20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Tippeligaen 2011  (Lest 157524 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

plebUTG

• Kaptein
  • skjer
    • Vis profil
Sv: Tippeligaen 2011
« Svar #1245 på: 29. Okt. 2011, 04:49 »
Det er sånn det skal være, spør du meg. Bortesupporterne er selvfølgelig velkommen på Lerkendal, men de skal ikke oppleve at det er gøy å komme dit, og de skal ikke oppleve all verdens til komfort. Personlig skulle jeg gjerne stuet dem bort enda mer, men det lar seg dessverre vanskelig gjøre. Så lenge de har tilgang til toalett, kiosk og egen inngang, så har de det de skal ha. Det skal være stusselig å være bortesupporter. Jeg registerer at ikke alle norske arenaer har like stusselige bortefelt, og når Rosenborg er på tur, så er det helt greit. Men jeg synes fremdeles det er en uting at bortesupporterne på mange norske baner tilsynelatende har kongeplasser.

Synes nå at bortesupporterne skal ha greie plasser. Synes du at det så kult å komme på Ullevaal eller Color Line Stadion og ikke få sett kampen skikkelig fordi du er bortesupporter? Det er litt dårlig stil etter min mening.

Sier ikke at RBK er spesielt dårlige til å behandle bortesupportere (har enda ikke vært på lerkendal, så har ikke gode referanser), men det å si at man skulle hatt dårligere vilkår enn det det er per dags dato blir litt merkelig for min del. Gi nå alle en sjanse til å se kampen og ta en øl sammen etterpå for å linde smertene!

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1246 på: 29. Okt. 2011, 11:10 »
G19 finale i dag på lerkendal og og rosenborg - brann i morra :thumbu:
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1247 på: 29. Okt. 2011, 11:34 »
Her er jeg selvfølgelig helt enig med pleb. Bortesupportere er jo virkelig dedikerte supportere som faktisk reiser land og strand for å se laget sitt spille.

Berntsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1248 på: 29. Okt. 2011, 14:20 »
Merkelig sak denne Veigar/Stengel-saken, og det hadde vært moro om Nancy politianmeldte. Jeg skjønner virkelig ikke hvorfor de to avtalene ble skrevet under samtidig, dersom Stengel-saken hadde blitt sluttført diskret en måned senere, så hadde jo både VIF og Stabæk lett sluppet unna å bli tatt for denne svindelen deres.

Håper NFF kommer opp med en skikkelig knallhard straff for økonomisk kriminalitet, det hadde vært gøy å se spesielt VIF blø for dette.

Hughie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1249 på: 29. Okt. 2011, 15:48 »
Jeg skjønner virkelig ikke hvorfor de to avtalene ble skrevet under samtidig, dersom Stengel-saken hadde blitt sluttført diskret en måned senere, så hadde jo både VIF og Stabæk lett sluppet unna å bli tatt for denne svindelen deres.

Pussig sak ja, men jeg kan forstå hvorfor man skriver avtalene parallelt. Tviler på at man tør å stole på hverandres ord i en millionavtale, det kan være greit å ha et bindende navnetrekk så man har notoritet for avtalen. Men slik avtalen fremstår nå i meda virker den som en skikkelig luguber affære, og de fleste handlingsalternativ ville nok vært bedre ja!  :thumbd:

Berntsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1250 på: 29. Okt. 2011, 16:35 »
Tviler på at man tør å stole på hverandres ord i en millionavtale, det kan være greit å ha et bindende navnetrekk så man har notoritet for avtalen.

Det er selvsagt et poeng. Jeg tenkte vel at man har såpass mye leverage på hverandre når man inngår slike svindelavtaler at det er god nok sikring, men akkurat i denne saken hadde kanskje ikke VIF hatt så mye å tape på å bryte avtalen ved nærmere ettertanke. Det er uansett slående at man trodde dette ville få passere i stillhet, spesielt når sikkert både Nancy og RBK (som visstnok la inn et høyere bud på VPG) hadde all grunn til å følge overgangen med argusøyne.

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1251 på: 29. Okt. 2011, 17:08 »
Synes Rbk-fansen burde være veldig fornøyd med at Erik Hoftun ikke er en av partene i denne saken.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1252 på: 30. Okt. 2011, 13:24 »
Vi er veldig glade for at RBK ikke ville spille Stabæks spill. Men hadde de gjort det, så kan du være HELT sikker på at vi ikke hadde angrepet NFF eller andre klubber, vi hadde gått rett i strupen på våre egne ledere som hadde vært idiotiske nok til å gå med på en slik avtale. Der Stabæk-fansen mener det hele er et komplott regissert av RBK, så tør jeg garantere at vi hadde ment det hele var en veldig stygg skamplett på vår klubbs rennome, og krevd de ansvarliges umiddelbare avgang.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1253 på: 30. Okt. 2011, 13:26 »
Det blir jo bare hypotetisk da uansett. Hoftun har vel til nå aldri vært med på slike luguberiteter.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Rissen

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1254 på: 30. Okt. 2011, 18:58 »
Jadda ! må bare si at jeg gjore 30k på at Skagestad scoret for aalesund..

49 i odds !
. Newcastle må ganske enkelt skaffe seg et mye bedre forsvar enn man har pr dags dato, og det skjer ikke ved å hente en enkelt spiller. Det klarer ikke Onyewu, men det hadde neimen ikke Terry, Cannavaro eller Puyol klart heller.

Panzer Stormo

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1255 på: 30. Okt. 2011, 19:02 »
Jadda ! må bare si at jeg gjore 30k på at Skagestad scoret for aalesund..

49 i odds !

:clap:

Kjøp medlemsskap i TAN til alle i familien din da  :thumbu:
Bobby Robson:
"We didnt underestimate them ,they just were a lot better then we thought"

http://www.last.fm/user/Panzer_Stormo/

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1256 på: 30. Okt. 2011, 19:03 »
Jeg antar at det er en spøk, eller fins det faktisk noen der ute som satser 600 kroner på det? :P

Rissen

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1257 på: 30. Okt. 2011, 19:17 »
Har det noen gang før vert 49 i odds på at en SPISS scorer mål ??
. Newcastle må ganske enkelt skaffe seg et mye bedre forsvar enn man har pr dags dato, og det skjer ikke ved å hente en enkelt spiller. Det klarer ikke Onyewu, men det hadde neimen ikke Terry, Cannavaro eller Puyol klart heller.

Rissen

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1258 på: 30. Okt. 2011, 19:18 »
Lillestrøm - Aalesund
Målscorerspill
Første målscorer
Dine veddemål: Singel, Skagestad, E

46,00    30.10.11    Gjeldende

46.. og ikke 49 ! Sry

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1259 på: 30. Okt. 2011, 19:24 »
Tja, hvis Skagestad er spiss så er det noe som har skjedd nå nylig, for i fjor var han vel i alle fall fast midtstopper for Follo. Men seriøst, smelte du av 600 spenn på den der??