20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Tippeligaen 2011  (Lest 157916 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Panzer Stormo

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Tippeligaen 2011
« Svar #1410 på: 27. Nov. 2011, 23:18 »
Jeg gir Janne en sesong til, det er nok alt han får også. Har trua på å kjempe hardt med Molde neste år. Å få inn Andersson hadde vært fantastisk.

Og Prica har vært MEGET slapp de siste ukene, tydelig at hans hode allerede er i Helsingborg. Tror Chibuike og Bakenga kan bli Janne sin Veigar-Nannskog.
Bobby Robson:
"We didnt underestimate them ,they just were a lot better then we thought"

http://www.last.fm/user/Panzer_Stormo/

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1411 på: 27. Nov. 2011, 23:26 »
Hehe. Akkurat i dette tilfellet er det kanskje en ørliten tanke dobbeltmoral, men det gir jeg en lang marsj i. (JEG) Kan ikke unne Molde CL-spill. Det går bare ikke.  :P

Jeg gir forresten Jönsson en HALV sesong. Er det ikke klar spillemessig bedring å spore innen EM-pausen, så er det bare å bytte trener mens det er spillepause. Da sitter det vel en gammel nisse i Orkdalen som jeg antar står klar ganske kjapt, dersom det skulle være nødvendig. Ja, nå vil jeg jo helst at Eggen-tiden skal være historie, men han er vel sånn ca den eneste som kan komme å gjøre en god jobb på midlertidig basis. Spesielt når alternativene er Trond Henriksen og Kåre Ingebrigtsen... Kristoffer har vel mer enn nok erfaringer med sistnevnte.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1412 på: 27. Nov. 2011, 23:27 »
Jeg skulle ønske man kunne røske opp litt i hele apparatet rundt laget. Trond Henriksen og Jørn Jamtfall er jeg meget skeptisk til at er gode nok. I tillegg til Hoftun blir dette kanskje litt vel mange gamle spillere.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1413 på: 27. Nov. 2011, 23:36 »
Du kjenner like godt som meg til kulturen Gutteklubben Grei. Rambo og Jamtfall er fine folk, trivelige karer som er sånn noenlunde brukbare innenfor sitt felt. I Rosenborg er ikke kvalitet så viktig, så lenge du er trønder og Rosenborger.

Der Ole Gunnar Solskjær fikk carte blanche til å hente de beste folka innenfor sitt felt til sin trenerstab i Molde, har vel Jan Jönsson i hvertfall delvis fått instrukser ovenfra om at Trond og Jørn skal være hans betrodde medarbeidere.

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1414 på: 28. Nov. 2011, 10:04 »
Det er europaliga til 2 plassen?
Han kom, ble mett og dett var dett....

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1415 på: 28. Nov. 2011, 10:20 »
Er dessverre det ;)
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #1416 på: 28. Nov. 2011, 20:12 »
Er dessverre det ;)
Ja enig med deg kristoffer. det burde helt klart vært CL for 2.plassen.
Takk for at du viser storsinn og ønsker TIL i CL istedenfor EL. Tror du egentlig er veldig glad i TIL og Tromsø :)

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1417 på: 28. Nov. 2011, 21:53 »
Håpet på EL. Da møter de kanskje nufc:p
Han kom, ble mett og dett var dett....

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1418 på: 28. Nov. 2011, 22:24 »
Hehe! Vært utrolig fett med en tur til Alfheim for å se Newcastle!  :D

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1419 på: 29. Nov. 2011, 07:54 »
For å se på at Thomas Drage bruker Perch som rundingsbøye, for å deretter smelle ballen i nettet bak en så altfor svak Robbie Elliott? :D

Aslak

• NewUtd.no
  • Midtbaneanker
  • Fuglfisken, fuglfisken - fly gjennom skyene
    • Vis profil
    • Godsangerâ„¢
« Svar #1420 på: 29. Nov. 2011, 09:32 »
Har tenkt mye på den dagen TIL og Newcastle møtes. Det blir cRaZy for min del. Har tenkt i 15-20 år på hvem jeg skal heie på, men fortsatt ikke kommet til noen konklusjon.
Godsanger?

Twitter: @BjerreP

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1421 på: 29. Nov. 2011, 10:20 »
Lokallaget ligger vel som oftest dypere i sjela, men personlig følger jeg mye mer med på Newcastle. Kanskje ikke så rart i år...

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1422 på: 29. Nov. 2011, 10:47 »
Har selvfølgelig tenkt samme tanke - men har heller ikke kommet til noen konklusjon. Fornuftig sett vil jo Newcastle-seier alltid være å foretrekke..
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1423 på: 29. Nov. 2011, 11:27 »
Det er det som er så deilig med å ha kun ett favorittlag!  :D

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1424 på: 29. Nov. 2011, 11:57 »
Har selvfølgelig tenkt samme tanke - men har heller ikke kommet til noen konklusjon. Fornuftig sett vil jo Newcastle-seier alltid være å foretrekke..
Jeg har i alle år betegnet meg som helt nøytral. Men i det siste har jeg begynt å helle mer og mer over til å velge side, og velge Rosenborg. Det laget har jeg tross alt fulgt litt lenger enn Newcastle.