20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle - Everton, lørdag 5/2 kl 16:00  (Lest 41809 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Magpie93

• Supersub
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Everton, lørdag 5/2 kl 16:00
« Svar #195 på: 05. Mars 2011, 22:16 »
Tror ikke vi skal spekulere i hvordan Enrique har gjort det i det siste, for fakta er at han ikke har spilt sine beste kamper i det siste. Men vi er ganske bortskjemte, for han blitt omtalt som premierleagues beste back og han har spilt uten feil i forsvar, og noen ganger vært vårt beste angrepsvåpen. Jeg er stolt over å ha Jose Enrique i klubben vår og håper han forlenger!

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #196 på: 05. Mars 2011, 22:18 »
Enrique var vel også innblanda der mener jeg?? Føler bare han virker litt misfornøyd og sur fortiden.. Hadde virkelig trengt litt konkurranse om plassen.
Hvis du mener at han var innblanda fordi Tiote prøvde å slå en hodeløs pasning til han, så ja, da var han innblanda.

ElvenKind

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • Mitro!
    • Vis profil
« Svar #197 på: 05. Mars 2011, 22:31 »
Ja, Enrique var den personen ballen aldri nådde frem til i situasjonen mot Bolton. Ikke hans feil den...

Samtidig så er jeg enig at han har virket mer "mutt" på banen i det siste. Kanskje nesten litt sur, som noen andre nevner. Satser på at det er forbigående.
Sagt av lgrinde om Papisse og Ba før kjøpet av Cissé var et faktum:
Dei to ville ha blomstra ilag som to nysprungne fruktblomster på eit epletre bada i vårsola i Sogn.

Vive la Révolution française!

Panzer Stormo

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #198 på: 06. Mars 2011, 01:07 »
Enrique hadde fortjent 2-3 kamper på benken no. Synst nivået hans har dalt etter alt snakket om avslått kontrakt etc. Dessverre så har vi jo ingen som kan ta over for han eller pushe han på noen måte til å skjerpe seg.

Hadde heller sett Babayaro på backen enn Enrique fortiden!

Bra å si! Har du sett kampene i det siste, latterlig utsagn.
Bobby Robson:
"We didnt underestimate them ,they just were a lot better then we thought"

http://www.last.fm/user/Panzer_Stormo/

Magpie93

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #199 på: 06. Mars 2011, 01:32 »
Enrique hadde vel kanskje sin beste kamp i Newcastle-trøya mot Blackburn for noen uker siden, så å si at prestasjonene har dalt er bare tull. Han var også solid mot både Birmingham og Bolton. Vi har vel rett og slett bare blitt vandt til kanonkamper av Enrique, så hvis han brått spiller noen kamper litt under sitt normale nivå så er det noen som skal ha det til at han spiller svakt.

Haha, du kødder nå?:D Hva skal han liksom få igjen for av å sitte på benken? Dette har aldri vært et alternativ, og bare fordi Enrique leverer gang på gang. Han har vært vår beste spiller (utenom Carroll) denne sesongen, og du mener man skal benke ham fordi han ikke har spilt plekkfritt i 2kamper?

Ja som sagt, latterlig...

Hughie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #200 på: 06. Mars 2011, 04:21 »
Enrique hadde vel kanskje sin beste kamp i Newcastle-trøya mot Blackburn for noen uker siden, så å si at prestasjonene har dalt er bare tull. Han var også solid mot både Birmingham og Bolton. Vi har vel rett og slett bare blitt vandt til kanonkamper av Enrique, så hvis han brått spiller noen kamper litt under sitt normale nivå så er det noen som skal ha det til at han spiller svakt.

Haha, du kødder nå?:D Hva skal han liksom få igjen for av å sitte på benken? Dette har aldri vært et alternativ, og bare fordi Enrique leverer gang på gang. Han har vært vår beste spiller (utenom Carroll) denne sesongen, og du mener man skal benke ham fordi han ikke har spilt plekkfritt i 2kamper?

?

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #201 på: 06. Mars 2011, 08:19 »
Jeg så ikke kampen i går pga helgabesøk, men jeg synes noen ting må nevnes på det generelle plan:

Enrique er topp 3 når vi snakker om kvalitet i denne klubben, men også han kan oppleve formsvikt når laget sliter.

Spillende forsvarere som Enrique og Colo gjør av og til feil som blir skjebnesvangre, spesielt i perioder der pasningsalternativene på midtbanen er fraværende pga skader på kreative spillere. Husk likevel at nettopp viljen og evnen til å spille oss ut av eget forsvar også avlaster hele laget ved at vi ikke bare poler og får den i retur. Jeg er ganske sikkker på at dette har skaffet oss flere poeng enn det har kostet oss.

Jeg syns vi må legge alle kluter til for å signere barton og enrique på nue kontrakter, så er vi bedre stil til å overtale nye spillere av klasse til å signere for oss i sommer, og kanskje gi enrique et nytt løft.

Generellt sett enig med Kristoffer at shane burde spillt venstre ving og jonas høyre for å la løven sitte på benken, selv om jeg ikke så akkurat denne kampen. Kan likevel forstå pards som nok ville ha erfaring på banen når vi hadde så mange skader.

Vi må ikke glemme vårt opprinnelige mål om å ikke rykke ned. Nå er vi 6 poeng fra streken og topper skadetabellen. Vi må tenke på dette når vi fordømmer lag, spillere og trenere...

Serien er så jevn i år at jeg ikke er sikker på om 40 poeng er nok. Må nok ha 43-44 poeng før vi kan slappe av og underholde igjen.

Først da kan vi KREVE at pards satser på ungdommen, selv om shane vs løven nok burde være åpenbar for oss
« Siste redigering: 06. Mars 2011, 08:27 av bjørni »

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #202 på: 06. Mars 2011, 09:39 »

Hva er det du drikker a?

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #203 på: 06. Mars 2011, 10:23 »
Det der er kanskje det mest surrealistiske svaret jeg noen gang har sett. :P Det ser faktisk ikke ut som om det har noe med det opprinnelige innlegget å gjøre i det hele tatt.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #204 på: 06. Mars 2011, 10:25 »
Han har vel bare rett og slett quota feil innlegg når jeg tenker meg om! :P

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #205 på: 06. Mars 2011, 11:23 »

Hele laget hadde en kanonkamp mot Burn..Det var ikke en kamp han heller ble satt på så mye prøve. Han var mer imponerende mot Arsenal, Everton borte f.eks   Han var ikke solid mot Bham. Han kunne faktisk ha kostet oss seieren. De eneste mulighetene Bham skapte i 1. omgang var et resultat av rot fra Enriques side. I tillegg var han direkte skyld til målet mot Fham. Han hadde også noen unødvendigheter i går og mot Bolton hvis jeg ikke husker feil.

Magpie93

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #206 på: 06. Mars 2011, 12:31 »
Haha, dere må ikke tro at jeg er en idiot nå. Jeg posta til feil innlegg, skulle være til han som mener Enrique bør få noen kamper på sidelinjen;)

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #207 på: 06. Mars 2011, 12:41 »
Høhø, var nok mitt innlegg du skulle slakte tenker jeg. Jonas fikk jo seg et løft i kampen borte mot City etter at han hadde blitt benka noen kamper tidligere.

Om du er garantert plassen på laget uansett hvordan du leverer gjør ikke akkurat til at du gjør det lille extra.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #208 på: 06. Mars 2011, 17:30 »
Ja, men da Jonas ble benket, så var det Hatem Ben Arfa som ble foretrukket. Hvor er denne vestrebacken som liksom skal starte for at Enrique skal benkes?

Det er enorm forskjell på Celestine Babayaro og Hatem Ben Arfa. Enten du vil eller ikke.

Jeg har mange ganger sagt at samtlige spillere i laget MÅ ha minst én konkurrent om plassen sin. Ingen bør ha klippekort på laget. Men dessverre har Jonas hatt det etter at Ben Arfa brakk beinet, og da har formen hans svingt som den bruker. Og Enrique har hatt en aldri så liten formsvikt nå i det siste, hvilket er helt naturlig, spesielt ettersom han ikke har noen som kan pushe han på trening og puste han i nakken.

Skal vi på sikt klare å kjempe om ligagull, så MÅ vi ha konkurranse på så og si samtlige plasser. Vi må kunne tillate oss å benke en og annen spiller, uten at laget som helhet blir VESETNLIG svekket. Dessverre så er ikke situasjonen sånn i dagens stall. Vi har INGEN som realistisk sett kan erstatte en formsvak Enrique i startoppstillingen i Premier League, uten at vi blir VESENTLIG svekket.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
« Svar #209 på: 06. Mars 2011, 17:54 »
Ja, men da Jonas ble benket, så var det Hatem Ben Arfa som ble foretrukket. Hvor er denne vestrebacken som liksom skal starte for at Enrique skal benkes?

Det er enorm forskjell på Celestine Babayaro og Hatem Ben Arfa. Enten du vil eller ikke.

Jeg har mange ganger sagt at samtlige spillere i laget MÅ ha minst én konkurrent om plassen sin. Ingen bør ha klippekort på laget. Men dessverre har Jonas hatt det etter at Ben Arfa brakk beinet, og da har formen hans svingt som den bruker. Og Enrique har hatt en aldri så liten formsvikt nå i det siste, hvilket er helt naturlig, spesielt ettersom han ikke har noen som kan pushe han på trening og puste han i nakken.

Skal vi på sikt klare å kjempe om ligagull, så MÅ vi ha konkurranse på så og si samtlige plasser. Vi må kunne tillate oss å benke en og annen spiller, uten at laget som helhet blir VESETNLIG svekket. Dessverre så er ikke situasjonen sånn i dagens stall. Vi har INGEN som realistisk sett kan erstatte en formsvak Enrique i startoppstillingen i Premier League, uten at vi blir VESENTLIG svekket.

Ligagull, are you having a laugh... :lol:
If it has tits or wheels, count on problems!