars 2011, 17:16 »
Akkurat no er det vanskelig å sjå at vi skal kunne nå 40 poeng denne sesongen. Det at vi møter lag under oss er plutselig ikkje ein fordel lenger, det er VI som har blitt laget alle vil møte. Kritisk fase av sesongen. Meget kritisk.

ElvenKind

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • Mitro!
    • Vis profil
« Svar #137 på: 19. Mars 2011, 17:17 »
Guti varmer opp ihvertfall...
Sagt av lgrinde om Papisse og Ba før kjøpet av Cissé var et faktum:
Dei to ville ha blomstra ilag som to nysprungne fruktblomster på eit epletre bada i vårsola i Sogn.

Vive la Révolution française!

Offe87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #138 på: 19. Mars 2011, 17:17 »
Jeg er sykt glad for at vi bare mangler rundt 6 poeng for å holde oss i PL, for dette laget er ikke mye å skryte av.

Jeg vet ikke helt om jeg er så glad for det.

NUFranC

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #139 på: 19. Mars 2011, 17:18 »
Takler ikke et nytt nedrykk...

Det er bare begynne å forberede seg.
Who else...... Alan Shearer

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #140 på: 19. Mars 2011, 17:19 »
Tror vi skal klare oss godt. Resultatetet i dag er mildt sagt flatterende. Det er vel kun en kamp vi virkelig har blitt utspilt i år og  det var borte mot Bolton.  I dag mistet vi Enrique tidlig. I tillegg sliter Shola med masken, og Best er ute. Og vi mangler HBA, Ireland og Jonas. Der er FEM førstelagsspillere + en spiss som mangler sidesyn.  Det er ikke noe rart at vi har problemer. Jeg hadde vært mye mer bekymret om vi spilte slik med toppet lag.

wiigen

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #141 på: 19. Mars 2011, 17:19 »
PowerRANGER inn, Løven ut
he shagged your lass, taylor shagged your lass

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #142 på: 19. Mars 2011, 17:20 »
Sier som jeg har sagt noen ganger nå - håper jeg aldri ser Løvenkrands i startoppstillinga vår igjen.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

NUFranC

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #143 på: 19. Mars 2011, 17:21 »
PowerRANGER inn, Løven ut

Its to late. WBA banker Ars også...
Who else...... Alan Shearer

Hans J

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #144 på: 19. Mars 2011, 17:21 »
Fair enough, men ser ikkje heilt kva dei ti andre NUFC-spelarane har gjort spesielt mykje bedre enn Løven i dag. Heller.

Simmi

• Gjest
« Svar #145 på: 19. Mars 2011, 17:22 »
Sier som jeg har sagt noen ganger nå - håper jeg aldri ser Løvenkrands i startoppstillinga vår igjen.

Jeg tror samtlige her, bortsett fra inspector, er enig i det. Få inn Ranger i startoppstillingen.

morgan303

• Midtbaneanker
  • Optimist? ja altid
    • Vis profil
« Svar #146 på: 19. Mars 2011, 17:24 »
bra av furgerson.. spednnendes fyr

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #147 på: 19. Mars 2011, 17:24 »
Løven har vært direkte svak i dag ja. Nydelig av Ferguson som har klart seg godt i dag. hva skal vi med enrique? ;)

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #148 på: 19. Mars 2011, 17:25 »
Tror vi skal klare oss godt. Resultatetet i dag er mildt sagt flatterende. Det er vel kun en kamp vi virkelig har blitt utspilt i år og  det var borte mot Bolton.  I dag mistet vi Enrique tidlig. I tillegg sliter Shola med masken, og Best er ute. Og vi mangler HBA, Ireland og Jonas. Der er FEM førstelagsspillere + en spiss som mangler sidesyn.  Det er ikke noe rart at vi har problemer. Jeg hadde vært mye mer bekymret om vi spilte slik med toppet lag.

Det nytter ikke å gjemme seg bak skader HVER eneste kamp vi går på et tap! Vi må forvente at de siste kampene i år vil vi mangle minst 5-6 spillere.

HBA ser vi nok ikke før neste sesong.
Ireland er fotballinvalid, ikke vet vi om han holder nivå heller.
Tiote får to kampers karantene.
Enrique er nok borte en stund.
Gosling vil nok ikke spille mer i år.
+++

Jeg tror vi skal klare 6 poeng, men det blir med nød og neppe. Heldigvis så virker det som Wigan og Blackburn er enda dårligere enn det vi er, så det skal litt til for at vi rykker ned.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #149 på: 19. Mars 2011, 17:25 »

Eg trur du igrunn kan gløyma HBA og Ireland, dei kjem ikkje til å vera avgjerande om mi rykke ned eller ikkje. Og ja mi har nokre skada, men å sleppa inn 3 mål når Pardew startar med 5 bak? Det er noko som skurrar. Taktikken hans fungerte ikkje mot Everton og gjer det ikkje idag. Mi har dei skadefrie spelarane mi har. Mi er snart i botn på tabellen og form-tabellen. Wolves heima, er ikkje 3 sikre poeng. Langt ifrå!