20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Tippeligaen 2011  (Lest 157932 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Berntsen

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Tippeligaen 2011
« Svar #285 på: 14. April 2011, 00:26 »
Han er jo ikke direkte dårlig isolert sett, men han er etter min mening langt unna toppsjiktet i TL. At noen kommer i skyggen av andre spillere trenger ikke nødvendigvis være negativt, men i Skjelbreds eksempel mener jeg definitivt det. Han er for eksempel fryktelig lite effektiv i den forstand at han løper utrolig mye, men er av en eller annen grunn likevel altfor sjelden i riktig posisjon som mellomledd og "playmaker" når RBK skal starte et angrep, og det er merkelig med tanke på at han etter sigende skal være en spiller med mest offensive fibre. I tillegg kan jeg ikke si jeg har sett stort til de tekniske ferdighetene han blir tillagt å ha. Han har veldige gode mottak, og fører ballen godt når han ikke er presset, men han er kun en pasningsspiller på jevnt TL-nivå slik jeg oppfatter det, med noen grusomme enkle feilpasninger med jevne mellomrom.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #286 på: 15. April 2011, 19:09 »
Opdal for landslaget! :)

Edit: FOR en førsteomgang!

Og Edvardsen holder sitt normalt meget lave nivå på dømmingen.
« Siste redigering: 15. April 2011, 19:48 av Daniel »

plebUTG

• Kaptein
  • skjer
    • Vis profil
« Svar #287 på: 15. April 2011, 19:48 »
For en kamp hittil!!

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #288 på: 15. April 2011, 23:37 »
Klarer ikkje vere fornøyd med dette. Alt låg klart for ein perfekt bursdagspresang. Men så er det denne Svein Erik som det virker som elsker å provosere og nyter å bli hatet. Hører noe snakk om at Sørensen holdt på 3-1, det håper eg virkelig!! Gnatt.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

plebUTG

• Kaptein
  • skjer
    • Vis profil
« Svar #289 på: 15. April 2011, 23:42 »
Klart frispark. Ett av verdens klareste.

Men han Edvartdsen, og ikke minst linjedommerne, klarte å gjøre meg forundret noen ganger. Men vi kan vel si det såpass at det gikk begge veier, og at ingen av oss skal gråte for mye om dommeren. Det å gi bort poeng til lag som har fullt hus på 5000 tilskuere er jeg helleri kke så fornøyd med.

Hvor lenge har dere vært topplag med sånt søppelstadion forresten? :P
25 år?

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #290 på: 15. April 2011, 23:48 »
Et av verdens klareste faktisk. :)

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #291 på: 16. April 2011, 11:46 »
Straffen var horribel da - skulle vært blåst mot Mjelde.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

plebUTG

• Kaptein
  • skjer
    • Vis profil
« Svar #292 på: 16. April 2011, 13:58 »
Straffen var nok ikke straffe, og frisparket var krystallklart. 1-1.

Og klarte jeg å telle riktig, så var det to stygge offsideavgjørelser som gikk i mot begge lagene. Den offsiden da Sævarsson var igjennom var såpass grov at jeg rett og slett ikke forstår om han løfter flagget for Sævarsson eller Ojo - som ikke var med i spillet.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #293 på: 16. April 2011, 14:16 »
Skal sies at jeg ikke så mer enn deler av førsteomgang da.. :P
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Rissen

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #294 på: 16. April 2011, 17:31 »
Ble vell stifta i 93 tror jeg.. Eller 91-92.. :P
. Newcastle må ganske enkelt skaffe seg et mye bedre forsvar enn man har pr dags dato, og det skjer ikke ved å hente en enkelt spiller. Det klarer ikke Onyewu, men det hadde neimen ikke Terry, Cannavaro eller Puyol klart heller.

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #295 på: 16. April 2011, 19:10 »
Dette var lett match! Jeg kom på tv etter 3-0 målet til Årst faktisk, de zoomet inn på meg hehe...

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #296 på: 16. April 2011, 21:30 »
Hva er greia med at Tørum enda ikke har fått ny kontrakt? Han kan umulig ha noe usaklig lønnskrav - og han har jo gjort et fantastisk jobb. Herlig type er han også.

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #297 på: 16. April 2011, 23:13 »
Nei, det er det ingen som vet....!

Berntsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #298 på: 17. April 2011, 01:23 »
Imponerende resultater og poengfangst av Start for tiden. Selv om jeg ikke har sett noen av kampene deres i år, virker de å ha en god årgang. Det er et av de få lagene jeg absolutt ikke ville hatt noe imot at vant TL, så jeg håper det fortsetter. Hvem som helst av lagene som får en god start og flyter videre på formbølgen kan nesten vinne i år, tror jeg. Frykter dessverre akkurat nå at det blir enten VIF eller TIL.

Dersom TIL mot formodning skulle vinne OG komme seg til CL, slik at de plutselig kan betale tilbake gjeld fra årevis med overforbruk, kommer ihvertfall jeg til å bli forbanna.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #299 på: 17. April 2011, 04:11 »
Karma - la oss håpe på det. Høgmo med tunga langt oppi sekretariatet til NFF må gå på en smell før eller senere - la oss håpe det blir mot TLs svakeste lag nå denne helga.