20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Tippeligaen 2011  (Lest 157556 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Tippeligaen 2011
« Svar #330 på: 20. April 2011, 01:39 »
Helt klart, levende legende :)
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #331 på: 20. April 2011, 09:24 »
Herr Matland hos Sarpsborg, er han NUFC-supporter? Han tar Nolans kyllingdans etter hver skåring...
Nope. Jo er Barca- og Mænju-fan, så litt merkelig at han tar den dansen der. Uansett utrolig gøy at han får vist seg såpass godt frem i Tippeligaen. En venstreback som mangler litt fart og har litt plasseringsvansker nå og da, men veier det opp med kanskje Norges beste venstrefot.

Hva er det med de man-u-supportene? Jeg har faktisk begynt å mislike barca litt. Det er så mange manu-folk som plutselig begynner å støtte dem også..Kun 1 pokal per sesong er vel åpenbart ikke godt nok for disse folka. Så de finner seg et lag med potensiale til å vinne CL hver sesong.. :)

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #332 på: 20. April 2011, 14:23 »
Neinei. Barca kan man vel ikke hate???
Har vel stort sett vært et mønsterbruk til alle tider, selv om de også hR hatt nedturer. Eid av fansen. Lenge den eneste klubben uten draktsponsor. Attraktiv fotball på en attraktiv stadion i en attraktiv by...

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #333 på: 20. April 2011, 14:43 »
Jeg hater ikke dem,, men jeg misliker at mange manu-supportere har begynt å heie på dem

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #334 på: 20. April 2011, 16:39 »
Herr Matland hos Sarpsborg, er han NUFC-supporter? Han tar Nolans kyllingdans etter hver skåring...
Nope. Jo er Barca- og Mænju-fan, så litt merkelig at han tar den dansen der. Uansett utrolig gøy at han får vist seg såpass godt frem i Tippeligaen. En venstreback som mangler litt fart og har litt plasseringsvansker nå og da, men veier det opp med kanskje Norges beste venstrefot.

Hva er det med de man-u-supportene? Jeg har faktisk begynt å mislike barca litt. Det er så mange manu-folk som plutselig begynner å støtte dem også..Kun 1 pokal per sesong er vel åpenbart ikke godt nok for disse folka. Så de finner seg et lag med potensiale til å vinne CL hver sesong.. :)

Det er stikk motsatt av hvilket inntrykk jeg har. De fleste(ihvertfall mange av de) Manchester United supporterene jeg kjenner misliker Barca, og synes de får for mye ros og anerkjennelse. Kanskje litt misunnelige..
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #335 på: 21. April 2011, 23:57 »
Hyggelig at du velger å forsvare oss såpass Kristoffer, da jeg vet at vi har en felles bekjent i Bodø som ene og alene ga Rosenborg skylda for nedrykket til Bodø/Glimt for noen år siden :P

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #336 på: 22. April 2011, 01:39 »
Jeg gir Gamst sin pappa og ikke minst dagens trønderske trener skyld for Glimts selvdestruksjon over de siste par åra. Å skylde på andre enn "oss selv" blir jo bare dumt! :P
Hatet RBK før - er ikke like ille nå. RBK kopierte jo faktisk Glimts måte å spille fotball på og gjorde det til den meste suksessrike fotballstilen noensinne her til lands. Så vi kan jo si at Glimt i tillegg til å være nordnorske pionerer og supporterkultur-pionerer også er opphavet til dette! Selv om Glimt helt klart bør klare komme seg tilbake til norsk toppserie og forbli der igjen, blir det dessverre litt feil å anta at man skal kunne tukte en klubb som RBK sesong etter sesong - til det er klubben og byen for liten. Men nedrykkskamp og medaljekamp annenhvert år som jo nesten var Glimt sitt kjennemerke de siste par tiårene - det er vel ikke så håpløst :P
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #337 på: 25. April 2011, 21:44 »
Synes Skjelbred har vært veldig god mot enga i kveld. Kan ikke forstå de som rangerer ham som en under middels tippeligaspiller.

God nærteknikk, flott driv og en enorm arbeidskapasitet.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #338 på: 25. April 2011, 21:48 »
Synes Skjelbred har vært veldig god mot enga i kveld. Kan ikke forstå de som rangerer ham som en under middels tippeligaspiller.

God nærteknikk, flott driv og en enorm arbeidskapasitet.
Du vet det at det er de som mener at Skjelbred er en middels TL-spiller som også mener at Kim Ojo er TL's beste spiss. :)
« Siste redigering: 25. April 2011, 21:50 av Daniel »

Berntsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #339 på: 25. April 2011, 22:22 »
Digg at når RBK først tok poeng, så var det mot det største hatlaget mitt i ligaen. Hadde vært konge å havne over både VIF og RBK i år. :)

MLerbakk

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #340 på: 25. April 2011, 22:42 »
Digg at når RBK først tok poeng, så var det mot det største hatlaget mitt i ligaen. Hadde vært konge å havne over både VIF og RBK i år. :)

Takk, Berntsen! Det varmer!  8)

plebUTG

• Kaptein
  • skjer
    • Vis profil
« Svar #341 på: 25. April 2011, 23:15 »
Hvorfor lar folk N.A. "SOS RASISME" Eggen prate til media?

Blir like flaut og pinlig hver gang. Det er på "Han fikk krampe"-nivå i latterlighet hver gang han prater.

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #342 på: 26. April 2011, 00:17 »
Som det fryder meg å se svinet Hæstad gi oss et mål! Glimrende kamp. Rade Prica er kongen!

Panzer Stormo

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #343 på: 26. April 2011, 13:17 »
Er ikke tvil om at RBK har Tippeligaens beste spiss hvertfall, med en anelse mer fart i beina hadde han vært bortimot komplett!
Bobby Robson:
"We didnt underestimate them ,they just were a lot better then we thought"

http://www.last.fm/user/Panzer_Stormo/

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #344 på: 27. April 2011, 13:30 »
Med en anelse mer fart i beina hadde ikke Prica spilt i Tippeligaen, så jeg er veldig glad han ikke er raskere enn det han er.

Mot VIF viste Skjelbred virkelig hvor god han kan være på sitt beste. Virker som han har kommet mer til sin rett under Jönssons ledelse, for jeg synes Per har vært positiv hele denne sesongen for RBK. Brukes litt mer sentralt, men i en friere rolle. Veksler ofte med Fredheim Holm på å spille sentralt/ving. De to har mange like ferdigheter og omtrent like mye uforløst potensiale, som gjør at de har blitt regnet som talenter i svært lang tid.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon