20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle - Everton, lørdag 5/2 kl 16:00  (Lest 41812 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Everton, lørdag 5/2 kl 16:00
« Svar #240 på: 07. Mars 2011, 21:33 »
og du mener denne plasseringen utelukkende skyldes forsvars-firern vår? Det blir for lett å tenke på den måten.

Mener du alle ledd i laget vårt er likestilte mht hvem som forsvarer plasseringen vår? Det vil alltid være sterke og svake spillere i ethvert lag. Også hos oss.

Hvis vi ikke hadde hatt tiote denne sesongen, men istedet smudge på midten, hvor tror du vi hadde ligget da?

Jeg tør ikke engang tenke på det.
Jeg er ikke blind for verken Taylor og Simpson sine kvaliteter, men førstnevnte trekker inn på midten og blottlegger hele høyresiden for Arteta, og Simpson i den posisjonen rygger konsekvent kamp etter kamp INN I EGEN 16-METER når han blir utfordret på flanken.
Er dette kvaliteter som du kan være bekjent av? Jeg mener begge deler er et stort problem. Vi har en case på høyreflanken defensivt, mankoen på høyrebacken generellt i hele premier league forandrer ikke på det.

Har eg sagt at plasseringen vår utelukkande skuldast dei i forsvar? Nei. For det første; Eg meinar forsvaret vårt helde PL-nivå. Og når målsetninga er å berga plassen so er det eit godt utgongspunkt. Eg meinar og at resten av laget held PL-nivå. Totalt sett har mi eit lag som bør berga plassen. Mi har og ein veldig tynn stall, og mi skal sjølvsagt forsterka til sommaren. Men her trur eg mi skal vera forsiktige med å forventa for mykje...
So bra at du vurderar Taylor og Simpson i ein kamp der begge spelte ute av sin favoritt/naturlege-posisjon! :) Dei har vist FLEIRE gonger denne sesongen at dei er gode nok.

Og nei, eg vurderar ikkje laget utifrå at dei skal kjempa om ligagullet denne sesongen eller neste...eller neste der att! ::)

Jonas99

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #241 på: 08. Mars 2011, 00:24 »
Min vurdering av spillerne...

Helt enig!  ;)
« Siste redigering: 08. Mars 2011, 07:52 av Daniel »

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #242 på: 08. Mars 2011, 07:16 »
Kan vi vennligst prøve å få inn litt quote disiplin på dette forumet igjen??
Det brukte å være lesverdig på tur til eller fra jobb, men nå er det aaaalt for mange lange quotestrenger.

Mitt forslag er at man enten bare quoter en setning eller to av et langt innlegg, eller at man ganske enkelt sier "enig med ....." i siste innlegg.

Kom igjen folkens - dette greier vi ;)

nebur

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #243 på: 08. Mars 2011, 09:33 »
tror ikke du har rett på å kreve noe som helst 17parker

ElvenKind

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • Mitro!
    • Vis profil
« Svar #244 på: 08. Mars 2011, 15:10 »
Ikke ta oppfordringen fra bjørni så hardt til hjertet at du ikke quoter noe som helst da :)

Hva i all verden er det du svarer på? Gikk tilbake ett par sider uten å finne noe før jeg ga opp...
Sagt av lgrinde om Papisse og Ba før kjøpet av Cissé var et faktum:
Dei to ville ha blomstra ilag som to nysprungne fruktblomster på eit epletre bada i vårsola i Sogn.

Vive la Révolution française!

Magpie93

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #245 på: 08. Mars 2011, 16:08 »
ElvenKind?
En ting som har nada om Everton-kampen eller quote å gjøre men har lurt på dette lenge:
Er Barfa en kjapp måte å si Ben Arfa på eller? :P hehe:D
« Siste redigering: 08. Mars 2011, 16:12 av Magpie93 »

ElvenKind

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • Mitro!
    • Vis profil
« Svar #246 på: 08. Mars 2011, 16:22 »
Haha! Ja. Det er nok det :)

Barfa, Barton og Bireland? :D
Sagt av lgrinde om Papisse og Ba før kjøpet av Cissé var et faktum:
Dei to ville ha blomstra ilag som to nysprungne fruktblomster på eit epletre bada i vårsola i Sogn.

Vive la Révolution française!

Vegard Nilsen

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #247 på: 08. Mars 2011, 18:11 »
Flatline, din observasjon er korrekt, godeste mannen med krøller ble fullstendig parkert av walcott. Men igjen, hvor mange spillere i premier league er det som ikke blir parkert av walcott?

Hele den scoringen der, var en god porsjon dyktighet, men en god del flaks også, arshavin treffer aldri på en sånn pasning igjen, den var perfekt plassert mtp walcotts løpsretning og coloccinis/williamsons plasseringer.

Vi spiller høyt til tider litt for høyt etter min mening, men vi gjør det med stil, og når barton er på laget holder vi veldig godt på ballen også, noe som gjør at vi kan ligge så høyt som vi gjør.

Jeg synes everton kampen var en liten miss mest pga vi jaget scoring så hardt enkelte ganger at hele midtbanefeltet var tømt for spillere inkludert tiote, og i tillegg skulle supertaylor være heromode helt der oppe i motsatt 16 meter.

Synes for det meste vi mangler spillere med det lille ekstra av og til, spesielt på topp. Mer bevegelse, noen friske bein av og til. Det er det som skal til for at vi skal bli ett habilt PL lag oppe på høyde med det everton og villa har visst tidligere.

Så når vi har disse stenene på plass må vi se hvordan vi skal bygge videre fra det istedenfor å la laget falle sammen slik everton har gjort i det siste.

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
« Svar #248 på: 08. Mars 2011, 20:02 »
vi trenger en arteta-type egentlig :)
Mannen ser til og med bra ut ( no homo)
If it has tits or wheels, count on problems!

GeordieLad

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #249 på: 09. Mars 2011, 13:30 »

:P
We are the geordies, the geordie bootboys.
And we are mental, and we are mad.
We are the most loyal footballsupporters,
the world have ever had!

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #250 på: 09. Mars 2011, 13:46 »

Med alle tilbake har vi nok kreativitet i Barton, Ireland og ikke minst HBA. Det skal holde i massevis. Det vi trenger er en kant som kan bekle begge sider, og en god spiss.. Og ideelt skulle jeg ha kvittet meg med Perch og fått inn en som kan pushe Simpson. I tillegg ville jeg hatt inn en midstopper ala Hangeland.

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
« Svar #251 på: 09. Mars 2011, 17:28 »

Med alle tilbake har vi nok kreativitet i Barton, Ireland og ikke minst HBA. Det skal holde i massevis. Det vi trenger er en kant som kan bekle begge sider, og en god spiss.. Og ideelt skulle jeg ha kvittet meg med Perch og fått inn en som kan pushe Simpson. I tillegg ville jeg hatt inn en midstopper ala Hangeland.

Men bare sånn for å ha det på det rene. Du synes arteta ser bra ut utseendemessig?
If it has tits or wheels, count on problems!

plebUTG

• Kaptein
  • skjer
    • Vis profil
« Svar #252 på: 10. Mars 2011, 01:28 »
Jeg tror, til tross for at det er på et Everton-forum, at denne pollen i denne forumtråden er ganske representativ:

http://www.grandoldteam.com/forum/threads/26923-Would-you-make-sweet-love-to-Arteta/page3

nebur

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #253 på: 10. Mars 2011, 04:31 »
Ikke ta oppfordringen fra bjørni så hardt til hjertet at du ikke quoter noe som helst da :)

Hva i all verden er det du svarer på? Gikk tilbake ett par sider uten å finne noe før jeg ga opp...
Ja, for langt bak for å sitere. Krevde spilletid for newcastle dårligste spiller.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #254 på: 10. Mars 2011, 17:25 »
Krever Ranger-spilletid selv om Ameobi er tilbake.
Her er åpenbart innlegget nebur siktet til. Og da må vi helt tilbake til nederst på side 3.

Men kjære, vene, snille nebur. Hvis du skal svare på et innlegg SÅ langt tilbake i tråden, som absolutt ingen vil nekte deg, så må du sitere. Og sist jeg sjekket var det quote-knapp tilgjengelig, for den benyttet jeg meg nettopp av.

Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon