20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Tippeligaen 2011  (Lest 157802 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Berntsen

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Tippeligaen 2011
« Svar #375 på: 08. Mai 2011, 12:55 »
TL's beste spiller, Kim Ojo, senker nok et antatt topplag nærmest på egenhånd. Det sykeste er jo at mannen ikke har noen svakheter. Han er både en utsøkt bakromsspiss, og et utsøkt oppspillspunkt og duellspiller. Hvis ikke han får seg en real psykisk knekk er det ikke lenge til han spiller i en stor europeisk toppklubb.

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #376 på: 08. Mai 2011, 13:36 »
Jeg blander ofte navn, men Ojo var spilleren som ikke var god nok for Lillestrøm, right? Morsomt at han slår ann da, selv om jeg ikke liker Brann.
Nei.

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #377 på: 08. Mai 2011, 13:44 »
Så høydepunktene nå og etter min mening skulle det vært et soleklart frispark til Staw. LSK spilleren går enkelt og greit ikke etter ballen, men setter istedet Staw ut av spill.

Ja. Klart frispark. Keeper må være beskyttet i slike dueller, ellers er det bare å gå i kropp og det er mål hver gang.

Berntsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #378 på: 08. Mai 2011, 13:52 »
Jeg blander ofte navn, men Ojo var spilleren som ikke var god nok for Lillestrøm, right? Morsomt at han slår ann da, selv om jeg ikke liker Brann.

Både LSK og RBK (og helt sikkert flere) takket nei til Ojo. De angrer garantert når de ser denne legenden herje som han gjør med norske topplag i dag.

plebUTG

• Kaptein
  • skjer
    • Vis profil
« Svar #379 på: 08. Mai 2011, 14:04 »
Nå har vi kjørt over både RBK og VIF. :)

Ojo passer inn på et høyere nivå enn Tippeligaen om han klarer å opprettholde det nivået han viser om dagen. For øvrig en litt stygg sak da Fellah tok en "Tarik" og pådro Mjelde et gult kort i går. Hadde den filmesituasjonen vært innenfor 16-meteren ville den nok fått lik oppmerksomhet som Tariks.

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #380 på: 08. Mai 2011, 14:28 »

Både LSK og RBK (og helt sikkert flere) takket nei til Ojo. De angrer garantert når de ser denne legenden herje som han gjør med norske topplag i dag.

Legende? Du tuller? Herre min hatt som Brannfansen kaster ordet "legende" rundt seg i hytt og pine så fort en spiller er god i noen kamper.

4-5 bra kamper = legende

Pinlig.
Nei.

NUFC

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #381 på: 08. Mai 2011, 15:00 »

Legende? Du tuller? Herre min hatt som Brannfansen kaster ordet "legende" rundt seg i hytt og pine så fort en spiller er god i noen kamper.

4-5 bra kamper = legende

Pinlig.

Enig. Alan Shearer er en legende. Det er ikke Ojo!
Arne Scheie:
For mye fotball på TV?? Jeg sier som Sølve Grotmol: Det er for mange bøker på biblioteket også.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #382 på: 08. Mai 2011, 18:28 »
Jeg har prøvd å si det til Brann-fansen før. Men det nytter ikke. Spiller du et par brukbare kamper og scorer et par mål for Brann, så er du en legende. Jeg tror det ordet har en helt annen betydning i Bergen enn andre plasser i landet.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #383 på: 08. Mai 2011, 20:51 »
Eller så bare bruker de ordet uten å mene det seriøst? :)

plebUTG

• Kaptein
  • skjer
    • Vis profil
« Svar #384 på: 08. Mai 2011, 21:48 »
Eller så bare bruker de ordet uten å mene det seriøst? :)

Spot on. Mest fordi folk gidder å kommentere og sutre om det. ;)

Wolff Eikrem med ny krampe i dag, og korrekt gult kort. Det er noe med disse unge spillerne som på død og liv skal filme seg til frispark og straffe. Uting.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #385 på: 08. Mai 2011, 21:53 »
Det var et stk patetisk filming, ja. Meget bra dømt av dommeren der.
RBK har fortsatt mulighet til å ta gull i år.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #386 på: 08. Mai 2011, 22:02 »
Jeg begynner å tro at RBK tar gull. Mest fordi ingen av de andre ser ut til å utnytte den trege starten og vise litt stabilitet. Samt at det RBK har vist de siste to kampene har vært bunnsolid.

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #387 på: 08. Mai 2011, 22:02 »
Lo høyt av filmingen til Eikrem. Herre min hatt for et dårlig forsøk.
Nei.

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #388 på: 08. Mai 2011, 22:07 »
Jepp. Hva skjer med nesa hans btw?

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #389 på: 08. Mai 2011, 22:08 »
Hvordan har egentlig Eikrem spilt hittil denne sesongen? Jeg fikk sett første omgang av MFK-RBK i dag, og det er det eneste jeg har sett av Molde denne sesongen. Synes han var ganske anonym i den omgangen, men er selvsagt ikke rettferdig å dømme han ut fra 45min..
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM