20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Tippeligaen 2011  (Lest 157514 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Tippeligaen 2011
« Svar #1425 på: 29. Nov. 2011, 14:53 »
Inga bønn. Tromsø skal blø! De skal gå av banen i heltøde drakter etter en kamp mot newcastle. :drool:
Han kom, ble mett og dett var dett....

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #1426 på: 29. Nov. 2011, 17:09 »
Rart å velge, men jeg heier på NUFC hvis de spiller mot Molde. Men, det gjør vel Jokke og :p

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1427 på: 29. Nov. 2011, 18:21 »
Rart å velge, men jeg heier på NUFC hvis de spiller mot Molde. Men, det gjør vel Jokke og :p
Hahaha. Ja, det har du jammen rett i. Men jeg er likevel redd jeg ville vært mer opptatt av Newcastles motstander, enn av Newcastle :lol:
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

plebUTG

• Kaptein
  • skjer
    • Vis profil
« Svar #1428 på: 29. Nov. 2011, 18:24 »
Ser jeg Brann og Newcastle i CL-finale kan jeg egentlig bare dø dagen etterpå, samme hvem som vinner.

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #1429 på: 29. Nov. 2011, 18:41 »
Ser jeg Brann og Newcastle i CL-finale kan jeg egentlig bare dø dagen etterpå, samme hvem som vinner.

Haha! Fat chance!

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1430 på: 29. Nov. 2011, 23:08 »
Om Newcstle noen gang møter HamKam så håper jeg Newcastle vinner. Trenger ikke å vurdere det engang.
Nei.

plebUTG

• Kaptein
  • skjer
    • Vis profil
« Svar #1431 på: 29. Nov. 2011, 23:40 »
Håper alle kommer innom tråden og sier hvorvidt de ønsker at sitt norske lag eller Newcastle vinner. Hadde vært en god avslutning på en fin tråd.  :)

edit:YEEEEEeee

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1432 på: 30. Nov. 2011, 09:22 »
Jeg hadde håpet på Rosenborg, men hadde ikke dødd om Newcastle hadde vunnet heller.

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1433 på: 30. Nov. 2011, 09:50 »
Utvilsomt Newcastle!  :howay:
Same old Shearer, always scoring!

Panzer Stormo

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1434 på: 30. Nov. 2011, 11:33 »
Mer flaut for Newcastle å tape enn Rosenborg. Dermed førstnevnte.
Bobby Robson:
"We didnt underestimate them ,they just were a lot better then we thought"

http://www.last.fm/user/Panzer_Stormo/

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1435 på: 30. Nov. 2011, 13:36 »

Nettopp slik jeg også tenker.

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1436 på: 30. Nov. 2011, 16:07 »
Inge Andre Olsen og Truls Haakonsen pågrepet av politet idag. Budstikka skriver at IA risikerer 6 års fengsel så dette kan virkelig bli en kip sak for de innvolverte. Begynner å lukte litt Lyn av Stabæk dessverre.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1437 på: 30. Nov. 2011, 16:25 »
Stabæk som klubb har jeg egentlig ikke noe imot. Det var en periode der Stabæk hadde et veldig godt tak på Rosenborg, hvor jeg ikke likte dem noe særlig, kanskje spesielt gjaldt det i det herrens år 1998. Men klubben som sådan har alltid fremstått som bra for meg. Fornuftige personer som har styrt showet, inntil de senere årene når økonomien har gått straka vägen åt skogen, og klubben har forfalt både sportslig og adminsitrativt. Jeg synes synd på klubbens supportere og klubbens spillere. Dog ikke i Veigar-saken.

Det er selvsagt synd at det må gå så langt som dette, men jeg synes det er bra at politiet tar dette på fullt alvor. Økonomisk kriminalitet er veldig alvorlig, og jeg ser ikke bort fra at dette kan bli nokså pinlig for Rosenborg også. Men i såfall er det fullt fortjent. Hoftun og Svendsen har de senere årene gjort en imponerende dårlig jobb, og jeg ser frem til å bli kvitt dem begge. Svendsen har heldigvis uansett varslet sin avgang (men skal selvfølgelig kuppe ansettelsen av ny daglig leder først), mens jeg håper Veigargate fikser Hoftun.

Og mens jeg er inne på Rosenborg, vil jeg tipse alle om å lese en analyse skrevet av Ranheim-spiller Vegard Voll, om hvor impoerende dårlig Rosenborg spiller forsvar, les og le:
http://fotballanalyse.com/2011/11/30/hvordan-onsket-rosenborg-opptre-offensivt-og-defensivt-i-ar/
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

plebUTG

• Kaptein
  • skjer
    • Vis profil
« Svar #1438 på: 30. Nov. 2011, 16:46 »
Faen altså, Bærum fortjener virkelig å ha et lag i Tippeligaen. Men når man oppfører seg så idiotisk som IA Olsen blant annet har gjort, så er det ingen unnskyldning om man må spikre litt paller. Ta med de trønderne og VIF-folket som gjorde det samme, så har du en klart fullt fortjent straff. Skulle bare mangle at alle ble satt inn noen år.

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1439 på: 30. Nov. 2011, 17:48 »

Nettopp slik jeg også tenker.

Ikke sånn jeg tenker. Jeg håper at det laget som betyr mest for meg vinner, ikke hvilket lag det ville vært flauest for å tape.

Newcastle og engelsk fortball betyr SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ mye, mens HamKam og norsk fotball betyr så mye. :thumbu:
Nei.