20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Tippeligaen 2011  (Lest 160421 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Berntsen

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Tippeligaen 2011
« Svar #765 på: 14. Juli 2011, 16:17 »
Jeg velger å glede meg over at et lag med lavere poengsnitt enn Brann når vi er halvveis fortsatt har ambisjoner om (og er størst favoritt til) seriegull. ;)

Forøvrig moro disse kranglene i LSK for tiden, med Nosa og Berg i hovedrollene. De har jo ansatt en type som både skal hjelpe og holde kustus på afrikanerne i laget, og man kan vel begynne å lure på om han er verdt å ha på lønningslista. :)

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #766 på: 14. Juli 2011, 16:26 »
Ja, TL er bingo, og jeg har vel ikke akkurat avskrevet RBK helt enda nei! Får de inn de rette folka i vinduet, så er det plutselig høyaktuelle. TIL har vist svakheter de siste rundene, og MFK har jo også vist at de kan tryne skikkelig. Har ei heller avskrevet VIF helt, jeg.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #767 på: 14. Juli 2011, 16:28 »
Sarpsborg 08 har solgt sin dødballekspert Jo Nymo Matland til Aalesund, noe som vel betyr at Jonathan Parr er så godt som gone.

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #768 på: 15. Juli 2011, 20:54 »
Hovland til Molde?
Ja takk! Det kan være vel så bra som pape

plebUTG

• Kaptein
  • skjer
    • Vis profil
« Svar #769 på: 17. Juli 2011, 18:33 »
Stabæk viser i deler av de 30 første minuttene hvor bra de kan spille på sitt beste. Utrolig at Palmason ikke setter 2-0 der...

Håper for Per Ciljans del at det er like sosialt akseptert å dra rundt på fotballbaner og kaste opp vilkårlig i Tyskland som det er i Norge. Antakeligvis den siste fyren jeg ville invitert på fest mtp oppkasthistorikk...

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #770 på: 17. Juli 2011, 19:02 »
Noen her som så Sogndal - Sarpsborg 08? Kanskje de værste 90min med fotball jeg har sett noensinne.

plebUTG

• Kaptein
  • skjer
    • Vis profil
« Svar #771 på: 17. Juli 2011, 19:54 »
Har ikke sett RBK blitt så rundspilt siden serieåpningen. Og dette mot et lag som ble til tider rundtspilt av Brann for to (?) uker siden...

Om Skjeldbred-hylekoret fortsetter etter denne kampen, så må jeg nok bare konkludere med at vi (dessverre) har to forskjellige definisjoner på hva en god midtbanespiller er. Han klarte vel å utføre to involveringer i andre omgang - der begge var destruktive ift RBKs oppbyggende angrep.

Berntsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #772 på: 17. Juli 2011, 19:59 »
Utrolig godt at RBK tapte i dag, og spesielt godt at de var så dårlige. Jeg har fortsatt ikke gitt opp håpet helt om at de verken skal vinne serien eller å komme seg til CL, men det er vel strengt tatt ganske usannsynlig. Hadde uansett vært fantastisk moro om det ønsket gikk i oppfyllelse, da har muligheten virkelig åpnet seg for at et nytt lag kan stjele tronen i norsk fotball. Spesielt nå som det er blitt så enkelt for norske lag å komme seg til CL.

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #773 på: 17. Juli 2011, 20:34 »
Lurer på om hvorvidt ikke RBK selv har mest å tjene på å beholde Skjelbred ut sesongen mtp gulljakten.

Gulljakten?? Høhø!!
Etter rapportene jeg har lest fra gymsalen i dag så er nok RBK mest tjent med at han drar til Tyskland asap.

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #774 på: 17. Juli 2011, 21:27 »
Grattis TIL med en fantastisk nedsabling av VIF. Imponerende

Berntsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #775 på: 17. Juli 2011, 21:31 »
TIL er vel kjent for å nedsable de fleste på hjemmebane, og det lever de i aller høyeste grad opp til i år. Et ekstremt godt hjemmelag, og det kan være nok til å vinne årets serie.

Kristian T

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #776 på: 17. Juli 2011, 23:32 »
Stabæk! <3
Fikk ikke sett kampen i dag, men etter hva jeg har fått høre var det veldig velfortjent :D

plebUTG

• Kaptein
  • skjer
    • Vis profil
« Svar #777 på: 18. Juli 2011, 11:40 »
Ganske sikker på at vi får en reprise av treningskampen før sesongen i dag, der Brann tapte 3-0. Om det ikke blir tre, så blir det i hvert fall et par baklengs. Har hatt OK resultater på nye Fredrikstad Stadion "in general", men tror nok det glipper stort i dag. Håper i hvert fall FFK starter med Ramberg fremfor Etzaz Hussain  :P

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #778 på: 18. Juli 2011, 12:00 »
Ser ut som både Ramberg og Hussain starter :)

Hans J

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #779 på: 18. Juli 2011, 12:19 »
Den gamle FFK-keeperen (og kanskje den beste målvakta TL har sett?) Rami Shaaban tilbake i Hammarby-målet etter skadeavbrekk. Kvitterte med å holde nullen mot RCD Mallorca.

Den gamle TIL-spissen (på ingen måte den beste spissen TL har sett) George Mourad har fått kontrakt med ein iransk storklubb.