20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle - Everton, lørdag 5/2 kl 16:00  (Lest 42056 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Everton, lørdag 5/2 kl 16:00
« Svar #255 på: 10. Mars 2011, 18:10 »
Hvordan en kan hevde at Ranger er dårligste spiller på laget er for meg en gåte. Syns det er drøyt å hevde han er dårligere enn Løvenkrands, jeg.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

17Parker

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #256 på: 10. Mars 2011, 21:14 »
tror ikke du har rett på å kreve noe som helst 17parker
Ikke ta oppfordringen fra bjørni så hardt til hjertet at du ikke quoter noe som helst da :)

Hva i all verden er det du svarer på? Gikk tilbake ett par sider uten å finne noe før jeg ga opp...
Ja, for langt bak for å sitere. Krevde spilletid for newcastle dårligste spiller.

Så ikke at du hadde kommentert noe før nå, men hva i all verden? Det er tydelig at du i alt for stor grad har latt deg påvirke av skriveriene rundt Rangers holdning. Selv om han kanskje ikke er en av klubbens beste spillere akkurat nå, har han potensiale til å bli nærmest det. Det er derfor viktig at han får spilletid, spesielt når han faktisk viser hvilket talent han innehar.

"Du har ikke rett til å kreve noe som helst". For det første - hvorfor dra frem noe som er skrevet for flere dager siden i en kamptråd? For det andre - for et herlig bidrag til diskusjon!  Slike bemerkninger kan du rett og slett spare deg. Smålig.

« Siste redigering: 10. Mars 2011, 21:18 av 17Parker »

nebur

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #257 på: 11. Mars 2011, 23:23 »
Hvordan en kan hevde at Ranger er dårligste spiller på laget er for meg en gåte. Syns det er drøyt å hevde han er dårligere enn Løvenkrands, jeg.
Løven er jo god. Rask, god til å plassere skuddene. Ranger har skuddbeinet til en middelsmådig forsvarspiller i TL

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #258 på: 11. Mars 2011, 23:27 »
Løven er jo god. Rask, god til å plassere skuddene. Ranger har skuddbeinet til en middelsmådig forsvarspiller i TL
Og du drikker tydeligvis noe du ikke tåler.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #259 på: 11. Mars 2011, 23:38 »
Hadde det vært en idé med noen enkle "multiple choice" spørsmål for å få adgang til forumet?

Tim S

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • muscleraw.com
« Svar #260 på: 12. Mars 2011, 01:11 »
På tide med ny kamptråd til Stoke-kampen snart vel??? Kamptrådene burde vært ute ivertfall et par dager før kampene spilles
Newcastlesupporter siden 1992

Kniksen

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #261 på: 12. Mars 2011, 01:46 »
Fortsatt over en uke til Stoke kampen  ;) :(

Panzer Stormo

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #262 på: 12. Mars 2011, 03:51 »
På tide med ny kamptråd til Stoke-kampen snart vel??? Kamptrådene burde vært ute ivertfall et par dager før kampene spilles
;D ::)
Bobby Robson:
"We didnt underestimate them ,they just were a lot better then we thought"

http://www.last.fm/user/Panzer_Stormo/

Tim S

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • muscleraw.com
« Svar #263 på: 12. Mars 2011, 09:37 »
My bad, så feil på datoen :)
Newcastlesupporter siden 1992

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #264 på: 12. Mars 2011, 09:39 »
Jeg synes også det tar litt for lang tid før en ny kamptråd opprettes. .Dette har sikkert sammenheng med gamle dager hvor forhåndsanalysen av kampen ble lagt ut i selve tråden. Dermed var det hensiktsmessig at kamptråden først ble opprettet først når forhåndsanalysen var klar. Og siden å skrive en kampanalyse tar litt tid, tok det også en stund før kamptråden ble opprettet. Nå blir derimot forhåndsanalysen publisert på den utmerkede fremsiden. Konsekvensen av dette er kanskje at nødvendigheten av å opprette kamptråd først når forhåndsanalysen er klar faller bort.

For meg gjør det  ingenting at kamtråden opprettes uten at det ligger noe forhåndsanalyse klar. Det er jo bare for forfatteren å gi beskjed i tråden uansett. Jeg synes det ideelt sett bør opprettes ny kamptråd  så fort den forrige kampen er over. Spesielt viktig ved tap, siden vi da kan begynne å fortrenge den gamle kampen ved å diskutere den nye :)  Nå opprettes ikke den nye tråden før flere dager etter den gamle er over. Og dette hindrer jo debattflyten på en måte, synes jeg..

Alle for? :)
« Siste redigering: 12. Mars 2011, 09:42 av InspectorC »

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #265 på: 12. Mars 2011, 09:45 »
Snakk om å ikke klare og få frem budskapet med få ord a! ;D

Men ja, kamptrådene skal bli lagt ut tidligere fra nå av.

ElvenKind

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • Mitro!
    • Vis profil
« Svar #266 på: 12. Mars 2011, 17:44 »
Hadde det vært en idé med noen enkle "multiple choice" spørsmål for å få adgang til forumet?
:D

Aaaaaaah. Dagens!
Sagt av lgrinde om Papisse og Ba før kjøpet av Cissé var et faktum:
Dei to ville ha blomstra ilag som to nysprungne fruktblomster på eit epletre bada i vårsola i Sogn.

Vive la Révolution française!

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #267 på: 14. Mars 2011, 13:24 »
Jeg synes også det tar litt for lang tid før en ny kamptråd opprettes. .Dette har sikkert sammenheng med gamle dager hvor forhåndsanalysen av kampen ble lagt ut i selve tråden. Dermed var det hensiktsmessig at kamptråden først ble opprettet først når forhåndsanalysen var klar. Og siden å skrive en kampanalyse tar litt tid, tok det også en stund før kamptråden ble opprettet. Nå blir derimot forhåndsanalysen publisert på den utmerkede fremsiden. Konsekvensen av dette er kanskje at nødvendigheten av å opprette kamptråd først når forhåndsanalysen er klar faller bort.

For meg gjør det  ingenting at kamtråden opprettes uten at det ligger noe forhåndsanalyse klar. Det er jo bare for forfatteren å gi beskjed i tråden uansett. Jeg synes det ideelt sett bør opprettes ny kamptråd  så fort den forrige kampen er over. Spesielt viktig ved tap, siden vi da kan begynne å fortrenge den gamle kampen ved å diskutere den nye :)  Nå opprettes ikke den nye tråden før flere dager etter den gamle er over. Og dette hindrer jo debattflyten på en måte, synes jeg..

Alle for? :)

Det jeg sitter igjen med etter dette innlegget:
1 - Du syns det tar for lang tid før ny kamptråd opprettes
OG
2 - Det er et dobbelt mellomrom inni der et sted...

;) ;D

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
« Svar #268 på: 14. Mars 2011, 19:52 »
Jeg er enig med dere, og har gjort det slik at alle kan lage kamptråder igjen. Vær så snill å lage åpningsinnlegg med et minimum av informasjon (motstander, tidspunkt, dato, tv-info etc).
NewUtd.no: av supportere - for supportere!