20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle - Everton, lørdag 5/2 kl 16:00  (Lest 41964 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Batty

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Everton, lørdag 5/2 kl 16:00
« Svar #15 på: 02. Mars 2011, 15:17 »
Skal over på denne kampen! Gleder meg noe helt sinnsykt ;D

Bra for oss at Cahill og Fellaini er ute. Begge er meget gode hodespillere, og kunne fort skapt store problemer for oss. Liker ikke at Saha spiller, for mannen er i kanonform!

Var ikke Saha i en bilulykke ganske nylig?

Tim S

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • muscleraw.com
« Svar #16 på: 02. Mars 2011, 15:21 »
Jo, men han kom fra det uten skader. Men bilen var totalvrak, så han hadde "englevakt"
Newcastlesupporter siden 1992

Vegard9

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #17 på: 02. Mars 2011, 17:25 »
Skal over på denne kampen! Gleder meg noe helt sinnsykt ;D

Bra for oss at Cahill og Fellaini er ute. Begge er meget gode hodespillere, og kunne fort skapt store problemer for oss. Liker ikke at Saha spiller, for mannen er i kanonform!

Hvor har dere fått plasser? Vi skal sitte på "Bar 1892(?)"

Fått plasser på Platinum club ;)

Jonny

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #18 på: 02. Mars 2011, 19:29 »
Hei!
Dere har noe å glede dere til  ;D . Var borte før jul og såg kampen mot et annet lag fra samme byen ;) Kunne ikkje valgt ein betre kamp å stikke over på den gangen, ein kjempeopplevelse :) Har vel bra statistikk mot desse laga frå Liverpool, så håper på ein god kamp og selvfølgelig seier. Satt også på  Platinum club  og var veldig fornøyd med plassen! Ønsker Dere god tur over, og måtte dette bli ein kjempekamp! ;D

Magpie93

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #19 på: 02. Mars 2011, 20:01 »
Ja god tur til dere som skal over til øya, misunner dere! :P

Ingen av dere som skal på den baren som heter Shearer´s pub?:P jeg husker jeg var der...

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #20 på: 02. Mars 2011, 20:33 »
Jeg skal dit. Nesten obligatorisk for min del :)
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Andreas Thoring

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #21 på: 02. Mars 2011, 21:14 »
Tar nok turen innom Shearers vi også. Har også hørt at Sam Jacks er veldig bra. God damnit som jeg gleder meg nå! Skal bo på Grey Street hotel, kun få minutters gange fra stadion.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #22 på: 02. Mars 2011, 21:49 »
Jeg og to kompiser skal bo på Premier Inn City Centre, det hotellet jeg alltid bor på. Er vel ikke mer enn ca 5. min gange fra stadion, hvis man går målbevisst ;)
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
« Svar #23 på: 03. Mars 2011, 00:56 »
Lurer på hvilke spisser vi starter med på søndag. Amøba er tilbake fra skade.
Løvenkrants og shola kanskje? Synes i utgangspunktet shola og best er litt for like som spillertyper.

Men kanskje vil det å spille shola&best sammen være til vår fordel. Linjemennene vil alle tenke, 'De kan vel ikke BEGGE være offside IGJEN, kan de?'...akk så feil kan de ta...
« Siste redigering: 03. Mars 2011, 00:58 av Flatline »
If it has tits or wheels, count on problems!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #24 på: 03. Mars 2011, 01:05 »
Jeg er av den oppfatning at Best bare har blitt bedre, og at han var ganske god nå sist. Så for min del er han ganske selvskreven av spissene våre til denne kampen. Tror Løven foretrekkes foran en matchrusten Shola også.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #25 på: 03. Mars 2011, 09:01 »
Jeg er av den oppfatning at Best bare har blitt bedre, og at han var ganske god nå sist. Så for min del er han ganske selvskreven av spissene våre til denne kampen. Tror Løven foretrekkes foran en matchrusten Shola også.

Enig. Best ser bedre og bedre  ut for hver kamp. Touchen begynner å site. Men han er fortsatt litt for ukonsentrert, jfr offsideavblåsningene. Heldigvis jobber han med den saken. Får han den biten på plass, tror jeg faktisk han kan bli vår nye Carroll. Han har alt som skal til for å lykkes som spiss: er god teknisk og er brukbart rask, avslutter godt med begge føttene og er fenomenal i lufta. Han vant omtrent det som var av hodedueller mot et hodesterkt boltonlag, hvilket er imponerende.

Han fortjente et mål mot Bolton. Håper virkelig han setter et par mot Everton.

GMC

• Kaptein
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
« Svar #26 på: 03. Mars 2011, 09:08 »

Etter det RAnger har vist de siste innhoppene så bør han foretrekkes foran både Løven og Shola. Men blir nok benken på ungutten i denne kampen også.

laaars

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #27 på: 03. Mars 2011, 18:29 »
http://www.nufcblog.com/2011/03/03/stephen-ireland-picks-up-injury-in-training/

Vet ikke helt hvor seriøst det er, står ingenting på nufc.co.uk enda iaffal. Utrolig kjedelig om det skulle stemme.. Hadde gledet meg til å se han spille igjen!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #28 på: 03. Mars 2011, 20:18 »
Det er ingen grunn til å tro at det ikke stemmer. Flere medier som har meldt at Ireland er uaktuell mot Everton.

At den offisielle siden ikke har skrevet noe om det er heller ikke spesielt overraskende, de er aldri de første til å fortelle om spillere som er skadet. Det er enkelte ting klubben helst ikke vil snakke særlig høyt om, deriblant evigvarende skadeproblemer, som har vært med oss siden midten av 90-tallet.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #29 på: 03. Mars 2011, 20:56 »
Det er vel strengt tatt ingen som har skrevet at Ireland er uaktuell. Pardew sa vel tidligere i dag at han er usikker og at en avgjørelse ikke vil bli tatt før på lørdag.