20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Tippeligaen 2011  (Lest 157921 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
Sv: Tippeligaen 2011
« Svar #315 på: 19. April 2011, 15:41 »
Kan ikke annet enn å like den tabellen 8)
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

plebUTG

• Kaptein
  • skjer
    • Vis profil
« Svar #316 på: 19. April 2011, 16:10 »
Winsnes-Skjeldbred-Henriksen .......... lukter ikke akkurat gull. Til alle som mener at Skjeldbred har noe vettugt å komme med på fotballbanen; se feks RBKs fire første kamper i år.

Husker folk ville ha den fyren til Newcastle.. haha. Spar meg :P

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #317 på: 19. April 2011, 17:19 »
Jeg forbeholder meg retten til å si at Skjelbred kanskje var RBKs bestemann i går.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #318 på: 19. April 2011, 17:30 »
Og det sier kanskje sitt. Skjelbred har dessverre stagnert .. Han sinker spillet til tider med å gjøre ting vanskeligere enn hva nødvendig er.

plebUTG

• Kaptein
  • skjer
    • Vis profil
« Svar #319 på: 19. April 2011, 17:39 »
Jeg forbeholder meg retten til å si at Skjelbred kanskje var RBKs bestemann i går.

Av en eller annen grunn tror jeg at vi har vidt forskjellige meninger om hva en god fotballspiller/et godt fotballag/ en god fotballdommer er. :P

Selv mener jeg at Örlund var den beste til RBK i går, og Skjeldbred (nok en gang) en av de klart svakeste. På et dårlig RBK-lag.

wiigen

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #320 på: 19. April 2011, 17:41 »

Av en eller annen grunn tror jeg at vi har vidt forskjellige meninger om hva en god fotballspiller/et godt fotballag/ en god fotballdommer er. :P

Selv mener jeg at Örlund var den beste til RBK i går, og Skjeldbred (nok en gang) en av de klart svakeste. På et dårlig RBK-lag.

+1

Han bremser opp spillet alt for mye
he shagged your lass, taylor shagged your lass

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #321 på: 19. April 2011, 17:43 »
Herr Matland hos Sarpsborg, er han NUFC-supporter? Han tar Nolans kyllingdans etter hver skåring...

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #322 på: 19. April 2011, 17:47 »
På et alt for statisk RBK-lag var Skjelbred en av de få som hele tiden beveget seg og gjorde seg spillbar. Jeg syns helt klart han var blant de bedre av de offensive spillerne der utpå i går - ihvertfall andreomgang som var den omgangen jeg fulgte nøyest med på.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #323 på: 19. April 2011, 17:59 »
Enig med deg, Kristoffer. Fra tribuneplass i går synes jeg absolutt at Skjelbred var den beste på et svakt Rosenborg.

Aslak

• NewUtd.no
  • Midtbaneanker
  • Fuglfisken, fuglfisken - fly gjennom skyene
    • Vis profil
    • Godsangerâ„¢
« Svar #324 på: 19. April 2011, 18:20 »
Herr Matland hos Sarpsborg, er han NUFC-supporter? Han tar Nolans kyllingdans etter hver skåring...
Nope. Jo er Barca- og Mænju-fan, så litt merkelig at han tar den dansen der. Uansett utrolig gøy at han får vist seg såpass godt frem i Tippeligaen. En venstreback som mangler litt fart og har litt plasseringsvansker nå og da, men veier det opp med kanskje Norges beste venstrefot.
Godsanger?

Twitter: @BjerreP

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #325 på: 19. April 2011, 18:31 »
Er ikke linken ÅPENBAR?!
Tidenes venstreback - Robbie Elliott - gålla jo og avgjorde en kamp for noen år tilbake siden mot ManC og feiret det med kyllingdansen.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #326 på: 19. April 2011, 18:33 »
Enig med deg, Kristoffer. Fra tribuneplass i går synes jeg absolutt at Skjelbred var den beste på et svakt Rosenborg.

Takk. Var for meg helt åpenbart at han var en av de få spillerne som prøvde ta tak - alltid i bevegelse, prøvde få fart i spillet, smart i pasningsspillet. Dessverre var resten møkk. Burde i større grad da kritisere Henriksen som overhodet ikke funker veldig bra i Annan-rollen - med mange uheldige balltap.

Berntsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #327 på: 19. April 2011, 19:43 »
Jeg har innsett at Skjelbred kommer til å få unnskyldninger på sine vegne så lenge han er dårlig i Norge. Norges mest overbeskyttede spiller. Han er litt som Håkon Opdal, som fortsatt lever på en god sesong i 2007. Skulle egentlig likt å se ham i England, publikum hadde nok ikke oppført seg så pusete mot ham der borte. Kunne blitt ganske morsomt. :)

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #328 på: 19. April 2011, 19:51 »
Ingen her inne som lengre ønsker han til Newcastle eller som antar at han kommer til å bli Norges beste midtbanespiller. Men måten enkelte skal prøve å fremstille Skjelbred som en svak TL-spiller og plukke han ut som svakeste spiller kamp etter kamp - det blir bare dumt. Spesielt som etter i går når han var RBKs bestemann.

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #329 på: 19. April 2011, 22:53 »
Robbie Elliot - tidenes venstreback faktisk! :-)