20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Tippeligaen 2011  (Lest 158145 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Berntsen

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Tippeligaen 2011
« Svar #390 på: 08. Mai 2011, 22:19 »
Jeg begynner også så smått å tro på RBK-gull igjen. Jeg ser ikke en eneste realistisk kandidat som alternativ for øyeblikket, det måtte i så fall bli TIL. Og RBK har lært av de første kampene, og er ultradefensive i dag, for å tette svakhetene i den bakre fireren. Grusomt kjedelig å se på, men det kommer til å gi et lass med poeng fremover, det er jeg helt sikker på.

Forøvrig gøy at folk blir provosert av legende-sjargongen.

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #391 på: 08. Mai 2011, 22:26 »
Selv om vi tapte i dag så er jeg veldig fornøyd med måten Molde fremstår i 2. Omgang. Selvsagt utenom filminga til Eikrem. Synes vi spiller bra kamp og fin fotball, og Mota viste lovende takter for resten av kampene

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #392 på: 08. Mai 2011, 22:36 »
Selv om vi tapte i dag så er jeg veldig fornøyd med måten Molde fremstår i 2. Omgang. Selvsagt utenom filminga til Eikrem. Synes vi spiller bra kamp og fin fotball, og Mota viste lovende takter for resten av kampene

Jeg synes også dere var gode. De første 5 minuttene av andre omgang kunne blitt avgjørende om vi ikke hadde hatt en fantastisk Daniel Ørlund i mål.

Jeg synes det er litt trist å se at vi er så dårlige til å flytte fram folk, Prica er stort sett alene med 4 forsvarere og selv om han vinner alle duellene hjelper det lite når vi ikke har noen rundt ham.

Ørlund, Lago, Larsen, Prica og Svensson best for oss.

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #393 på: 08. Mai 2011, 23:13 »
Forøvrig gøy at folk blir provosert av legende-sjargongen.

Tviler på at det er noen som blir provosert  pga. det. Jeg blir i allefall ikke det. Jeg blir derimot pinlig berørt på brannfansens vegne. Og det der er ikke noe jeg kun har opplevd her, men også med brannfans på andre forum og som jeg møter personlig. For min del blir det bare jævlig flaut.

Men nok om det. Kurant underholdning i Molde i dag. Spesielt de fem første minuttene av andre omgang var svært underholdende.
Nei.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #394 på: 08. Mai 2011, 23:24 »
Fryyyyyyktelig surt på kamp i dag. Jobber seg tilbake til 3-3 etter 0-3 Men så rett etter utligninga så serverer Skjerve Stabæk scoring for 3 gang i kampen!!!

Noke må skje med forsvaret ganskje kjappt ellers så blir det nedrykk :(
Kan bli stygge tall på Lerkendal med dette forsvarspillet  :-\
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Berntsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #395 på: 09. Mai 2011, 00:01 »
Jeg blir derimot pinlig berørt på brannfansens vegne.(...) For min del blir det bare jævlig flaut.

Mente ikke å gjøre deg flau og berørt. Sorry.

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #396 på: 09. Mai 2011, 00:10 »
Du er tilgitt. ;) :P
Nei.

tomejohansen

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #397 på: 09. Mai 2011, 16:48 »
Nok en tragisk kamp av Vålerenga på lørdag, desverre. Fullt fortjent seier til Brann. Var på stadion selv, og la merke til en slags diskusjon mellom Bentley og Mjelde i slutten av andre omgang. Så ut som om den var i ferd med å utarte, og de andre Brann-spillerne måtte gå imellom. Noen andre som fikk med seg den situasjonen, eventuelt har lest noe om hva som var bakgrunnen?

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #398 på: 09. Mai 2011, 20:52 »
Nå så jeg bare siste halvtimen, men herreguuuuuuud for en kjedelig kamp Sogndal - Viking var. Sogndal er jo helt hjelpesløse stakkars.

wiigen

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #399 på: 09. Mai 2011, 21:04 »
Sånt som skjer når man setter sammen de to lagene som scorer desidert minst i TL i samme kamp... Sovemedisin! :) Greit nok at Sogndal er hjelpeløse, men Viking skapte ikke vilt mye de heller.
he shagged your lass, taylor shagged your lass

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #400 på: 10. Mai 2011, 07:10 »
Ser dårleg ut detta. Ein kan vel kanskje ikkje forventa so mykje meir når ein ser på laget.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #401 på: 11. Mai 2011, 12:00 »
Jeg forventet at Sogndal ville ligge nederst. Men at de skulle slite så voldsomt, det trodde jeg faktisk ikke.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #402 på: 13. Mai 2011, 11:35 »
Stakkars Michael Jamtfall, er ikke mange som er så uheldige med skader som ham. Denne gangen er det korsbåndet som er røket og han er ute resten av sesongen.

http://www.rbk.no/incoming/article200467.ece

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #403 på: 13. Mai 2011, 12:47 »
Må være ekstremt kjipt når han ENDELIG har sett ut til å bryte gjennom på førstelaget.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #404 på: 13. Mai 2011, 13:57 »
Det er nok ekstremt kjipt ja, forsåvidt også for Rosenborg, som mister en skikkelig kantspiller. Utenom Trond Olsen er det ikke mange av dem i Trondheim.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon