20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Tippeligaen 2011  (Lest 157616 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
Sv: Tippeligaen 2011
« Svar #1275 på: 30. Okt. 2011, 22:00 »
Takk for det!
Jeg tror Jønson blir bra for RBK til neste år, og jeg føler MFK skal gjøre en veldig god jobb for å holde RBK bak seg når disse gutta blir mer fortrolige med systemet til Jønson.

Uansett; det viktigste MOlde kan gjøre før neste sesong er å kvitte seg med Angan, for han er for ego og for sholadinho. Vakkert når det funker 4 ganger i sesongen, men driiiitkjipt å se på resten av tiden. Medspillerne mister helt rytmen når han ikke spiller ball

Peter

• Gjest
« Svar #1276 på: 30. Okt. 2011, 22:05 »
Jönsson vet ikke hva forsvar er engang. Tror ikke han i det hele tatt har hørt om det...
Burde se å trekke seg med umiddelbar virkning. Ser ikke no potenisale i dette RBK laget, og han er på god vei med å ødelegge det mer enn det de var før sesongen.
Btw, hvorfor bruker Jönsson Lustig i hver kamp når han uansett forsvinner? Synes det er feigt å ikke tørre å bruke noen juniorspillere eller reservelagsspillere når han ikke vil spille for klubben uansett.

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1277 på: 30. Okt. 2011, 22:06 »
Jeg har lenge tenkt at Jönsson liksom skal bli det store for RBK, men vi har i hele år virkelig slitt med en gang et lag legger seg lavt mot oss. Vi klarer rett og slett ikke trenge oss gjennom ei dyp forsvarslinje. Et annet problem er klippekortmentaliteten som har utbredt seg. Vi stiller med de samme spillerne samme hvor ræva de spiller. Bakenga har etter min mening vært vår klart beste spiller i de siste kampene, men Fredheim Holm som en god nummer to, likevel starter begge på benken, mens Chibuike som har spilt på nivå med ei kjegle i det siste starter hver kamp.

De siste kampene bør vi stille dette laget, bare for å vise at du ikke kan spille uansett hvor dårlig du er.

Bråthen/Barli
Lustig-Larsen-Wangberg-Dorsin
Dockal-Henriksen-Issah-Svensson
Fredheim Holm
Bakenga

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1278 på: 30. Okt. 2011, 22:13 »
Kjenne at det var eg godt valg å gå på rbk - brann 8)
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

Martin

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1279 på: 30. Okt. 2011, 22:25 »
Kjenne at det var eg godt valg å gå på rbk - brann 8)

Kan jeg tenke meg. Var ikke akkurat feil å se kampen fra sofaen heller, men skulle gjerne vært på lerkendal i kveld :P Du fikk god valuta for pengene haha.

Berntsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1280 på: 30. Okt. 2011, 22:28 »
Herregud, så stolt jeg er av dette Brann-laget. Spillerstallen vår er selve definisjonen på innsats og klubbfølelse. Legender, hele gjengen.  Hadde vært moro å se hva resultatet hadde blitt om vi ikke hadde gått inn i "spare folk til cupfinalen"-modus i 2. omgang, og byttet ut våre tre beste spillere.

Gratulerer til Molde, forresten. Fullt fortjent seriegull, og jeg er glad det var der og ikke i Tromsø det havnet til slutt. :)

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1281 på: 30. Okt. 2011, 22:38 »
Vel fortjent. Og - jeg syns neimen ikke Ole Gunnar Solskjær har fått den skryten han fortjener. Der har vi kanskje vår neste store trener. Stor prestasjon det han har gjort med MFK i år - first time of asking.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

plebUTG

• Kaptein
  • skjer
    • Vis profil
« Svar #1282 på: 30. Okt. 2011, 22:53 »
Sliter med å finne ut om det er best å slå Søpla eller RBK... men dette var helt sykt. HELT sykt!!!

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #1283 på: 30. Okt. 2011, 23:52 »
Vel fortjent. Og - jeg syns neimen ikke Ole Gunnar Solskjær har fått den skryten han fortjener. Der har vi kanskje vår neste store trener. Stor prestasjon det han har gjort med MFK i år - first time of asking.

Enig Kristoffer!
Syns av og til han er for tålmodig med Sholadinho angan, men det er det eneste negative jeg finner :)
Husk at dette laget har avgitt toppscoreren sin og Thomas Holm, samt hatt store skadeproblemer i forsvaret i år, samtidig som man kjører inn et nytt system. Helt fantastisk at han greide det i sitt første år.
Stolt hvit og blå!

plebUTG

• Kaptein
  • skjer
    • Vis profil
« Svar #1284 på: 31. Okt. 2011, 00:06 »
http://www.dagbladet.no/2011/10/30/sport/fotball/tippeligaen/rosenborg/18826778/

Jeg er så utrolig glad vi slipper sutrekopper som denne i Brann. Herregud, fyren gjør ikke annet enn å sparke ned, slå ned og sutre i hele første omgang - før han blir 100 % anonym i andre omgang. Hadde han ikke scoret såpass med mål som han gjør, så hadde han nok vært rimelig kjapt ute av dørene...

ps,bjørni: why er ikke du på hardcore fylla nå?

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1285 på: 31. Okt. 2011, 09:16 »
Har Rosenborg hatt en viktigere spiller enn Rade Prica de siste 3 årene?

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1286 på: 31. Okt. 2011, 09:21 »
Nei, absolutt ikke. Annan var nok en bedre spiller, men det er Rade som har holdt laget sammen ved å være target-man, målscorer og tilrettelegger på topp. I år har han vært uvurderlig, selv om han godt kunne spart seg de greiene i går.

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1287 på: 31. Okt. 2011, 10:08 »
Forsvinner vel til Helsingborg etter sesongen vel?

plebUTG

• Kaptein
  • skjer
    • Vis profil
« Svar #1288 på: 31. Okt. 2011, 10:14 »
Har Rosenborg hatt en viktigere spiller enn Rade Prica de siste 3 årene?

Hvis det var myntet på meg; tvilsomt. Men det er vel scoringene som har gjort han såpass viktig, og fjerner man dem så har man vel ikke mye annet enn en hissig sutrekopp igjen.

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1289 på: 31. Okt. 2011, 11:19 »
Det kommer nok veldig an på øynene som ser, og dine brannelskende og intenst Rbk-hatende øyne er nok neppe de mest objektive øynene.  ::p

Det er jo utvilsomt at Prica bidrar med mer enn bare målene. På banen i form av det Geir påpeker, som oppspillspunkt og tilrettelegger. Ved siden av banen er han vel slik jeg oppfatter det en sterk personlighet som har positiv innvirkning på lagmoral og samhold i spillergruppa.